DISKUZE K ČLÁNKU Lotus dnes testuje s vozem E22 v Jerezu, Renault k tomu přizval své zákaznické týmy
Lotus si dnes a zítra v Jerezu v rámci propagačních dní poprvé vyzkouší svůj nový monopost E22. Renault k tomu zve i své další zákaznické týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lotus dnes testuje s vozem E22 v Jerezu, Renault k tomu přizval své zákaznické týmy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
hixaxon
19:39 10.02.2014 89.177.88.XXX
Bez komentáře, rozumím. A díky za email, taktéž nesouhlasím s anonymy.
Jen kvůli nim bych i neprotestoval, kdybyste uváděli první tři části IP adres (a to jsem extrémní zastánce soukromí a vyhýbám se uvádění osobních informacích na inetu). Tohle je můj oblíbený web, citlivé informace sem neuvádím a vážím si redaktorů a slušných diskutujících.
Jen kvůli nim bych i neprotestoval, kdybyste uváděli první tři části IP adres (a to jsem extrémní zastánce soukromí a vyhýbám se uvádění osobních informacích na inetu). Tohle je můj oblíbený web, citlivé informace sem neuvádím a vážím si redaktorů a slušných diskutujících.
anonym
17:32 10.02.2014 178.23.219.XXX
Ne, ale pořád čekám na telefon
Každopádně si přesedni, nastuduj pravidla jelikoš sedíš mimo mísu.
"U Lotusu však od samého začátku věřili, že jejich řešení je v souladu s pravidly. Teď máme jasno: Jejich nos je legální! Potvrdil to technický delegát FIA, Charlie Whiting: "Struktura prošla nárazový testy a také odpovídá technickým pravidlům. Provedení je bez pochyby originální, avšak legální," cituje ho francouzký Auto Hebdo.
"Konkurence se především podivovala nad tím, že auto má vlastně dva nosy. Jenže oba nosy jsou rozdílně dlouhé, jeden je o 5 centimetrů kratší než druhý. Pravidla 'dva nosy' nezakazují: "Svůj koncept prezentovali v létě a my jsme na tom nenašli nic špatného. Spíše naopak, je to velmi chytrá interpretace pravidel."
Ve skutečnosti je za nos považován jen ten delší, ale to neznamená,že ten kratší nemusí splnit nárazové testy-jinak ho mohli udělat podle tebe jako žiletku.
Konec....
Každopádně si přesedni, nastuduj pravidla jelikoš sedíš mimo mísu.
"U Lotusu však od samého začátku věřili, že jejich řešení je v souladu s pravidly. Teď máme jasno: Jejich nos je legální! Potvrdil to technický delegát FIA, Charlie Whiting: "Struktura prošla nárazový testy a také odpovídá technickým pravidlům. Provedení je bez pochyby originální, avšak legální," cituje ho francouzký Auto Hebdo.
"Konkurence se především podivovala nad tím, že auto má vlastně dva nosy. Jenže oba nosy jsou rozdílně dlouhé, jeden je o 5 centimetrů kratší než druhý. Pravidla 'dva nosy' nezakazují: "Svůj koncept prezentovali v létě a my jsme na tom nenašli nic špatného. Spíše naopak, je to velmi chytrá interpretace pravidel."
Ve skutečnosti je za nos považován jen ten delší, ale to neznamená,že ten kratší nemusí splnit nárazové testy-jinak ho mohli udělat podle tebe jako žiletku.
Konec....
erdedy
17:00 10.02.2014 195.80.165.XXX
Jj.
Mne uz ale fakt nejde do gebule ako vlastne bude rieseny Lotus vzadu - videl som totiz niekde este dalsiu nejaku "divnu" fotku, kde bola zadna cast uplne bez toho kridelka ale zaroven tam bola kapotaz nejak "prapodivne" tvarovana... Vyzeralo to uplne, "logicky" ako keby to malo trochu suplovat ten beamwing.
Zrejme zas len nejaky podvrh ale vyzeral hodne vierohodne (vies, ze "u mna" sa to da dost rychlo odhalit cez nejake "cary-mary" s krivkami, filtrami apod... ) ... Uz nech je Bahrajn, lebo ma uz se.u s tymi tajnostami...
Mne uz ale fakt nejde do gebule ako vlastne bude rieseny Lotus vzadu - videl som totiz niekde este dalsiu nejaku "divnu" fotku, kde bola zadna cast uplne bez toho kridelka ale zaroven tam bola kapotaz nejak "prapodivne" tvarovana... Vyzeralo to uplne, "logicky" ako keby to malo trochu suplovat ten beamwing.
Zrejme zas len nejaky podvrh ale vyzeral hodne vierohodne (vies, ze "u mna" sa to da dost rychlo odhalit cez nejake "cary-mary" s krivkami, filtrami apod... ) ... Uz nech je Bahrajn, lebo ma uz se.u s tymi tajnostami...
Petr
16:34 10.02.2014 78.157.160.XXX
Tohle beam-wing letos být nesmí, na fotce j.. může být takové mini mírně před zadním křídlem, hodně úzké - letos jsem si ho všiml zatím jen u Williamsu: [odkaz na stránku] (mezi zavěšením).
erdedy
15:52 10.02.2014 178.41.1.XXX
Divne... Ale je par dalsich a aj na nich je kridelko podobajuce sa na beamwing... To som zvedavy, co toto je/bude, mozno je nieco na co pravidla "nemysleli"...(?)
https://pbs.twimg.com/media/Bf3lyDrIcAEZwXz.jpg
Este jedna ohladom zas "niecoho" ineho: [odkaz na stránku]
https://pbs.twimg.com/media/Bf3lyDrIcAEZwXz.jpg
Este jedna ohladom zas "niecoho" ineho: [odkaz na stránku]
Petr
13:33 10.02.2014 109.81.245.XXX
Můžeš na ... (*** odstraněno kvůli spam-botům ***)
Asi nebudu mít možnost vždy (natož promptně) odpovědět, ale aspoň si to přečtu. K mazání ti toho ale asi moc neřeknu, jsem jen redaktor - ale obecně vulgárních či přiblblých příspěvků (zejména anonymních) je příliš a admini s nimi nediskutují, není důvod. Snažíme se diskuse držet na úrovni, na vykecávání se s pochybními individui nemá nikdo čas ani za to není placený.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Asi nebudu mít možnost vždy (natož promptně) odpovědět, ale aspoň si to přečtu. K mazání ti toho ale asi moc neřeknu, jsem jen redaktor - ale obecně vulgárních či přiblblých příspěvků (zejména anonymních) je příliš a admini s nimi nediskutují, není důvod. Snažíme se diskuse držet na úrovni, na vykecávání se s pochybními individui nemá nikdo čas ani za to není placený.
Příspěvek byl redakčně upraven.