DISKUZE K ČLÁNKU U Ferrari to vře, Montezemolo veřejně kárá Alonsa

„Ferrari, které jsem viděl včera, mi nesedlo,“ takto začal dnes ráno, den po GP Maďarska, Luca di Montezemolo, meeting se šéfem týmu, Stefanem Dominicalim a dalšími inženýry. Prezident Ferrari je požádal o okamžité zvýšení rychlosti už od Spa, aby se opět zařadili mezi uchazeče o vítězství, mezi které byli řazeni do GP Kanady.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: U Ferrari to vře, Montezemolo veřejně kárá Alonsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 01.08.2013 01:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 24 lidí) 30.07.2013 08:24
Něco podobného by se dalo napsat o Lewisovi...… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 30.07.2013 15:16
To je jednoduché. Protože do formule dávají… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 30.07.2013 08:33
Plný souhlas, k tomu není co dodat.01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Luca Co si Luca v roce 2005 zasel to teď sklízí. Kdyby nestrkal nos do něčeho co fungovalo, tak by bylo Ferrari stále No.1.
    Jsem přesvědčený, že problém Ferrari je právě Luca. On to celé vede a měl by být zodpovědný za výsledky. A kkdyž to pod ním nefunguje tak by se měl poručel. Měl by taky nadřadit zájmy týmu nad svými zájmy a přestat škodit svou přítomností.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RON DENIS

    37.188.233.XXX
    šiju šiju si gumičky, na sucho i do vodičky....:-) Koukám že Mozol by zase chtěl pneumatiky na míru...to se MS kdysi jezdilo.03

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.24.215.XXX
    Montezemolo by se měl v prvé řadě zamyslet nad skutečností, proč nějací sodovkáři jsou lepší, než automobilka s dlouholetou tradicí?

    + 21 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To je jednoduché. Protože do formule dávají více peněz.

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Copak své auto navrhují a staví v sodovkárně?
      A proč by to měl dělat zrovna Montezemolo, když RB poráží úplně všechny. A takový McL má ještě horší výsledky než Ferrari.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.178.29.XXX
      Je otázkou, zda to nebude feudální organizační strukturou velké kolbenky. Doporučuji si přečíst k pochopení problému knihu Zákony profesora Parkinsona.
      Hlavně ale nemají Adriana Neweye. A můj skromný pocit je, že ten raději pracuje u malého pružného dobře zabezpečeném týmu s přímočarým vedením než ve velké kolbence.
      Je otázkou, zda zrovna Montezemolo není ta žába na prameni.
      Tak mne napadlo, kolik let řeší svůj aerodynamický tunel a jestli jsem se nepřeslechl, tak nyní jezdí do tunelu po Toyotě, v Kolíně n. R.
      V Maďarsku mi přišlo Ferrari velmi mdlé, nemyslím, že by to Fernando odfláknul, pro Ferrari to byl ale spackaný závod a jako Alonsův fanoušek jsem byl dost zklamán.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.101.XXX
    * Faktem ale je, že Alonso (co se titulů týče) u Ferrari promrhal 3 roky.

    + 24 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      109.107.201.XXX
      Něco podobného by se dalo napsat o Lewisovi....že u McLarenu promrhal roky ve kterých mohl mít titul. Ale o tom je F1. Svého času to bylo tak, že první bylo Ferrari s Schumim a pak zbytek světa...a jak dlouho to trvalo? Schumi se mezitím stal živoucí legendou F1.
      Nyní jsou dobré karty v RedBullu a na koni je Vettel. Ač nejsem jeho fanda, tak věřím v jeho čtvrtý titul. Také ale věřím, že nadvláda RedBullu minimálně na nějaký čas skončí až se nasadí nové motory. Tož už jsou ale dohady.
      Nedá se tedy říci, že někdo někde promrhal roky... Spíše by se dalo říci, že Ferrari promrhalo ve třech letech potenciál svého jezdce číslo 1. Stejně tak McLaren promrhal potenciál minimálně jednoho svého jezdce a nakonec ho nechal odejít do jiné stáje... Tak to prostě v F1 chodí.

      + 24 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Plný souhlas, k tomu není co dodat.01

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        37.48.33.XXX
        Lewisovi to pohnojil sám McL když ho minulý rok připravil o cca 60 bodů.. někdo to tu počítal.. beru to i se selháním techniky. Na druhou stranu se podívejte na vettela o kolik ho připravil tým13

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.218.XXX
          a predtym to zas pre zmenu premrhal lujzo sam ked v 2007 dokazal nemozne ked zahodil 17 bodovy naskok na kimiho
          a aj v 2010 mal sancu na titul ale 2 nehody v monze a singapure jeho sance pochovali

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            nehodu v Singapuru bych mu za vinu tedy nedaval, ale uhel pohleu muze byt ruzny. Na druhou stranu prisel v Barcelone o 18 bodu 2 kola pred koncem upadnute kolo a Madarsku odesla prevodovka, kdyz jezdil 3. Ale vsechno by to bylo jedno, pokud by Vettel nemusel odstoupit 2x z jasneho prvniho mista.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Přesně, napsal jsi to i za mne. 01

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        93.99.142.XXX
        To určitě ne, Mcl patřil každý rok mezi dvě nejsilnější auta. Navíc u Mcl Hamilton titul získal. Alonso u Ferrari ani jednou, i když mu titul dvakrát unikl o pár bodů.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Hezká iluze. Když si vybereme jen určité závody, tak ano. To si ve Ferrari můžou říct taky, že byli v určitou dobu dokonce nejrychlejší auto, ve 2010, 2012 i 2013. Ale celkové výsledky za poslední 3 roky vypadají tak, že McLaren nikdy nebojoval o titul až do konce (2010 pouze teoreticky), narozdíl od Ferrari. A letos bude dokonce s FI bojovat o páte místo. Ano, páté... to je sešup.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Napsal jsi to hodně zjednodušeně. A i když ve tvém příspěvku není nic, s čím bych rezolutně nesouhlasil, dovolím si pár "dodatků".
        Tak předně McL nepromrhal potenciál jen jednoho jezdce, ale minimálně dvou (Alonsa a Hamiltona) a oba mu odešli ke konkurenci.
        Na úspěch týmu (stejně jako jedince) má v F1 vliv více faktorů. Jako například kvalita lidí ve vývoji auta, kvalita lidí v obsluze (mechaniků), stejně jako kvalita lidí ve vedení týmu a v neposlední řadě "politika" týmu.
        Snažím se tu už drahnou dobu většinu diskutujících přesvědčovat, že F1 je KOLEKTIVNÍ sport. A záleží na celém kolektivu, jak je složený a jak si vzájemně sedne. Podle toho jsou pak výsledky.
        Vzpomenul jsi legendu Schumiho, který s Ferrari získával jeden titul za druhým. Ale to jen díky vynikajícímu týmu a špičkové práci všech. U Mercedesu se tato legenda stala trapnou figurkou paběrkující body po odstoupivších TOP pilotech a bojujících s průměrnými. Kde se stala chyba? Zapomněl MS jezdit? To jistě ne. Ale vše ostatní se změnilo. A i když měl k dispozici některé kamarády z hvězdné éry, zbytek byl "jiný". A podmínky byly jiné také, stejně jako politika uvnitř týmu.
        Úspěch v F1 není o nejlepším pilotovi, ani o nejlepším konstruktérovi. To je o nejlepším týmu (myšleno směsici lidí počínaje ředitelem a konče uklizečkou). Takoví vítězí. Tak že "promrhávání" není to správné slovo, ať už jde o jednotlivce, nebo stáj. Každý asi pracoval jak nejlépe uměl, ale výsledky byly takové, že na titul nestačily, ať už v případě Lewise, Fernanda, nebo ostatních. Momentálně má nejlépe namíchný "kolektivní koktejl" RBR, to jsi napsal přesně.11

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Neštvite Alonza, lebo odíde k RB.

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      93.99.142.XXX
      Ale máš pravdu, je to taky možnost, protože u Ferrari to skřípe, na druhou stranu já bych už taky byl naštvanej, kdybych 3-4 roky nic nezískal. Ale u Ferrari má Alonso zase volnost a může si dělat co chce, to je možná pro něj špatně, kdyby Massa třeba nedostal pružinou do hlavy, taky by byl Alonsovi větší konkurencí a Alonso by se musel více snažit.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama