Bleskurychlé přezutí zvládli u McLarenu při první zastávce mladého Mexičana ve 14. kole. Další zastávky ale již tak skvělé nebyly: 3,2 s ve 25. kole, u Buttona první trvala 3,1 s a druhá během výjezdu safety caru podprůměrných 3,9 s.
Za rychlou práci v boxech si pochvalu zaslouží Red Bull, který vítěze závodu Vettela odbavili vždy do 2,8 s; smolaře Marka Webbera, jenž musel odstoupit v posledním kole kvůli poklesu tlaku vody, za 2,9 a 2,7 s.
Mercedesu a Ferrari se dnes pod 3 sekundy podařila pouze jedna ze čtyř, resp. pěti zastávek: v 15. kole u Hamiltona a u stáje z Maranella ve 12. kole při přezouvání Massy.
Vettel si v Singapuru dojel pro 33. vítězství ve své kariéře po strategii využívající dvou zastávek. Stejný počet zvolilo dalších deset jezdců. Osm se jich v boxech ukázalo třikrát, Bianchi s Marussií dokonce čtyřikrát. Do závodu startovali všichni na super-měkké směsi, výjimkou na středně-tvrdé byl pouze Sutil.
Velkou cenu vypsanou na 61 okruhů od 25. do 30. kola přerušil výjezd safety caru po Ricciardově chybě. Mnoho jezdců toho využilo pro výměnu pneumatik, vedoucí čtveřice však zůstala na trati a Vettel přišel o svůj 13sekundový náskok. Zpomalovací vůz zamíchal strategiemi, lídr šampionátu nicméně ukázal, že s dominantním vozem lze vyhrát při jakémkoliv plánu.
Limitujícím faktorem dnes byla dle očekávání teplotní degradace pneumatik spíše než jejich fyzické opotřebení. Nejdelší stint na středně-tvrdé směsi předvedli Alonso, Button, Gutiérrez, Hülkenberg, Pérez, Räikkönen - všichni na ní shodně ujeli 36 kol (59 % závodu). Na super-měkké směsi vydrželi nejdéle Di Resta s Vergnem: 22 kol (36,1 %).