DISKUZE K ČLÁNKU Webber vysvětluje své špatné starty - nešlo o problém s reakcemi

Mark Webber byl často kritizován za horší starty. Problémem podle něj ovšem často nebyly jeho reakce, ale jiné věci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber vysvětluje své špatné starty - nešlo o problém s reakcemi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 30.11.2013 19:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 22 lidí) 28.11.2013 10:10
Pokud jsem tomu rozuměl dobře, tak auto se… »
» uzivatel000208 (Hlasovalo 9 lidí) 28.11.2013 13:17
keca, od zacatku az do konce. mel by se podivat,… »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 29.11.2013 09:56
Nejsi jediný. Je nás tu daleko více. Jenom jsme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Vysvětlení Vettel trávil maximum času v garážích, chodil pěšky po trati a koukal co a jak, pomáhal mechanikům uklízet aj. Webber trávil svůj čas na večeřích s protivníky, na sociálních sítích, hladáním záminek, proč mu to tak nejede a dožadoval se dohod, aby mu darovali vítězství a vyvolával kritiku své stáje. To asi je ten důvod, proč to s ním dopadlo tak jakto dopadlo a proč zkušeného mazáka vystrnadil ze stáje svými výkony naprostý bažant. Vzhledem k uvedeným vlastnostem by Webbera nevzali ani do Marussie, tak teď musí jezdit oblastní přebor.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Koukám, že Sebovo skalňáci alenka s Biblbroxem mají s Webberovou popularitou fakt těžký problém. Takovouhle snůšku polopravd, výmyslů a lží na jednom místě už jsem dlouho nečetl. 12

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000208

    uzivatel000208

    109.80.56.XXX
    keca, od zacatku az do konce. mel by se podivat, jak startoval Vettel, ze Seb jen udrzel posici, halt, kdyz startujes prvni, nemas koho predjet. to, ze mu to mladej kluk namastil, neprezije do smrti02 02 02 02 21

    + 9 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Jsme viděli v Brazílii... 03

      Hele, vážně už jsi s tím navážením se do Webbera trapná. Že líp ppacuje s Pirellkami a mohem víc mu vyhovuje utěsňování zádě pomocí výfukových plynů, to nikdo Sebovi nebere, ale start je z hodně velké části dílem inženýrů (správné nastavení momentu záběru spojky).

      Jestli Mark do smrti nepřežije, že mu to mladej kluk namastil (taková blbost! 20), tak ty koukám asi do smrti nepřežiješ, že je Mark oblíbenou osobností, ... 03 18
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 21 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      Co ti říká heslo "překonej sám sebe"? Vettel měl prostě předjet sám sebe a byl by klid. Tak vždy jen ujel ostatním. Jinou možnost neměl, je totiž o třídu lepší než ostatní. Něco mi ale říká, že Riccarda v 2014 zostudí a v 2015 dostane rovnocenného protivníka Květa.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001378

        uzivatel001378

        88.100.224.XXX
        No Riccardo byl v testech jen o malý fous pomalejší na autě které neznal. Sice to párkrát přehnal a skončil v kačírku, ale myslím si, že se bude hodně snažit.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud jsem tomu rozuměl dobře, tak auto se startovacím systémem Ferrari a přítlakem Red Bullu by si se zbytkem startovního pole dělalo co by chtělo i kdyby startovalo ze středu pole.

    + 22 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Není to o žádném systemu,(pokud tedy nebereme mapování motoru samotné jako systém) ale o záběru spojky a hlavně průběhu kroutáku.Ferrari ho má vynikající ve spodních otáčkách, proto získává tolik ihned po záběru.
      V otáčkách je ale Renault jako střela a pak už na něj není nárok.Mark to podle mně vždycky zadusí a než se motor roztočí je jen divák.



      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Jak to může vždycky zadusit, pokud má spojku správně nastavenou? Navíc on říká něco úplně jiného - nikoliv zadušení, ale naopak prokluz. Ale i ten je v prvotní fázi z větší části daný správným nastavením spojky. Plus Red Bull začal mluvit o potřebě řešit Markovy špatné starty někdy letos v létě, přestože problémy má několik let (!). O čem to svědčí? Možná jsem moc paranoidní, ale mě z toho v lepším případě vychází nezájem Red Bullu poskytnout Markovi individuální špičkový servis, v horším nezájem o možnost, že by se mohl na startu přiblížit Sebovi.

        I s horšími starty měl Mark dostatečně dobré výsledky, aby s přehledem získali PK, tak proč riskovat další Turecko 2010? Pirellky Markovi evidentně nikdy nesedly a v podstatě se to dá říct o všech veteránech, viz. např. Michael. Starého psa novým kouskům nenaučíš, že? Ale jediný, kdo měl v posledních třech letech notorické problémy se startem byl právě Mark. Přesto na něj kvůli tomu nikdy Red Bull nedělal bububu. Jsem jediný, komu to přijde celé nějaké podezřelé?

        Asi jsem odhalil, co se Markovi nepodařilo za celou dobu u Red Bullu - roli Helmuta Marka v týmu. :p 18

        + 12 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nejsi jediný. Je nás tu daleko více. Jenom jsme obviňováni z konspirací. Tak že tato témata, která tu např. Nasir probíral už před cca třemi roky, nechceme donekonečna omílat. ALe potěší to a zahřeje u srdce, když i Mark potvrdí problémy s technikou a nikoliv problém se svojí reakcí. A že tyto problémy RedBull začal řešit až v době, kdy bylo jasné, že Mark odejde a Vettel měl takový náskok, že jej nemohl ohrozit, je jen další důkaz, jak to u RedBullů chodilo.
          Ono toho postupně vyplave na povrch ještě více. Osobně si myslím, že Helmut Marko dělá pro Seba podobnou práci, jako dělal Hamilton senior pro svého synka. Čili špinavou zákulisní politiku plnou podrazů a očerňování stájového kolegy.

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            No správně píšeš, že se to tu řeší dlouho. Vzpomínám si, jak jste Markovy starty spojovali s údajnou snahou RB poškozovat Marka v roce 2010. A kupodivu Mark o tom tvrdí, že v roce 2010 se starty vůbec žádné problémy neměl. Citace: " Za doby Bridgestonů to bylo fajn, rok 2010 byl vlastně velmi dobrý...". A pak se divíš, že mluvíme o konspiračních teoriích a ještě máš pocit, že jste měli pravdu.
            A stejně tak Mark nikde nemluví o tom, že by měl Vettel k dispozici jiný systém. Což vás nijak neodradí od teorií, že se tím RB snaží dostat Mark od Seba. Doslova mluví i o svém problému: "Ve vyrovnávání se s nekonzistencemi spojky asi nejsem tak dobrý, jak bych mohl být". A dále tam tvrdí, že podobný problém měl i Seb. No a vy z toho děláte konspiraci výhradně proti Markovi. 12
            A další úprava: Tvrdíš, že něco řešili až po tom, co měl Vettel jistý titul. Ale jediné zmínky o řešení problému jsou v tom článku spojované s Kanadou a Německem. To měl Seb jistý titul??? Fakt???
            To je přesně náš problém. Bereš jako důkaz věci, které ani nebyly vyřčeny. Jen si z toho vybereš co se ti hodí a dáš tomu svůj význam. To, že se Mark ani náznakem nezmínil o nějakém jeho technickém poškozování, bereš jako důkaz, že tomu tak bylo. A pak se divíš, že ti vyčítám "konspirační" povahu. A nejedná se jen o RB. 03

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              2010 - podle mě se Mark jenom spletl v roce, protože on mluví obecně o éře Bridgestone.
              Ve skutečnosti měl RB v roce 2010 největší problémy se starty v celé historii (!), protože je měly OBA vozy. Ano, pokud na to už někdo zapomněl včetně Marka - Vettel startoval stejně špatně jako Webber. To si může každý ověřit na záznamu. Dokonce si pamatuju, jak si z toho nějaký komentátor dělal srandu, když před startem prohlásil něco jako "vsadíme se, že RB na startu opět prohraje?"... Ale pozor - po cca 2 třetinách sezony se Vettel náhle rapidně zlepšil. On sám pak řekl, že se na to tým (logicky) zaměřil. "Záhadou" je, že toto zaměření neproběhlo u Webbera. Opravdu to nešlo? Nebo byl ten pravý důvod to, že Webber měl v té době víc bodů a hlavní zájem byl jet na jedničku Vettela...
              To jenom k roku 2010. Neříkám, že do 2013 s tím RB nic nedělal.

              Jinak sotva Mark Webber odjel své poslední kolo, už vystrkuje růžky. Jeden článek o jeho startech (jedno tabu), druhý rozhovor o lidech z F1, kde si rýpl do Helmuta Marka a o Hornerovi řekl něco ve smyslu "snažil se mi vyjít vstříc, ale zároveň chtěl zůstat u týmu dlouho, takže to někdy nešlo..." Co řekne příště? 03

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                No nevím, jeslti se spletl. Ale do jeho hlavy nevidím, tudíž to nemůžu komentovat. Kdybys měl nějaké statistiky o jejich startech v roce 2010, pak je o čem diskutovat. Takhle si můžu jen vybírat, jestli si jeho starty pamatuješ líp ty nebo on sám.

                O Markovi řekl (stručně), že ani neví co dělá a že byl k němu kritický. Tudíž naprosto nic nového, to víme už několik let.
                O Hornerovi řekl toto: "...takže se snaží zajistit, aby šlo vše tak hladce, jak jen to je možné. V některých případech to ale nebylo něco, co hrálo v můj prospěch." Ano věřím, že některé věci hlavně v roce 2010 (zmiňované křídlo, nehoda s Vettelem...) se Markovi nelíbily (ani mě). A nejspíš čekal na konci sezony pozici jedničky (logicky a oprávněně). Horner se nejspíš snažil uklidňovat vody. Ani to není nic nového a je to známé několik let. Opět není jediný náznak, že by měl horší vůz, měl úmyslně Seba pouštět, nebo cokoliv co ho připravilo o body nebo titul.
                Po tom, jak vysvětloval proč byl Seb rychlejší a co mu nesedělo nečekám, že by řekl že se spletl a že to bylo horším vozem. To jsou věci, které říkat nemusel a žádná smlouva mu určitě neříká, že musí chválit kolegu, stěžovat si na gumy a kritizovat sebe. 03

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.120.195.XXX
                  S tímhle v podstatě souhlasím. Také si nemyslím, že by Mark až na výjimky dostával horší nebo jinou techniku. Spíš mám pocit, že prostě neměl ten individuální přístup, který měl Seb nebo Kimi, či po příchodu do Mercedesu Lewis.

                  Jen si vemte, jak Lotus pro Kimiho upravoval závod od závodu řízení nebo Mercedes pro Lewise brzdy. Měl Mark takový servis při řešení startů? Můj dojem je, že ani omylem. Prostě nemůžu uvěřit tomu, že by takhle dobrý tým nedokázal za 4 (!) roky tyto problémy vyřešit, pokud by o to opravdu stál, nebo že by celou dobu nic nevytkl pilotovi, pokud by byla chyba evidentně na jeho straně.

                  Tento dojem nakonec Red Bull umocnil oním letním prohlášením, že se budou muset zaměřit na Markovy špatné starty. Cože?! Po třech letech, co vyřešili stejné problémy u Seba? Komedie...

                  + 5 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Naprostý souhlas !!! Když totiž vezmeš v úvahu, že i sám Newey označil Webbera za citlivějšího k vnímání vozu, pak určitě Mark není tím neschopným pilotem, jež si neumí říci co potřebuje. A pokud by tým měl zájem vyřešit jeho špatné starty, určitě by se jim to muselo během čtvrt sezóny podařit. Ale tento zájem týmu byl jen v případě Seba.

                    + 5 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        Žádný takový rozdíly mezi motorama nejsou. Kde by se tam vzaly? Mají přece stejnej objem, otáčky, vrtání x zdvih, sání, výfuky a zákaz proměnýho časování a zdvihu ventilů. Rozdíl bude maximálně +-pár koní v nejvyšších otáčkách.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.190.61.XXX
      Jo, to by byla dobrá kára.04 Massův start v brazílii-to bylo něco neuvěřitelnýho, jako by měl 4x401

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno Mark,... ...uznávame, mal si snahu a zlepšil si sa a budeme na teba vždy spomínať v dobrom a dúfam, že sa u Porsche dobre uchytíš a prídeme ťa na závody povzbudiť, ako starého známeho, ktorý nás zabával svojimi kúskami nielen na tratiach F1, ale aj mimo nich. 01

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama