DISKUZE K ČLÁNKU Opravy vozů trvají i čtyřikrát déle: "Kvůli vadnému senzoru je třeba rozebrat i půl motoru"

Letošní vozy Formule 1 jsou díky novým pohonným jednotkám, systémům pro rekuperaci kinetické energie a dalším novinkám velmi komplexní stroje. S tím stoupá i čas potřebný pro jejich opravy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Opravy vozů trvají i čtyřikrát déle: "Kvůli vadnému senzoru je třeba rozebrat i půl motoru"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.02.2014 17:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Andy

    62.168.11.XXX
    Lakatos Aneb klasicky zvukovy zaznam rozebirani slavneho traktoru :-D.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Měl jsi naprosto stejnou myšlenku :-) Předběhl jsi mě než jsem to našel tak na odlehčení kdyby to někdo neznal : https://www.youtube.com/watch?v=K2soPIUt6mI#t=28

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.197.121.XXX
        tady je cela a lepší verze https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY11 12

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kronos

          93.185.2.XXX
          Jo všichni se tomu smějeme ale ona to vůbec legrace není. Můj známý je majitel autoservisu a občas spravuje bratrovi onen skvělý stroj , ten mi potvrdil že tomu tak skutečně je . Neskutečný stroj , nechtěl bych se jako konstruktér toho veledíla dostat se do blízkosti těch chudáků co to musí spravovat 18 . Mám obavy že na tu trubku by opravdu mohlo dojít.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.197.121.XXX
          takhle nadávají v RB na Frantíky ne?12 18

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.168.188.XXX
        tak to mě skoro zabilo11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Toto je opravdu velký problém, protože přijít o trénink či dva, kvůli triviální chybě, jejíž náprava ale zabere skoro celý den, je v závodním víkendu nedostižitelná ztráta. Takový tým by následně musel startovat s nějakým základním nevyzkoušeným nastavením, což by se na rychlosti v kvalifikaci i závodě zřejmě dost projevilo.

    Jediné řešení je snad zvýšit počet senzorů a zdvojit je nebo ztrojit. Pokud potom jeden senzor ukazuje chybu, zatímco ostatní dva umístěné na stejném místě jsou OK, letí se dál a servis se dělá až po přistání (konci závodního víkendu).

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno spoľahlivosť je kľúčová,... ...preto je potrebné aj pri inštalovaní senzorov a ich porúch skúmať otázku :"Prečo sa senzor poškodil?" A v prípade, že neexistuje rozumná odpoveď inštalovať viac senzorov, ktoré sú určite veľmi malé a sledovať výber 2 z 3, ak jeden zareve,tak stále dostávam odozvu, alebo urobiť senzor tak, aby sa nepoškodil a bol v súčinnosti so životnosťou pohonnej jednotky, ktorá nevykazuje nejakej veľkej trvanlivosti.
    Veľmi dôležitá je aj otázka zmontovateľnosti a rozmtovateľnosti, čo je doménou konštruktérov monopostov F1, ktorý si musia byť vedomý, že buď jednotlivé agregáty a ich časti navrhnú, vyrobia a zmontujú tak, aby vydržali plánovanú životnosť, alebo tak, aby sa dali dobre v prípade poruchy vymeniť, čo platí o každej neoverenej jednotke, hneď na začiatku, preto ten plač je úplne zbytočný. 11 Je to všetko v rukách tých, ktorí sú krstnými otcami auta. 18

    + 8 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • stanly01

      85.237.227.XXX
      Kapor, dakujem za komplexne a detailne spracovanu problematiku oblasti senzorov a pohonnej jednotky. Zajtra posielam svoje CV do F1!!03

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Neďakuj,... ...ak to nie je úprimné a nadávaj, ak máš prečo. Buď vždy asertívny ako ja a ak máš na vec iný názor, tak sa zaň nehanbi. 01

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama