DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena

Fernando Alonso nelibě nese angažování dalšího mistra světa - Kimiho Räikkönena, který má od příští sezóny u Ferrari nahradit Felipeho Massu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 105, poslední 13.09.2013 07:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 31 lidí) 11.09.2013 08:22
Alonsobijec. Alonso si až příliš zvykl že… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 19 lidí) 11.09.2013 11:45
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na… »
» Ferda (Hlasovalo 14 lidí) 11.09.2013 09:18
Třeba se chce Montezemolo zbavit i Alonsa. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • PC

            212.47.2.XXX
            Možná jsem měl spíš napsat, že podle toho, který z jezdců se líp popere s nově vyvinutým vozem, případně vybaveným nějakou novou dobrou přelomovou technologií (třeby horkými spalinami foukaný difuzor), ten se stane týmovou jedničkou a podle něj je pak následně vyvíjen v dalších letech celý vůz. Ten druhý jezdec se pak stává dvojkou, co jezdí ve voze pro jedničku s jen nevelkou možností změn ve prospěch jeho (jiného) jezdeckého stylu. Jezdec jednička je jako jednička zapsán i v následujících letech, pro něj se nastaví většina týmu, a jako jednička je vnímán i jinými týmy a diváky. A jako k jedničce se k němu automaticky přistupuje pokud má do týmu nastoupit nový pilot. V každé případě ale dvojka nikdy nemá tolik možností změn nastavení nebo konstrukce vozu jako jednička a s tím už u stejného týmu nikdo nic nenadělá.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.29.32.XXX
              Mohl by to byt zajimavy namet pro dalsi rozhovor s nekym uvnitr, co by k tomu asi rekl, jak to ve skutecnosti je. Ona ta dvojka svuj pripadny neuspech muze docela snadno shodit na podminky, ale kdo vi jaka je pravda.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • PC

                212.47.2.XXX
                Jenže pro lidi "uvnitř" je to v první řadě živobytí, tzn. že si nikdo z nich nemůže dovolit mluvit pravdu otevřeně, pokud by se tím někoho dotkl, protože by o to živobytí prostě rychle přišel. Můžeme vidět, že i Alonso, i když s ním lomcuje vztek, tak se hledí sebrat a za chvíli už rozdává chválu na Ferrari na všechny strany. Asi se pravdy jen tak nedočkáme.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A jak to chceš poznat, když byl Massa hned od začátku závodů sešoupnutý dozadu, případně měl za úkol brzdit ostatní.

        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          Tak se tě zeptám jinak, v kolika případech byl Masařka sešoupnutý od začátku závodů dozadu?

          + 6 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Pokud mi dokážeš řeknout v kolika závodech dostal Felipe stejný vůz jako Alonso, tak by se to dalo určit přesněji. Třeba loni dostal Felipe šasi po Alonsovi se kterým jezdil pouze předsezónní testy až někde kolem čtvrtého závodu.
            Už tady je zřetelné, že Massa stejnou techniku moc nedostával a věnoval se spíše vývoji vozu.

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.237.224.XXX
              Hele, Massa nedokázal Alonsa porazit v kvalifikacích víc jak 3-4x za sezonu. Tobě může být zřetelné i to, kde je ukryt Svatý grál, ale na vývoji vozu se musel podílet i Alonso, jinak by na tom musel být Masařka lépe. Ferrari co se týče techniky Massu stěží omezovali - neměli na to jediný důvod. Zajímavé je, že Alonsa má vycvičit Raikkonen, který měl v Lotusu ještě privilegovanější pozici než Alonso ve Ferrari a tam tedy Grosjean byl upozaďován technikou zcela jistě - přiznal to i tým.

              + 10 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Ano, Massa porážel Alonsa až koncem roku, kdy už býl vývoj vozu zastavený. Tady je docela zřetelné, že Massa až tolik nezaostával, když dostal stejnou techniku. Spíše je divné, že Alonso nepodával lepší výkony, když se mu jednalo o titul.
                Jestli dostane Kimi stejné podmínky jako Alonso a já si myslím, že ze začátku určitě ano, tak se Alík rozsype stejně jako vedle nováčka Hamíka.

                + 11 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  Koncemroku je každý kdo je v boji o titul pod tlakem. Závody v závěru mrvil i Hamilton a nebo také Vettel, Šumákova Suzuka 2003 taky stála za starou bačkoru...
                  Jinak píšeš o tom jak Massa Alonsa koncem roku PORÁŽEL - to se dá možná mluvit o loňských snad dvou závodech, ale oni vedle sebe jezdí čtvrtou sezonu...
                  Grosjean nemá celou sezonu stejnou techniku a Raikkonena také dokáže v závodech předčit, tak o co go? Proč by měla najednou jedna primadona porážet tu druhou?

                  + 6 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Srovnávat lotus s Ferrari není tím správným příkladem. Ferrari má mnohem více prostředků na to, aby mohli mnohem více vyvíjet svůj vůz. Taky proto je Grosjean mnohem blíže Kimimu, než Felipe Alonsovi.

                    + 0 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    No nevím. Na jednu stranu je asi pro Ferrari dobré mít vysoce kvalitního jezdce místo průměrného. Na druhou stranu, jestli to udělali hlavně kvůli tomu, aby Fernanda trochu spacifikovali a plácli přes prsty, tak to bude jen vyvolávat rozbroje uvnitř týmu, Alonso bude mít pocit, že byl hozen přes palubu a třeba už nebude mít motivaci bojovat tak tvrdě zrovna za Ferrari. Myslím, že Alonsovi měli pořídit nějakého levnějšího talentovaného nosiče vody, jako to udělali u RedBullu, a raději vrhnout všechny síly na konečně progresivní konstrukci vozu.
    Bez slušného vozu jim nepomůže ani Ayrton Senna.
    Obecně nechápu McLaren a Ferrari, proč se prostě nepokusí napodobit styl konstrukce vozu jako má RedBull. Nemyslím jen obšlehávat jednotlivé díly, spíš napodobit filozofii konstrukce a stavby, nastavitelnost důležitých parametrů a zaměřit se na konkrétní schopnosti vozu (RedBull prý umí v zatáčkách to, co neumí ostatní a to mu pomáhá všechny dostat a nahradí to i nedostatečnou rychlost na rovinkách, kterou prý má průměrnou). Zdá se mi, že tyto staré týmy prostě postaví "klasické auto"(rozuměj - jen málo nastavitelné) a to se pak snaží během sezóny různými díly vylepšit. Nezaměřují se na konkrétní vlastnosti už při stavbě a na širokou možnost regulace. Čekal bych, že po 5 letech drtivého nástupu RedBullu se poučí. Ale vypadá to, jakoby to dělali z trucu (vždyť limonády už už musí konečně skončit!!), ale tomu se RedBull jen směje. Je to drahý truc a hlavně ostuda! Jsem přesvědčen, že by ani nepotřebovali stejný rozpočet jako RedBull a mohli by mu začít řádně šlapat na paty.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000776

      uzivatel000776

      94.112.78.XXX
      RbR ale nema nejvetsi rozpocet.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        To je otázka. To už tu bylo mnohokrát propíráno, že oficiálně je jejich rozpočet na nějaké výši, ale co všechno dalšího je financováno z jiných zdrojů.....atp. Konkurenční týmy na to mnohokrát poukazovaly a navíc myslím RedBull odstoupil od smluv co zastropovaly rozpočty. Pro mě je to jasná zpráva, ty si udělej závěr sám.
        Zmínku o rozpočtu jsem psal hlavně proto, že se často poukazuje na to, že jejich rozpočet je největší, ale třeba právě Ferrari má rozpočet také kolosální a přitom od určité úrovně už nehraje rozdíl pár desítek milonů takový rozdíl, ale jde spíš o progresivnost při konstrukci a následném vývoji vozu. Že tedy na úrovni Ferrari, RedBullu, Mercedesu a McLarenu nejde už o peníze věnované vývoji, ale hlavně o inovátorství a nejnovější trendy. A tam je zatím RedBull nejdál, šance má snad Mercedes, ale tam uvidíme asi až příští rok, jak progresivní vůz postaví, nebo jestli zůstanou "jen" na úrovni Ferrari a McLarenu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • fireman66

      178.41.26.XXX
      nechajme to na krala konstrukterov roryho byrna...ten este pred rokom chytal v thajsku ryby ale teraz pracuje na voze 2014.a neweymu potom zase od zufalstva vypadaju posledne vlasy03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        193.245.34.XXX
        Odkud je zprava, ze Rory pracuje na "F2014" ? jen ze se kdesi psalo, ze se snad mel podilet uz na letosnim aute a jak je videt, dobry vstup do sezony neni zarukou uspechu pro jeji zbytek.
        Osobne jsem spis zvedav, jak se na vykonnosti RB projevi urcita omezeni v aerodynamice, ktera je 1) jejich domenou, 2) z me stale neznameho duvodu se cca 4 zpatky stala tou nejzasadnejsi vlastnosti formule, pricemz doslo k zmrazeni motoru apod.
        Motory budou nove, aero trochu omezene, tak jsem opravdu velmi zvedav, jestli se F a McL podari RB dohnat, pripadne predbehnout.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          [odkaz na stránku]

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • fireman66

          178.41.26.XXX
          rory byrne je mag aerodynamiky a asi najvatsi pan v tejto branzi...povedal ze vozu 2013 sa 2014ka ani zdaleka podobobat nebude.na byrna newey nema a ani mat nikdy nebude.01

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.233.136.XXX
            A na to jsi přišel jak? Jak můžeš soudit práci dvou lidí, které neznáš osobně a ani neznáš všechnu jejich práci a myšlení?

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.202.68.XXX
    kachna Myslím, že si média vždy a vše předělají k obraz svému. Je třeba využít příležitosti a kachna je venku. Navíc neříkal něco o Alonsově nespokojenosti Lauda...ten už toho nakecal :) ALO a RAI budou v pohodě.

    + 9 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Lauda nevím, ale psal o tom i Guardian, takže by s těmi kachnami byl opatrnější.

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama