DISKUZE K ČLÁNKU Proč Red Bull předčasně ukončil testování v Jerezu

Red Bull v pátek po 7 ujetých kolech začal předčasně balit a dříve ukončit katastrofální první předsezónní test v Jerezu. Co bylo důvodem?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Red Bull předčasně ukončil testování v Jerezu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 03.02.2014 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 31.01.2014 23:44
Sice se výsledky prvních testů nedají považovat … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tomas77

    89.173.94.XXX
    mp4-18 Neprijemne to pripomina radikalne navrhnuty mp4-18, v ktorom mal tiez prsty Adrian Newey. Auto nikdy nevidelo zavod a tiez malo tendenciu "uvarit si motor". Auto tusim ladili polroka a potom to vzdali. Jazdili so 17d. Tento rok ale tuto moznost nemaju. Zatial to vyzera na pekny pruser. Maju ale sice obrovske zdroje, ale formulu za mesiac neprerobis, ak mas zasadny problem v navrhu.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Sice se výsledky prvních testů nedají považovat za nějak definitivní, ale bylo by zajímavé vidět ve výsledkové listině po několika odjetých závodech Red Bull za Caterhamem. 11
    P.S. A teď jsem zvědavý, kolik, za tenhle buřičský výrok dostanu záporných palců.12

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    redbull Redbull je pekne v rittti nech si hovori kto chce co chce, nepresvedcia ma ze pri tom ako kazdy zdoraznuje dolezitost najazdenych kilometrov oni to nejako zvladnu. Sezonu zacnu hlboko v poli (8.-18.) a sice je mozne ze vdaka nekonecnym financiam sa aj z tejto diery vykopu...lenze to (dufam) bude poriadne neskoro a my uz budeme sledovat napinavy boj o titul automobiliek ako mercedes ferrari a mclaren namiesto syntetickych energetickych zbrnd

    + 29 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      jen si nedělej naděje. "Agresivní design" nezvolili jen tak pro nic za nic. Nejsou to nějací amatéři. Prostě šli až na hranu a v prvních testech se ukázalo, že šli až kousek za. Měli nějaká konkrétní očekávání a těm vše podřídí a buď se jim vše podaří seřídit nebo kousek ze svých očekávání couvnou. Ale myslím, že i kdyby to ladění trvalo čtvrt sezóny, že i tak se budou pohybovat mezi elitou a postupně se zlepšovat. Nakonec tradičně urvou oba tituly, jen letos možná zase těsně, ale další roky, pokud se nic nezmění, budou zase válcovat. Ferrari se nezdá ničím vyjímečné, McLaren a Lotus bude mít svá radikální vylepšení od příštího roku nejspíš zakázaná. Takže já příliš šancí na změnu nevidím, i když bych si taky přál dostat už konečně RedBull z toho trůnu. Snad to třeba Mercedes dokáže. Ale když celou seźonu nedokázal auto Lewisovi dostatečně upravit, nevím jestli je to v jeho silách letos a jestli dokáží využít plný Lewisův potenciál.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        89.103.144.XXX
        "Ferrari se nezdá ničím vyjímečné"
        Doporucuji se podivat i na jine informacni zdroje, napr. komentare primo z Jerezu apod. Naopak se celkem intenzivne resi
        1) spolehlivost Ferrari,
        2) podezrele tiche podrazovani pri brzdeni,
        3) podezrele male otvory v bocnicich - zrejme velmi efektivni chlazeni
        4) AMuS pise, ze jezdili s motorem nastavenym na vyrazne nizsi vykon a s co neflexibilnejsi konfiguraci kvuli reseni pripadnych problemu. Do bahrainu (mozna ale az na druhy test?) dorazi velmi prepracovane auto.

        Takze, to, ze auto neni vyjimecne necim viditelnym neznamena, ze neni vyjimecne uvnitr. A to se po prnim testu nepozna, nikdo nejel naplno, ale jen aby posbiral data pro auto, smulator a overil aero koncept a cisla z tunelu.
        Vyjmecne mi tak prijde uz to, ze si pochvaluji jak cisla z tunelu sedi.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          To co tady předhazuješ jsou úplně stejné spekulace jako ty moje a jako "Dlhýho". Sám bych si přál, aby RedBull konečně narazil (i když zrovna Ferrari by to být pro mě nemuselo), ale musíme počkat, co se z toho vyklube.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Honza

    78.102.172.XXX
    Caterham Paradoxní je, že jediné fungující auto osazené Renaultem je Caterham. S tou prakticky nekapotovanou zádí ani není divu.

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      No a nebude to tím,že třeba stejně jako ostatní auta co najela tolik km jezdí s malým podílem elektronických systému a testují de facto jen motory? Zatímco TR a RB zjištují co rekuperační systémy umí a vydrží?

      Renault je mistrem v mapování motoru a jestli mají něco navíc oproti ostatním-jak to vyladí bude v řiti spíš zbytek pole.

      + 7 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Nebude. V článku se píše jasně, že problémem je přehřívání ERS a o tom samém svědčí dodatečné narychlo udělané otvory v bočnicích. Proč se jim to přehřívá? Protože Newey! Viz: "Včera absolvoval Newey s Robem Whitem údajně ostřejší slovní výměnu, Renaultu se nelíbí, jak zakomponovalo jejich pohonnou jednotku do vozu RB10." Nebylo by to jeho první auto s podobnými potížemi.

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • KApor

    194.160.178.XXX
    Na všetkom je úsmevné najmä to,... ...že auto z konca poľa minulej sezóny, Caterham, postavilo sice netradične vyzerajúce auto, ale ako vidieť, bez zjavných chýb, ktoré sa vyskytli u Red Bullu, čo je nielen na zamyslenie, ale aj povzbudivé pre tento tím, ak si Koby s príšerkou tak dobre rozumie a stále na nej ešte v Jeréze jazdí. 01

    + 24 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama