DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Nos Lotusu je legální, jde o chytré řešení

Technický delegát FIA, Charlie Whiting, posvětil řešení dvojitého nosu, které prezentoval zatím jen fotografií na twitteru Lotus. Whitig potvrdil, že toto řešení odpovídá předpisům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Nos Lotusu je legální, jde o chytré řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 30.01.2014 22:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 30.01.2014 12:33
no to je tusim u Lotusu jedno... ;-) ... stejne… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 30.01.2014 12:41
Záleží, jak bude Lotus v Bahrajnu rychlý. 04 »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 30.01.2014 12:49
V tom případě by jejich nos byl už nelegální. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

78.157.160.XXX
Přesně tak, nebude. Rozdíl musí být min. 50 mm. Kdyby byl jeden konec kratší o 49 mm, je nos nelegální.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Pokud vím, tak nebude. Doufám, že si to pamatuji dobře, ale -přeloženo do laické češtiny- střed (těžiště) plochy svislého řezu vedeného 50mm za špičkou nosu, se má nacházet uvnitř té plochy.
To by nebylo splněno, kdyby byly dva stejně dlouhé čumáky; těžiště by bylo ve volné ploše mezi nimi.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Marty

213.220.251.XXX
.. Lotus casto prichazel se zajimavymi resenimi, ale ne vzdy byly ucinne. Uvidime, jak bude fungovat toto. Kazdopadne vzhledem ke zmenam ve vedeni a mizernemu hospodareni to nevypada na ambice na titul. Rad bych se mylim a videl vice takovych zajimavych reseni od Lotusu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

91.127.82.XXX
niekde to písali že ten rozdiel nesmie bit menší ako 5 cm [odkaz na stránku]

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Sú to skôr stohovacie vidly,... ...ako nosy, ale ak im to vyhovuje, ja nie som proti. Lotus, ak ho zrovnáme z ostatnými, až tak veľmi nestratil, lebo chyba pohonnej jednotky z hľadiska uloženia energie, zdržala ostatné tímy, ktoré používajú pohonnú jednotku Renault, dva dni a za ďalšie dva ani oni celý sumár rozpisu testov, ktorý si stanovili určite nedodržia. Takže niekedy aj niečo zlé, je na niečo dobré, že praje tímom, ako je Lotus. 01

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Zatímto vypadá, že dokončení formation lap bude pro týmy s motorem Renault úspěchem :D

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Nevím proč tady známkujete můj dotaz? Já se ptám, do jaké míry se dá považovat, že obě strany nejsou stejné a tudíž nos je jen ten delší? V pravidlech na to nebylo pamatováno, proto je řešení považováno za legální. Já se ptám, bude podobné řešení legální, když bude rozdíl mezi délkami třeba 0,5 cm? Místo nesmyslného mínusování a odkazy na komplexní pravidla, prosím odpovězte, pokud víte. Díky

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
Keby mali dva nosy a každý nos mal svoje predné krídlo, bolo by to legálne? 04

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

194.228.11.XXX
Pokud budou splňovat toto [odkaz na stránku] pak je vše v pořádku.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
V tom případě by jejich nos byl už nelegální. 04

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
to, to... 03 Esteze niesu v Jereze... keby nahodou...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Záleží, jak bude Lotus v Bahrajnu rychlý. 04

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
sorry za preklepy: "nedaj Boh"

(odpust Boze 03)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
no to je tusim u Lotusu jedno... ;-) ... stejne tak presne boli uplne legalne "reaktivne zavesy", kym to niekomu nezacalo "klat oci" (ze stutgart...02 03 ) a razom boli nelegalne...
Takze este pocitam neni koniec vsetkym utokom - "nedaj Bph" aby to prinasalo nejaku hodne vyznamnu vyhodu a "bude"...03

+ 11 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Pravidla Kam až se dají ohýbat pravidla ? Co když budu mít podobné řešení a jednu špičku kratší o 1 cm, 0,5 cm nebo 1 mm ? Kde končí rozdílnost a s ní i legálnost ?

+ 2 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama