DISKUZE K ČLÁNKU Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?

Dnes v Jerezu všichni řeší inovativní řešení zadního zavěšení McLarenu. Ve svém článku pro Autosport se na něj zaměřil také Gary Anderson.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chytré řešení na zádi McLarenu zaujalo odborníky, jak funguje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.01.2014 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 16:14
Pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku? Ajajaj… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 20:07
že by FIA "standartizovala" i profily… »
» uzivatel001084 (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2014 16:40
Myslim si ze to zas tak horky to nebude, je to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

pidro

88.100.206.XXX
Takový Colin Chapman by dnes umřel nudou.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

koko

77.48.32.XXX
Jenomže ono to větší přítlak samo o sobě negeneruje. Toto zařízení klade vzduchu odpor, čímž se za ním vytváří oblast nižšího tlaku a ta umožňuje rychlejší proudění vzduchu pod autem. To už je ale slovíčkaření pro tým právníků...a FIA si stejně nakonec může zakázat, co se jí zlíbí...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

37.48.40.XXX
že by FIA "standartizovala" i profily zavěšení? proboha, to snad ne!
fandím všem inovativním a chytrým řešením. většina se pohybuje, jak se říká, na hraně, ale pokud nejsou za hranou předpisů tak je to vždy skvělé a vzrušující. hlavně mě baví to, jak se všichni, koho takové řešení nanapadlo, snaží buď kopírovat, nebo přesvědčit příslušné orgány o jejich nelegálnosti01 03.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

78.45.200.XXX
Užasné, jak jsou lidi schopni z prvnich 20 kol s novym autem nebo z prvnich peti fotek monopostu urcit viteze sezony :-)11

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
Zavěšení sice je aerodynamicky tvarované pro co nejlepší obtékání vzduchu, ale doteď nikdy negenerovalo větší přítlak, tak jako u McLarenu 20

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TomTom

193.41.42.XXX
To je jedno, hlavně když s tím Jenson udělá titul 11

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001084

uzivatel001084

84.42.248.XXX
Myslim si ze to zas tak horky to nebude, je to soucast zaveseni. Samotne uchyceni kol jsou aerodynamicky tvarovane, mam na mysli ty ramena (pull a push rod) ...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Přesně to mě také napadlo. 17

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Myslím, že zavěšení se, stejně jako třeba kola nebo pilot, do pohyblivých aeroprvků, jak je zakazují pravidla, nepočítá.
Konkrétně to teď zjišťovat ale nemám čas a klidně se mohu mýlit. 04

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

78.98.16.XXX
Vynalez Ak je to legalne, co dufam, ze ano, tak podla FIA tradicií to v roku 2015 uz legalne nebude. 01

+ 13 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
Pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku? Ajajaj... 19

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Veru tak,.. ...a ak majú k dispozícii spoľahlivú pohonnú jednotku od Mercedesu, ktorá dobre funguje aj na Force Inndii a ich materskom tíme Mercedes AG Petronas, tak by to auto mal byť ich tromf aspoň v počiatku tejto sezóny, kým to iný neoklbčia. Red Bull už asi začal. 01

+ 8 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Dlhy

188.123.100.XXX
achjo je to sice prijemne citat si taketo novinky ale kedze to este vobec ale vobec nemusi byt pravda radsej nepodlieham predcasnej radosti

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama