DISKUZE K ČLÁNKU Z první řady vystartují Red Bully, Webber poprvé poráží Vettela

Za nimi skončili Hamilton, Grosjean, Massa, Rosberg, Hülkenberg, Alonso, Räikkönen a Button.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Z první řady vystartují Red Bully, Webber poprvé poráží Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 12.10.2013 21:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 12.10.2013 09:30
Zaujimave. ;-) Jak sa pekne zoradili dvojky -… »
» mi88ki (Hlasovalo 11 lidí) 12.10.2013 08:15
Hmm Ten co o sobě říká, že je rychlejší než svůj… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 12.10.2013 08:25
Dneska mi udělal radost Massa Je vidět že mu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • čabry

    90.178.62.XXX
    pole Tak doufám že na to mark pořádně šlápne a ujede jim (moc mu to přeju)01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      To mu přejí asi všichni včetně Vettela. Jezdec nic moc, ale za tu minulou supersmůlu si zaslouží nějakou tu útěchu. Nesmí ale zaspat na startu a nesmí se snažit ihned křížit cestu Vettelovi, protože by odkryl cestu pro Hamiltona, který mívá většinou dobrý start. To by byla vzhledem ke krátké rovince a prudké zatáčky pořádna mela a Grosjean by asi sundal toho třetího vzadu.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Na startu na 2,3 a 4 místě tří "ďáblové!. To nem dopadne dobře.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    93.99.87.XXX
    To víš, jsou lidi co přesně znají mé myšlenky. 12 Díky za to vyrovnání. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    37.48.33.XXX
    Info pro fanoušky Ferrari Vážení rudí, myslím,že se dnes stal Renault výrobcem motorů s největším počtem PP v historii F1.Vzhledem k nadcházející turbo eře máte co dělat, aby se to zase otočilo. 03 03

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A mohu mít dotaz?
      Na kterém místě je Renault v PP, pokud se jako kritérium vezme motor v šasi od téhož výrobce?

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        37.48.33.XXX
        To víš,tam je Ferrari fenomén co soutěží jen sám se sebou.
        Nevím z hlavy, ale v poměru k počtu sezon továrního týmu Equipe Renault Elf a Renault F1 Team bude Renault myslím lepší i tak.
        Celkově je samozřejmě Ferrari vzhledem k sezonam co jezdí jistě na prvním místě a pevně doufám,že vzhledem k současný výkonosti nebude chtít F1 opustit 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Takoví "frajeři" si neuvědomí, že je daleko jednodušší udělat motor a prodat ho více týmům než vyvinout motor i šasi a sladit to dohromady.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • FF

        37.221.245.XXX
        Renault s Renaultem je na 7. místě s 51 PP (letos je přeskočil Red Bull/Renault) a má procentní úspěšností necelých 17 %.
        Ferrari je první s 207 PP a úspěšností skoro 24 %.

        V motorářích dnes Renault opravdu získal jednu PP navíc nad Ferrari a má úspěšnosti více jak 40 %, což je úctyhodné, lepší z motorářů, kteří odjeli více než pár závodů, má lepší úspěšnost pouze Climax (45 %).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          37.48.53.XXX
          Dík za čísla.Samozřejmě, že v žádných statistikách se Ferrari nikdo nevyrovná, protože tým,který takovou dobu jezdí se svým podvozkem i motorem je v F1 unikát.Nemám to v paměti, ale mimo Mercedes a Renault, nevím kdo by se mohl statistikám jen přibližovat.

          Vycházím z toho co platilo dřív, že PP vyjížděl motor zatímco vítězství v závodě jde víc na učet šasi.

          Spíš jsem si do červených trochu rýpnul,každý soudný ví,že statistiky Ferrari jsou neskutečný.Tím je to ale příjemnější,když se povede nějakou jejich podobnou ukořistit, nebo vecpat pár autáků na startu před ně.

          Redbull za pár let zmizí v historii, ale Ferrari tady bude pořád,proto je tak moc cený být někde před nimi. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FF

            37.221.245.XXX
            Co se motorářů týče, tak je tu samozřejmě ještě Ford-Cosworth, který vyhrál a účastnil se podobného počtu závodů jako Renault, ale vozů s tímto motorem bylo suverénně nejvíce (přibližně 5500).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              37.48.53.XXX
              Samozřejmě, ale tady bych váhal jestli je možný považovat Cosworth skutečně za Ford jako u Renaultu,Mercedesu a Ferrari.
              I u Renaultu by byl ale problém,protože první sezony měl motor oficiální název Gordini, později Gordini-Renault a pak jen Renault.Navíc mám pocit,že se Renaultu započítává i jedna sezona pod Mecachrome,ale už nepamatuju jestli získal vítězství nebo PP.
              Nejezdila pár sezon jako tovární tým i Alfa Romeo?

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • FF

                37.221.245.XXX
                Samostatný Cosworth po rozdělení, myslím od roku 2000, by v tom být započítaný být neměl, naopak v tom bude započítaný samostatný Ford. Ale mezi tování týmy s vlastním šasí i motorem, je ale opravdu nelze řadit, i když Stewart na konci 90. let byl Fordem podporován a neměl k továrnímu týmu zas tak daleko, ale to byly jen tři sezony, pak jej Ford koupil a přejmenoval na Jaguar.

                Renault by tam měl být započítáván od roku 1977, ale Mecachrome (1998) by v tom započítán být neměl, i když jsem u něj nenašel ani PP ani vítězství pouze 3 podia a 1 první řadu. S těmi přeznačkováními je ale obecně ve statistikách problém.

                Alfa Romeo měla dvě období, kdy měla tovární tým 1950-1951 a pak na přelomu 70. a 80. let.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001051

      uzivatel001051

      93.99.158.XXX
      Mně osobně přijde pikantní i to, že se to kupodivu nepodařilo Vettelovi, nýbrž Webberovi. :)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.86.XXX
    Zaujimave. ;-) Jak sa pekne zoradili dvojky - WEB, GRO, MAS pred jednotkami... Akurat HAM nam tam kazí priemer...18 19

    + 13 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.80.56.XXX
    vettel bohuzel bez kers, podle laudy , by byl 0.4 - 0.5sek rychlejsi01

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MW

      178.248.252.XXX
      Webberovi dvakrát za sebou shořel vůz, a protože je před Suzukou jen týden, nestačil RB připravit nové šasi. Takže musel dostat šasi a. některé díly připravené pro Vettáela. Ty jsou samozřejmě zcela stejné jako dostává MW normálně ;-) což ukázal už v třetím tréningu. Vše ostatní (kers apod) je mlha.

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama