DISKUZE K ČLÁNKU Pizzonia: Williams má všechno potřebné pro návrat na vrchol

Brazilec Antonio Pizzonia věří svému bývalému týmu: Doufám, že se situace v současnosti mění a tým se může posunout výš

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pizzonia: Williams má všechno potřebné pro návrat na vrchol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.02.2014 09:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001437 (Hlasovalo 6 lidí) 10.02.2014 15:57
Tak samozřejmě. Finance jsou vysoce důležité,… »
» uzivatel001437 (Hlasovali 4 lidé) 10.02.2014 15:39
Williams Neříkám, že by se mi návrat tohoto… »
» Tomur (Hlasovali 3 lidé) 10.02.2014 16:55
„Pro mladé jezdce bude jednodušší přizpůsobit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    S Antoniom možno v podstate,.. ...súhlasiť, až na jednu vec, že F1 urobila krok späť. Práve naopak Antonio, F1 dobieha súčastnosť, lebo hybridy v komerčných autách sú zavedené už viac ako 5 rokov a F1 mala byť priekopníkom. Rekuperáciu termálnej energie však BMW rieši úplne ináč a to inštaláciou parnej turbíny do výfukového potrubia (v BMW rady 5) , inak niečo podobné, ako MGU-H v komerčných autách neuvidíme, lebo to predražuje nielen motorovú jednotku, ale aj chladiaci systém, preto toto zavedenie vo forme ako je to v F1, v osobných a úžitkových autách, určite neuvidíme.
    Pre F1 to zrejme má význam len v tom, že to vráti pohonnej jednotke nejakú stratenú termálnu energiu, ktorá sa uvolní pri spaľovaní, avšak zo stratami do systému, ktorá sa potom použije na premenu a uloženie do batérií a potom cez MGU-K, na zlepšenie trakcie a pri dosiahnutí maximálnej rýchlosti v zóne DRS, s tým, aby neboli prekročené limity spáleného paliva, ktoré sú pre závod stanovené. Aj keď časy sú zatiaľ nižšie, ako u pohonnej jednotky V8 + KERS, všetci sú optimistický a hovoria o obrovskom pokroku, ktorý príde k slovu od prvých závodu a ja dúfam, že piloti a ľudia motajúci sa okolo F1, hovoria pravdu. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    rychlost Je to sice OT, ale stejně mě zajímá, jaké budou letos v Monze rychlosti. Osmistupňová převodovka a výkon motorů okolo 850 koní by nás mohl dostat alespoň za hranici 350 kmh. Záleží, jak dlouhou osmičku budou mít. Loni byly převody největším zabijákem top speedu.
    Kde jsou časy rychlostí Pizzonia 369, Raikkonen 370, Montoya 372...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    „Pro mladé jezdce bude jednodušší přizpůsobit se F1, protože rozdíl oproti GP2 se zmenšil" ... no nevím, brutální kroutící moment a nízký přítlak na výjezdu ze zatáček udělalo z F1 těžko zvladatelné monstrum, což je sice dobře pro atraktivitu závodů, ale určitě to nikomu neusnadní přestup z GP2 19

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001437

    uzivatel001437

    89.103.251.XXX
    Williams Neříkám, že by se mi návrat tohoto sympatického týmu na vrchol nelíbil, ale moc tomu nevěřím. Už jen z hlediska rozpočtu se nemůže s aktuálními top týmy moc poměřovat. A ať už se nám to líbí, nebo ne, tak prachy jsou ve světě F1 jednou z nejdůležitějších věcí potřebných pro úspěch.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      ano peníze jsou důležité,ale TOYOTA měla mega balím peněz a titul neslavila.Jde o to něco vymyslet,aby ostatní měly málo času to okopírovat.
      V roce 2012 měl WILLIAMS dobré auto do konce sezony bylo rychlé byly závody jako Korea kde měly problémy,ale hned to vyřešily.Krom Španělska mohly mít bednu v Singapůru nebo v Abu Zabí,ale technika byla proti.
      WILLIAMS má špičkovou továrnu,takže pokud budou každý rok postupovat v poháru výš a výš tak budou mít i nějaké peníze z pohárů.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001437

        uzivatel001437

        89.103.251.XXX
        Tak samozřejmě. Finance jsou vysoce důležité, ale samy o sobě úspěch netvoří. Jde o to, jak efektivně je dokážete využít.
        Doufejme, že se to Willíku povede na jedničku. 03

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.128.XXX
      williams az taky maly rozpocet nema
      po TOP4 a lotuse(tu je ale otazne dokedy budu majitelia dotovat ten tim) nasleduje hned williams
      s takym rozpoctom ak pracuju efektivne a vymyslia nejaku vychytavku tak boj o 4-5 miesto v PK nieje nerealne

      ale tento rok bude vela zavisiet od motora, ak by bol mercedes fakt najlepsi tak by to williams mal trochu lahsie, za predpokladu ze nepostavia srot ako v 2011 a 2013

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama