DISKUZE K ČLÁNKU Komentář: Jak se FIA podařilo překvapit a rozzlobit většinu fanoušků F1

Včera večer FIA opět rozpoutala menší bouři svým prohlášením o změnách pro rok 2014. Kromě rozpočtových stropů, stálých čísel pro každého závodníka po celou jeho kariéru či pětisekundových penalizací totiž přidala i jedno překvapivé pravidlo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komentář: Jak se FIA podařilo překvapit a rozzlobit většinu fanoušků F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 12.12.2013 13:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000481 (Hlasovalo 22 lidí) 10.12.2013 10:11
Ubohost Pro mě je to jen likvidace sportu které… »
» Pavel A. (Hlasovalo 18 lidí) 10.12.2013 11:49
Dvojnásobné body Je to úplná hovadina, kde se… »
» uzivatel001374 (Hlasovalo 6 lidí) 10.12.2013 13:50
. Mňa prvé napadlo, že prečo sakra Jas Marina,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Scuderiák

    88.81.73.XXX
    Jenomže to vynechávání Q3 není ani tak otázkou nastavení ale spíše snahy pošetřit pneu, takže místo bodů by tohle řešily kvalifikační pneumatiky. Na druhou stranu by to omezilo strategické možnosti a já strategii vidím jako jednu z ingrediencí F1 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adam

    85.239.228.XXX
    Jiný podleh Tak teď nebudu řešit jestli je to špatné nebo ne. Ale podle mě, se tím opět (po kolikáte už ???) zvýší nákady.
    Proč? Myslím si, že některé týmy, které by např. vývoj zastavily dejme tomu v září, tak půjdou s rozpočtem úplně na krev, protože budou doufat v tento poslední závod.
    Takže... i přesto, že se neustále dokola mluví o šetření, tak potom se vymyslí něco takového.
    Opravdu tomu moc nerozumím.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Scuderiák

    88.81.73.XXX
    Body Jinak za kvaldu bych fakt body nedával, to by vedlo jen k větší dominanci některých týmů (dnes Red Bull, příště někdo jiný). Spíše bych zvýšil počet bodovaných umístění, klidně i bod za dojetí na posledním místě. Tím by mohly být souboje na chvostu mnohem zajímavější.

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      to je sporne. Nektere tymy a nekteri piloti zamerne nastavuji auto na lepsi kvaldu a jini na lepsi zavod. Proto nejake drobne by mohly zajistit, ze se nebude stavat, ze v Q3 bojuji 4 vozy a zbytek taktitzuje a nektere slabsi tymy by obcas mohly zkusit urvat body prave v kvalifikaci apod. takze by to mohlo kvalifikaci vyrazne okorenit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Scuderiák

    88.81.73.XXX
    Dávám tomu rok a pak to bude zase zrušeno 12

    Mě jako fanouškovi spíše vadí, že F1 totálně zaspala dobu. Proč si nemohu předplatit přenosy z F1 na netu, kde bych přepínal kamery a poslouchal online týmová rádia? Jistě, chápu, že tato možnost by (teoreticky) mohla vést k tomu, že na přenosy v TV se bude dívat méně lidí, tím pádem by za ně televize méně platily a z televizních práv celá F1 žije.. ale já tu možnost také nemyslím pro každého, ať to na rok klidně stojí třeba 200 euro. Díky těmto penězům (vezměte 200 euro x třeba milion) bych snížil poplatky za přenosy, čímž by mohla být F1 dostupnější.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      ta moznost tady samozrejme je, ale sluzba nefunguje oficialne na uzemi CR. Pokud mas o neco takoveho skutecne zajem, porid si satelitni prijimac a sezen si pomoci nejakeho obcana UK dekodovaci kartu na SKY TV a nebo si sezen zdarma ci si zaplat anglickou proxy a potom muzes sluzby SKY vyuzivat na internetu.

      A potom muzes byt reziserem a hazet si zabery podle libosti, treba cely zavod koukat z onboard kamery jednoho pilota apod. A tech 200 euro na rok by snad mohlo i stacit 13

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ala6

        82.44.180.XXX
        Obavam se, ze 200 Eur mu stacit nebude. Ja mam Sky Sport F1 za £10 mesicne, ale od pristi sezony to chteji integrovat do Sky Sport (za £30). Nebo si muses zaplatit 24h za £10. Kdyz se spokojis s nedelema tak jsi na £190 :-(

        Vydridusi!!!!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ešte mali nechať v Abú Zabí,... ...polievať trať Berniem a už by to malo nasadenú aj korunu bláznov a nevolalo by sa to cirkus F1, ale blázninec. Potom sa človek len čuduje, že o čom títo chlapci vo FIA rozmýšľajú, ak svetlo sveta uzrú aj takéto nezmysly. 02

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    31.47.101.XXX
    Ubohost Pro mě je to jen likvidace sportu které mám rád. To pravidlo je nespravedlivé, ničím se nedá obhájit, je pouze pro tupé masy lidí, co ten sport doopravdy nezajímá a nezáleží jim na tom aby titul měl nějakou reálnou hodnotu, chtějí se pouze bavit.
    Poslední závod klidně může být na okruhu, který výrazně sedí určitému autu, jakékoliv vypadnutí i klidně bez zavinění jezdce vymaže dva závody co odjel předtím dobře atd... marně hledám slova jak vyjádřit slušně jak moc mi to vadí.

    Kdyby bylo pravidlo, že každý jezdec si může jednou za sezonu (před závodem) vzít "žolíka" a ten konkrétní závod bude odměněn dvojnásobkem bodu, tak neřeknu ani popel, ale tohle???????????

    + 22 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Sven

      94.113.216.XXX
      Přesně tak, varianta žolik jako u plochlé dráhy, to by bylo fajn, ale tohle ... Bohužel už nejsem ten co si nenechá ujít žádnej závod a s postupný pozměňováním pravidel tomu asi nebude líp.05

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.22.XXX
        Ano bylo by to, jako ve Hrách bez hranic. Každý tým i jezdec by si zvolili žolíka na 1 vybraný závod v sezoně podle svého uvážení a bylo by to aspoň férové. Včera už to tu jeden týpek navrhoval. 03 Ale tohle je neférové, co FIA navrhla. 20

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          89.103.81.XXX
          Žolík by ale nic nezměnil. Pouze by udělal větší rozdíly. Dvojnásobek bodů v posledním závodě bude tlačit na týmy, aby v případě šance či ohrožení nevzdávali vývoj a dali do toho maximum. Mě to jako špatný nápad nepřijde. Alespoň to zdramatizuje závěr. Je to sice pro někoho asi méně spravedlivé než pro druhého ale takový je život. A přitáhne to zajisté větší pozornost.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama