DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Force India s novými pneumatikami nejvíce ztrácejí. Kdo na změně naopak vydělal?

První závod s novo-starými pneumatikami je za námi. Kdo na změně vydělal a kdo ne?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Force India s novými pneumatikami nejvíce ztrácejí. Kdo na změně naopak vydělal?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 23.08.2013 13:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 18.08.2013 11:08
Gumy praskaly i těm, kteří dodržovali veškeré… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 18.08.2013 12:00
Správně se to píše Pirelli.13 »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 19.08.2013 09:46
Hmm, to jezdí a jak to souvisí se srovnáním… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pneumatiky bola vždy lotéria,.. ...a bude to platiť aj naďalej, že tímy ktorým vyhovujú, ich budú chváliť a tímy ako Force India a Ferrari, nebudú nadšené, lebo kým prídu tímy, ako na to, ostaní im odskočia, alebo ich doženú a o tom to je. Ak sa pneumatiky na sezónu vyrobia a vyhovujú väčšine tímov, už počas sezóny by sa nemali meniť. Toto pravidlo by sa malo dodržiavať a nemalo by sa meniť, ak niektorý z tímov zaplače. Tak ako je to pravidlo v detskej škôlke. 18 11

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      To máš sice pravdu, jenže, když výrobce nemá možnost řádného testování s letošními vozy, tak se jen tak od oka trefit nemůže. Výsledkem je pak buď malé nebo velké opotřebení nebo třeba ty exploze pneu. Takže ke změnám pneu pak dojít během sezóny prostě musí. Výsledkem je, že poškození jsou všichni.
      Měly by se zavést povinné předsezóní testy pro výrobce pneumatik a to s vozy co nejvíce týmů. Vše pod dohledem a bez předání dat týmům. Výrobce by pak nebyl za blbce a týmy by byly spokojenější.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.230.XXX
    Gumy Gumy měli zůstat, nejhorší co může být tak během sezóny něco měnit, uměle to sice drží fanoušky, ale takový blci fanoušci zase nejsou...FI a FER zřetelně ztratili, RB a MER šli výrazně nahoru a vypadá to opět na tažení RB, zatopit by mohl Lotus, ale záleží jak budou investovat do novinek když jsou na tom blbě s penězma...začíná to bejt fakt divná F1 :(

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.80.171.XXX
      Blb je kdo nevidi, ze slo o zdravi...

      + 7 / − 23

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.170.XXX
        Keby pouzivali tlaky ake mali a nemenili strany pneumatik nic by sa nestalo.

        + 18 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.183.82.XXX
        Blb může být jenom ten,kdo fandí Redbullu,proto ta změna pneumatik.

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          194.213.46.XXX
          Jak je na tom asi člověk, co si nevšiml, že RB měl v Maďarsku (na nových gumách) nejhorší rychlost v posledních 5 závodech a dál tvrdí, že na nových gumách vydělal. 12

          + 2 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.183.82.XXX
            No nevím,nevím,ale jestli se to k tobě jěště nedoneslo,tak Redbull jezdí na větší přítlak,tak asi proto.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Hmm, to jezdí a jak to souvisí se srovnáním minulých závodů s Maďarskem??? Nebo jsi myslel, že se v Maďarsku jezdilo s vysokým přítlakem a proto se RB tolik nedařilo? Tak proč byli rychlejší v Monaku? Tam se jezdí na nejvyšší přítlak.
              20
              Prostě když je potřeba něco "svalit" na RB, tak argumenty nemusí obsahovat logiku. Že?
              12

              + 1 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu