DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den v Bahrajnu nejrychlejší Massa, katastrofální Red Bull ujel jen půl kola (+ foto)
TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU - 3. DEN; V sobotu probíhalo v Bahrajnu předposlední testování před tím, než týmy zamíří k prvnímu závodu do Austrálie. Katastrofu prožili u Red Bullu a Sauberu, kde nedokončili ani jedno kolo. Jak den probíhal a co vše se událo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Třetí den v Bahrajnu nejrychlejší Massa, katastrofální Red Bull ujel jen půl kola (+ foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 24 lidí)
01.03.2014 09:39
Bernd Mayländer Tak to vypadá, že si letos Bernd… »
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 16 lidí)
01.03.2014 15:38
Williams Tak Williams má za mně jeden velký… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
10:18 02.03.2014 78.156.128.XXX
To bude spíš zbožný přání, auto určitě patří ke špičce, ale jejich pohonná jednotka evidentně ztrácí na mercedes. Je otázkou, jestli je to těch 75koní, ale ikdyby to bylo jen 50, tak je to ohromná výhoda pro týmy s mercedesem což ferrari řadí na 5 místo, bohužel....
anonym
07:24 02.03.2014 188.120.195.XXX
No dobře, ale na tom, co psal kolega, to vůbec nic nemění - téměř v celé historii F1 byl v závodech dost velký odpad. Konkrétně ve zmiňovaném roce 2000 bylo v celé sezóně klasifikováno v cíli jenom 58 % startujících aut a ve dvou jich vidělo cíl jen 9 z 22. V prvním závodě sezóny, v Austrálii, dojelo do cíle 10 aut; 11 (!) výpadků bylo způsobeno poruchou techniky.
V poslední době jsme si zvykli na obrovskou spolehlivost, ale to nikdy dřív nebývalo. Pokud v prvním závodě zakouří polovina aut, může to lidem, co sledují F1 teprve krátce, připadat jako katastrofa, ale ve skutečnosti se to nebude nijak vymykat z dlohodobého průměru.
Pravda, zatím vypadá dost pravděpodobně, že nebudou ani všechny bodované pozice obsazeny a možná se nakonec dočkáme podobně "řídkého" finiše jako v průserové GP USA 2005, ale čekal snad někdo, že po takhle o brovské změně techniky uvidí cíl většina?
V poslední době jsme si zvykli na obrovskou spolehlivost, ale to nikdy dřív nebývalo. Pokud v prvním závodě zakouří polovina aut, může to lidem, co sledují F1 teprve krátce, připadat jako katastrofa, ale ve skutečnosti se to nebude nijak vymykat z dlohodobého průměru.
Pravda, zatím vypadá dost pravděpodobně, že nebudou ani všechny bodované pozice obsazeny a možná se nakonec dočkáme podobně "řídkého" finiše jako v průserové GP USA 2005, ale čekal snad někdo, že po takhle o brovské změně techniky uvidí cíl většina?
Jake HorseRadisher
22:45 01.03.2014 85.207.90.XXX
Vettel jak čumí https://pbs.twimg.com/media/Bhp4UAbCAAIpnLe.jpg
erdedy
20:45 01.03.2014 195.91.4.XXX
Se.te na to chlapi, dnes je najzaujimavejsie vyjadrenie Taffina (RenaultSportF1, pozn. "neredakcie").
Povodna ("presne" nasmerovana) sprava o AMuS-u o vynimke Renaultu, (ako som aj ocakaval) bola jasne ucelova spinava! propaganda proti Viry!
A sice - Taffin priznava, ze by im odklad lehoty pomohol, ale zas take "horuce" (ako z tej spravy vzniklo doslova "masove sialenstvo" niekolkych privrzencov konkurencie) to jednoducho neni/ani nebolo!
Vysledok neni na drahe (este?) vidiet, ale R. si vsetky povinnosti (co do administrativy) splnil! Su jednoznacne pozadu (za to ich treba nakopat do z.), ale neni to uplne tak, ako sa uz "vseobecne rozsirilo" (vdaka "mienkotvornym mediam")
Mimo ine, vcera Taffin mierne naznacil, ze niesu sami, kto nieco navrhoval!
Otazka na zaver - preco ma neudivuje, ze to vyslo z germanskych medii...?(!)
Povodna ("presne" nasmerovana) sprava o AMuS-u o vynimke Renaultu, (ako som aj ocakaval) bola jasne ucelova spinava! propaganda proti Viry!
A sice - Taffin priznava, ze by im odklad lehoty pomohol, ale zas take "horuce" (ako z tej spravy vzniklo doslova "masove sialenstvo" niekolkych privrzencov konkurencie) to jednoducho neni/ani nebolo!
Vysledok neni na drahe (este?) vidiet, ale R. si vsetky povinnosti (co do administrativy) splnil! Su jednoznacne pozadu (za to ich treba nakopat do z.), ale neni to uplne tak, ako sa uz "vseobecne rozsirilo" (vdaka "mienkotvornym mediam")
Mimo ine, vcera Taffin mierne naznacil, ze niesu sami, kto nieco navrhoval!
Otazka na zaver - preco ma neudivuje, ze to vyslo z germanskych medii...?(!)
anonym
16:38 01.03.2014 77.242.95.XXX
Ferrari No k Ferrari asi tolik: Alonso včera na Softech zajel v normálním stintu jen o 0.2s pomaleji, než dnes Kimi na Super Softech - rozdíl mezi těmito dvěma směsmi je minimálně 1 sekunda. Takže se dnes v podání Kimiho rozhodně nejednalo o kvalifikační kolo.
Nasir
16:04 01.03.2014 188.175.189.XXX
No jestli jsi četl příspěvek pana Havrdy (já před chvílí), tak je to vlastně tak, že Ricciardo si umí nastavit auto, zatímco Vettel je prý neschopný. Stejně jako většina jeho kolegů. Jezdí prý ti, co si auto umí nastavit. Ono asi nastavení nových motorů, ERS a vozů inženýři nezvládají, vlastně jsou tam zbyteční, oni to přece zvládnou někteří piloti - hlavně ti, kteří se s těmito motory nikdy dříve nesetkali.
To je dneska den... na testech výbuch (u některých) a tady v diskuzi lítají věci...
To je dneska den... na testech výbuch (u některých) a tady v diskuzi lítají věci...
Jake HorseRadisher
15:44 01.03.2014 85.207.90.XXX
jinak zklamání od Ferrari, jejich kvalifikační rychlost asi nebude nejlepší, když Kimi na konci zajel o 2sekundy pomalejší čas než Felipe a Nico na stejné směsi, ale každopádně to nerozhoduje o závodě, třeba budou v závodě nej
Jake HorseRadisher
15:38 01.03.2014 85.207.90.XXX
Williams Tak Williams má za mně jeden velký palec nahoru! Ale opravdu velký, spolehlivost prvnotřídní a karty s rychlostí vytasili až na konec A to jsem ještě zvědav, co zítra předvede Valteri
anonym
15:25 01.03.2014 82.144.130.XXX
Jiná doba? Kromě toho bylo tehdy povolené testování a kdo chtěl, mohl si všechny problémy vyřešit během pár dnů na dráze. Dneska máš zakázané testování a homologované motory, takže vyřešení každého problému bude trvat mnohem déle než jeden/dva závody.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek