MERCEDES
Lewis Hamilton, 1.
Tohle je zřejmě jedno z nejdůležitějších vítězství ve velkých cenách v mé kariéře poté, co jsem přestoupil k novému týmu. Nemůžu být šťastnější. Doufám, že jich přijde ještě hodně. Musíme tvrdě pracovat, ale pokud se nám podařilo vydržet s pneumatikami zde, můžeme to dokázat všude.
Nico Rosberg, 19.
Dnes to byl skvělý den pro tým, pro Lewise a skvělá práce od všech zde na trati a v našich továrnách. Žel můj víkend moc dobře nevyšel a je škoda, že jsme nemohli dojet do cíle s oběma vozy.
Start se mi povedl, ale pak jsme se střetli v prvním kole s Felipem, což bylo nešťastné, protože jsem byl vpředu a nechal mu nějaké místo, ale jeho přední křídlo trefilo mou zadní pneumatiku. Stálo mě to spoustu pozic a je opravdu těžké je získat zpět na této trati. Můj den pak předčasně skončil kvůli poruchy motoru.
Můžeme si však jako tým odnést z tohoto víkendu spoustu dobrých věcí. Teď se už opravdu těším na příští závody, protože víme, že máme rychlé auto a protože jsme o tomto víkendu dokázali nové pneumatiky přimět k tomu, aby fungovaly.
Ross Brawn, šéf týmu
Do závodu jsme šli, aniž bychom věděli, jak na tom jsme v oblasti výkonnosti pneumatik a jejich chování, ale jak se vyvíjel, začínalo být zřejmé, že zůstaneme s oběma vozy a piloty konkurence- schopní.
Lewis odjel absolutně perfektní závod a neudělal po celé odpoledne nic špatně. Dokázal závodit agresivně a udržovat své pneumatiky při životě, aby naše strategie fungovala. Nico měl smůlu, že v prvním kole kolidoval s Massou a pak mu selhal motor, což nás v posledních kolech trochu znepokojilo, protože jsme nepozorovali žádné známky přehřívání.
Celkově to byl velmi povzbuzující víkend. V extrémně horkých podmínkách jsme si udrželi sobotní konkurenceschopnost i v neděli odpoledne. Rozhodně to vypadá tak, že jsme dnes učinili velký pokrok.
LOTUS
Kimi Räikkönen, 2.
O sobotách si stále ztěžuji život, takže pak za to platíme. Měl jsem dobré auto, stavěli jsme dvakrát, se Sebem to bylo na konci těsné, ale získali jsme body do šampionátu.
Cítil jsem, že pneumatiky byly ke konci dobré a opravdu jsem vůbec nepochyboval, že bych Seba za sebou nemohl udržet - měl jsem celkově dobrou rychlost. Tým pracoval dobře, vše fungovalo, ale žel včera to nebyl nejjednodušší den, jinak bychom mohli bojovat o vítězství.
Romain Grosjean, 6.
Určitě mi to dnes uniklo, ale se svým závodem jsem velmi spokojený a upřímně si nemyslím, že bych mohl dokázat o mnoho více. Možná strategie nefungovala tak, jak jsme chtěli, ale auto bylo skutečně dobré a provoz byl to, na co jsme doplatili.
Ještě jsem neviděl opakované záběry toho manévru, ale komisaři měli žel jiný názor. Nemám problém s časem přičteným po incidentu s Jensonem, za který jsem se mu pak omluvil. Mohlo mi to dnes vyjít, ale musíme si zkrátka ještě počkat a zlepšovat se tak, jako doposud, aby se to podařilo.
Eric Boullier, šéf týmu
Další dobrý výsledek pro Kimiho. Jel velmi dobře, což podpořila silná strategie, která mu pomohla na pódium.
Romain měl velkou smůlu, že se nemohl dostat v boxech před Alonsa, což jej stálo spoustu čas. Penalizace v podobě průjezdu boxovou uličkou ho připravila o mnohem lepší výsledek. Na okruhu, kde se těžko předjíždí, předvedl skvělý manévr, neměl prostor pro nic jiného. Rozhodnutí komisařů je pro nás tvrdé.
Nejdůležitější na víkendu byla rychlost auta. Tento okruh je trochu zvláštní a myslím si, že přijdou tratě, kde budeme muset pracovat ještě usilovněji. Věřím ale, že budeme pravidelně bojovat o pódia v každém závodě ve druhé polovině sezóny. Red Bully mají velký náskok, ale dnes jsme ukázali, že mohou být porazitelní, takže na ně chceme po celou dobu tlačit.
RED BULL
Sebastian Vettel, 3.
Nebyl to nejlepší závod. Start byl těžký, a když Lewis poodjel, mysleli jsme si, že bychom to na měkkých mohli zvládnout. Poškodil jsem si své přední křídlo, což mi moc nepomohlo. Snažil jsem se zavěsit a pokusit se bojovat s Kimim. Na rovince jsem ho nemohl dostat. Říkal jsem Kimimu, že jsem nebyl spokojený s jeho bráněním, ale on se smál. To je závodění. Dnes jsme chtěli trochu více.
Mark Webber, 4.
Bylo to celkem těžké. Věděli jsme, že první zastávka bude klíčová. Jezdili jsme sice na čistém vzduchu, ale na dvě zastávky to dnes nebylo, museli jsme stavět třikrát. Ke konci jsme dokázali něco stáhnout, ale po včerejšku to bylo hodně těžké. Na pódium to dnes nebylo, před druhou zastávkou jsem věděl, že by to bylo hodně riskantní už nestavět.
Christian Horner, šéf týmu
Velmi horké a těžké odpoledne. Rozhodujícím okamžikem Sebastianova závodu byla zřejmě první zastávky, po níž vyjel za Jensonem Buttonem. Nebyli jsme schopni se před něj rychle dostat a utrpěli jsme poškození křídla.
To v podstatě uvolnilo Lewise a nás dostalo zpět do souboje s Kimim jedoucím na dvě zastávky. Přes poškození však Sebastian dokázal udržovat velmi silné tempo a tlačil na to po celou dobu až do cíle. Markovo zotavení z desátého místa dnes bylo excelentní. Výborný první stint ho dostal zpět do hry a dojet na čtvrtém místě po startu z desátého je velmi dobrý výkon.
Před letní přestávkou jsme tedy navýšili naše vedení v šampionátech jezdců a konstruktérů a všichni si teď zaslouží odpočinek na dobití svých baterií, než se vrátíme zpět na konci srpna.
Pódium po Velké ceně Maďarska (foto: Red Bull Racing)
FERRARI
Fernando Alonso, 5.
Start byl naší jedinou příležitostí, protože jsme dnes nebyli dostatečně rychlí. Grosjean jezdil divoce, byl jsem rád, že za svou agresivní jízdu dostal trest. Bránili jsme se před Webberem, před Romainem, pořád jsme se jen bránili.
Ztratili jsme s Hamiltonem a s Kimim, přišli jsme o nějaké body, ale naštěstí jich dnes nebylo tak moc. Dojeli jsme pátí, což je lepší, než na co jsme zřejmě měli, protože Mercedesy, Lotusy a Red Bully byli rychlejší než my. Tento závod končí to, co pro nás obecně bylo těžkým měsícem - v Silverstone a na Nürburgringu jsme na to neměli.
Nyní je našim cílem tvrdě pracovat před příjezdem do Spa a na Monzu s konkurenceschopnějším vozem. Stále zbývá devět závodů a bodů více než dostatek. Tým to může zvládnout a má potenciál, takže nevidím žádný důvod, proč bychom nemohli o šampionát bojovat jako vždy až do konce.
Felipe Massa, 8.
Dnešní závod byl od začátku do konce obtížný, protože hned v prvním kole - v páté zatáčce - došlo ke kontaktu s Rosbergem, po němž jsem přišel o část předního křídla. V té době bych při zastávce pro výměnu nosu ztratil cenný čas, takže jsme se rozhodli nezajíždět do boxů. Vyvážení vozu ale poté nebylo nikdy stejné a ztratil jsem na výkonnosti. Hodně jsem se trápil s nedotáčivostí a přetáčivostí a mé pneumatiky degradovaly více, než by měly.
Rozhodně nemůžu být s osmým místem spokojený, protože v závodě i v kvalifikaci nám scházela rychlost na boj o vedení. Z různých důvodů tato trať našemu vozu nesedí, ale protože se věci mění okruh od okruhu, musíme zůstat absolutně soustředění. Od této chvíli se zaměříme na vývoj a přípravu na druhou část šampionátu, kdy doufám, že budeme konkurenceschopnější.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Před závodním víkendem jsme věděli, že se budeme trochu trápit. Dnešní výsledek nám úsměv na tvářích nevykouzlí, protože jsme v žádné fázi závodu nebyli konkurenceschopní. Po slibném vstupu do sezóny zažíváme pokles výkonnosti.
Nyní musíme zachovat chladnou hlavu a nevzdávat se, jak jsme zvyklí, obzvlášť za těžkých časů. Musíme příští týdny využít k tomu, abychom posbírali nějaké nápady a rychle jednali. Očekávám, že celý tým silně zareaguje se záměrem vylepšit vůz, aby našim jezdcům umožnil vyjádřit jejich potenciál.
MCLAREN
Jenson Button, 7.
Byla to zábava, celý závod jsem byl pro někoho cílem, pro Seba či pro Grosjeana. Dvouzastávková strategie nám fungovala, vydrželi jsme na jedné sadě pneumatik nejdéle ze všech.
Co se týče incidentu s Grosjeanem, myslím, že to bylo jasné - nenechal mi žádné místo. Při brzdění do zatáčky se nechcete ocitnout na trávě, on do mě vrazil. Máme radost z obou vozů na bodech, i když sedmé místo není moc vzrušující. Mercedes dnes vypadal velmi rychle. Spa bude jiných okruhem, jiným závodem, uvidíme.
Segio Pérez, 9.
Opravdu jsme potřebovali startovní pneumatiky v co nejlepším stavu, aby řádně fungovala dvouzastávková strategie. Po včerejší kvalifikaci jsme byli v dobré pozici na zisk bodů, doplatili jsme však na jízdu na použité tvrdší směsi v kvalifikaci.
Takže jsme podle mě žel v prvním stintu ztratili až příliš mnoho. Trápil jsem se se zadní částí vozu, musel jsem do boxů dříve, než jsme plánovali, a ocitl jsem se v provozu. Ztratil jsem díky tomu více času, což je trochu škoda.
Stále je však dobré, že jsme se s oběma vozy dostali znovu na body. Myslím, že můžeme být spokojeni s prací, kterou jsme odvedli v posledních dvou závodech - výsledek jako tento je povzbuzením pro celý tým. Představuje hezký dárek, s nímž jdeme do srpnové přestávky.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson výborně kontroloval tempo v dnešním závodě, optimalizoval dvouzastávkovou strategii tak, aby zde v Budapešti získal šest cenných mistrovských bodů. Navíc byl v prostředním stintu na měkkých pneumatikách rychlý, což podtrhlo slušnou závodní rychlost, kterou MP4-28 dokáže produkovat na této náročné a výstřední dráze.
Checo měl znovu smůlu, když byl na startu zmáčknut: přišel kvůli tomu o místa, ale poté odvedl velmi dobrou a profesionální práci, když také dojel pro dva mistrovské body. Navíc jak Jenson, tak i Checo si zaslouží potlesk za velkou profesionalitu, když zde dnes jezdili velmi čistě v náročných podmínkách. Měli to o to složitější, že poblíž byli jezdci na třízastávkových strategiích, kteří byli velmi schopni a snažili se tlačit ještě tvrději.
Nyní míříme do přestávky v polovině sezóny. Chtěl bych říci dvě věci: zaprvé - bez debat budeme pokračovat v maximálním úsilí, abychom ve druhé polovině sezóny získali maximum bodů; a za druhé - všichni v McLarenu si bohatě zaslouží dobrou dovolenou po parádní tvrdé práci, kterou zatím předváděli v tomto roce. Dobrá práce, chlapi!
A v neposlední řadě bych chtěl pogratulovat našemu starému kamarádovi Lewisovi, jenž zde jel opravdu velmi dobře, aby zde dnes získal své první vítězství s Mercedesem.
WILLIAMS
Pastor Maldonado, 10.
Z patnáctého místa jsem měl opravdu dobrý start a během závodu jsem předvedl několik předjížděcích manévrů, které byly na hraně, což je obzvlášť potěšující, protože na této trati se předjíždí velmi těžko.
Vůz byl konzistentní, možná ne tak rychlý ve druhém a třetím stintu, ale velmi konzistentní. Opravdu bych chtěl teď dále získávat body a být ve druhé polovině sezóny ještě silnější.
Valtteri Bottas, nedokončil
Je to škoda zažít své první odstoupení sezóny, protože cílem bylo závod dokončit. Dnes jsem s tím ale nemohl nic dělat. Ještě potřebujeme prošetřit, co se stalo, ale vypadalo to jako hydraulika, protože jsem nejprve přišel o posilovač řízení a pak o motor.
Dnes to nebyl můj nejlepší závod, ale celkově cítím, že se neustále zlepšuji, a těším se na druhou polovinu sezóny. Gratuluji Pastorovi a týmu k zisku našeho prvního bodu. Musíme tvrdě pracovat, abychom na tom stavěli, když se po létě vrátíme.
Xevi Pujolar, hlavní závodní inženýr
Věděli jsme, že to bude s vysokými teplotami dnes náročné, ale drželi jsme se naší třízastávkové strategie, která nám dobře fungovala. Pastor předvedl výborný start, po němž se dostal rovnou do boje o body. Vypadalo to, že je Pérez ke konci hodně daleko, ale díky pozdnímu odstoupení Rosberga mohl Pastor získat pro nás důležitý bod.
Valtteri jel dobře, ale žel kvůli problému s hydraulikou musel na dráze zastavit. Náš první bod je dobrou motivací před letní přestávkou, abychom se vrátili před zbývajícími závody sezóny ještě silnějšími.
SAUBER
Nico Hülkenberg, 11.
Závod byl do druhé zastávky v boxech v pořádku. Měl jsem problémy s řazením z prvního na druhý rychlostní stupeň. Je k tomu pouze určité okno, kdy to můžete udělat, jinak nepřeřadíte. Nefungovalo to, bylo to hektické a nějak jsem příliš brzy musel uvolnit tlačítko [omezovače otáček v boxech].
Bez penalizace průjezdu boxy bychom dnes mohli získat bod. Celkově naše tempo bylo OK, ale nestačilo na to, abychom se dostali snadno na body. Nyní se těším na tři týdny volna. Užiju si trochu slunce a odpočinu na pláži.
Esteban Gutiérrez, nedokončil
Je škoda toho, co se přihodilo. Byli jsme na dobré strategii a vše šlo podle plánu. Žel jsme museli odstoupit kvůli problému s převodovkou. Není to ten nejlepší způsob, jak dokončit závod, ale udělali jsme o tomto víkendu vše, co jsme mohli.
Včera jsme měli problém s motorem, teď v závodě s převodovkou, takže se na to budeme muset podívat, aby se to neopakovalo. Je to frustrující, ale musíme zůstat pozitivní a hledět vstříc dalším podnikům, protože naše výkonnost roste, jak můžeme pozorovat.
Auto se až do té chvíle chovalo velmi dobře a já bych chtěl celému týmu poděkovat za veškeré úsilí, které do toho vložil. Teď musíme vyřešit problémy, které jsme měli, abychom mohli prožít bezproblémové víkendy.
Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Očekávali jsme, že dnes získáme jeden či dva body. Žel brzdy jsme věděli, že k tomu nedojde. Esteban musel odstoupit kvůli problému s převodovkou.
Nico měl dobrý závod, ale naneštěstí si po problému s omezovačem otáček v boxech vysloužil trestný průjezd. Zničilo to jakoukoliv šanci, kterou jsme dnes na body měli. Pozitivní je, že jsme nyní konkurenceschopnější. Jsme před druhou polovinou sezóny optimističtí.
TORO ROSSO
Jean-Eric Vergne, 12.
Těžký závod poté, co jsme o víkendu viděli obzvlášť u Daniela, že naše auto má dobrou rychlost. V závodě jsme se ale trápili a nedokázali jsme se našim obvyklým soupeřům vyrovnat. Dělal jsem, co šlo, po špatném startu, po němž jsem se musel probojovávat znovu tam, kde jsem byl.
Porazit svého týmového kolegu? To nic neznamená, obzvlášť když jste mimo body. Raději bych skončil za ním a na bodech. Brzy začínají prázdniny, ale má se stále soustředím na závodění. Budu hodně trénovat, abych prožil dobrou druhou polovinu sezóny. Stále nám s inženýry zbývá týden, v němž nás čeká spousta práce.
Daniel Ricciardo, 13.
Hned po startu bylo jasné, že opravdu nejsme rychlí. Snažil jsem se držet, co nejdéle to šlo, ale byli jsme příliš pomalí. Pokusil jsem se o maximum při udržování dobrého tempa a péče o pneumatiky, ale dnes to na pokus o body nestačilo.
Včera jsme toho z auta v kvalifikaci dostali více, je to ale těžké zopakovat po 70 kol. Trápili jsme se i na Nürburgringu, takže horko s tím má určitou souvislost. Dnes jsme se našim soupeřům nedokázali vyrovnat, zkrátka nám chyběla rychlost při velkém množství paliva, což je opak toho, co jsme vídávali u loňského vozu.
Franz Tost, šéf týmu
Těžký závod pro nás. Ukázal na naší momentální slabinu, zejména při horkých závodních podmínkách s teplotami dráhy převyšujícími 50 °C - byla to nejteplejší velká cena roku. Úvodní stinty u obou vozů byly náročné, ale ke konci jsme trochu zrychlovali a přibližovali jsme se Sauberům a Force Indiím.
Snad když se vrátíme k závodům v chladnějších podmínkách, budeme znovu bojovat o body. Čeká nás ale ještě více horkých závodů, takže musíme prošetřit, jak naše auto v těchto podmínkách zlepšit.
O tomto víkendu jsme znovu ukázali, že naše auto je rychlé, a zajistili si popáté za sebou start z první desítky, za to se ale samozřejmě body neudílejí. Stále nám zbývá týden před nuceným letním zavřením továrny. Budeme pracovat naplno, abychom zajistili, že ve Spa budeme v lepší formě.
CATERHAM
Giedo van der Garde, 14.
Dnešní závod mě opravdu potěšil - pro mě šlo o nejlepší závod v tomto roce. Je skvělé předvést takový výkon před srpnovou přestávkou. Myslím, že to poukazuje na fungující plán, který jsme si před sezónou dali ohledně učení se a zlepšování se závod od závodu, protože jsem měl od počátku určené tempo až do šesti kol před cílem, kdy pneumatiky v podstatě odešly.
Po většinu sezóny mé starty byly dobré a zde to bylo stejné. Byl jsem na konci prvního kola před Bottasem a udržoval jsem rychlost se skupinou do své první zastávky v osmém kole, kdy jsme přešli na tvrdší pneumatiky.
Auto se chovalo do té doby dobře a dařilo se nám i v managementu pneumatik podle plánu. Získával jsem čas na Williamsy před sebou, když jsme zastavili podruhé v 28. kole. Po návratu jsem byl 19., daleko od nejbližších soupeřů.
Cílem dnes bylo porazit vozy, se kterými po celý rok závodíme, takže druhá polovina závodu byla opravdu o konsolidaci té pozice. Modré vlajky nám samozřejmě nepomohli, protože jsme je museli jedním okem sledovat, ale vyrovnali jsme se s nimi jak na dráze, tak i ve strategii. Myslím, že dnešní plán byl správný.
Po mé třetí zastávce jsem měl náskok 5 sekund před svým týmovým kolegou a věděl jsem, že na své poslední sadě středně-tvrdých pneumatik musím vydržet až do cíle - kolem 26 kol. Fakt, že jsem to dokázal, poukazuje na to, že se zlepšuji v péči o pneumatiky. Myslím si, že díky kombinaci dobré strategie a slušné výkonnosti ve voze z toho byl zatím můj nejlepší den v F1.
Charles Pic, 15.
Začal jsem s dvouzastávkovou strategií na měkčí směsi a na konci prvního kola jsem byl těsně za Bottasem, před nímž jel můj týmový kolega. Původně jsme chtěli zastavit kolem 10. kola, ale pneumatiky držely, takže jsme se rozhodli stint prodloužit do kola 13., i když jsme věděli, že to při dnešních podmínkách na dráze bude náročné.
Po mé první zastávce jsem se vrátil za Bianchim a Chiltonem, ale předjel jsem je a začal jsem stahovat Gieda, který byl 18. I když bylo na dráze velmi horko, první sada středně-tvrdých pneumatik se chovala dobře a vydržely plánovanou vzdálenost do druhé zastávky v 38. kole, kdy jsem byl 18.
Po úspěšně vykonané druhé zastávce jsem na pneumatikách musel vydržet po zbytek závodu: celkem 32 kol, takže jsem se o ně musel co nejlépe starat. Dnes už jsem opravdu více dosáhnout nemohl.
MARUSSIA
Jules Bianchi, 16.
Byl to dnes velmi těžký závod a my jsme se po celou dobu trápili s vyvážením vozu. Musel jsem velmi tvrdě pracovat na tom, abych šetřil zadní pneumatiky. Všech těch 70 kol bylo tak trochu bitvou, abych byl upřímný.
Dobré je, že jsme zůstali spolehlivý v závodě, který je pro auta velmi náročný, a znovu dojeli s oběma vozy do cíle. Mé poděkování patří týmu za dobrou práci, obzvlášť dnes při zastávkách za vysokých teplot. Předvedli opět svůj obvyklý silný výkon.
Nyní míříme do letní přestávky a je čas si odpočinout a zároveň přemýšlet, co bychom mohli udělat, až se před druhou polovinou sezóny vrátíme. Je důležité, abychom udrželi krok s našimi soupeři, abychom splnili naše letošní cíle.
Max Chilton, 17.
Opravdu těžký den pro celý tým a s přehledem nejtěžší závod mé kariéry. Trať samotná je i za těch nejlepších podmínek náročná, protože si během celého kola můžete odpočinout jen velmi mále nebo vůbec - a těch kol vás čeká 70.
Komplikovanější to pro nás bylo po posunu vyvážení na středně-tvrdých pneumatikách, na kterých jsme závod začínali. Polevilo to jen na chvíli, kdy jsme v druhém stintu jezdili na měkkých. Bylo opravdu těžké řídit vozu po většinu závodu a zároveň se snažit kontrolovat degradaci pneumatik, což nám skutečně vzalo veškerou koncentraci a energii.
Tyto problémy nás stály spoustu času, což nás brzdy dostalo do modrých vlajek, pod kterými jsme jezdili delší dobu. Pak ztrácíte ještě více a musíte bojovat, abyste to na čistém vzduchu dohnali.
Přesto jsem s mým relativním závodním tempem za těchto okolností spokojený. Nyní bude celá boxová ulička sdílet odpočine. Pro tým půjde o zcela zaslouženou letní přestávku, po níž se se vrátíme k druhé polovině sezóny a budeme bojovat.
John Booth, šéf týmu
Vzhledem k rychlostnímu deficitu, který jsme pozorovali ve včerejší kvalifikaci, bylo jasné, že učinit nějaký pokrok dnes bude těžké za jakýchkoliv podmínek. Věděli jsme, že musíme ve strategii udělat něco jinak, nečekali jsme však to, že se na středně-tvrdých pneumatikách po startu tolik propadneme.
Dnešní stinty nestačili na to, abychom dokončili náš plánovaný dvouzastávkový závod, proto jsme ke konci museli přesedlat na tři zastávky, což naší časové ztrátě na konci nikterak nepomohlo. Celkově to byl těžký víkend, který se budeme snažit rychle přejít.
Příští série závodů po letní přestávce bude více nahrávat silným stránkám našeho vozu. Budeme tlačit, abychom se poučili z každé lekce z tohoto závodu, abychom se vrátili občerstvení. Chtěl bych nakonec poděkovat celému závodnímu týmu za jeho tvrdou práci v dnešním vedru. Reagovali jsme na situace na dráze správně a hoši převedli dobré zastávky, což bylo tím maximem, co jsme mohli udělat.
FORCE INDIA
Paul di Resta, 18.
Hodně jsme se trápili a nakonec jsme na body ani nedosáhli, což je zklamáním. Věřím, že máme nějaké nápady, jak se posunout dopředu, protože jsme se v posledních závodech trochu propadli. Máme nějaké řešení. Na následujících tratích pro nízký přítlak by se nám mohlo dařit. Když budeme táhnout za jeden provaz, mohlo by nám to jít.
Adrian Sutil, nedokončil
Nedojet do cíle je zklamání, obzvlášť když se to v závodě začalo po bídném startu na středně-tvrdých pneumatikách otáčet v můj prospěch. Těsně před mou zastávkou jsem měl problém s řazením - nemohl jsem vůbec řadit nahoru. Zajel jsem do boxů a bylo jasné, že máme problém s hydraulikou, takže mi tým sdělil, abych auto zaparkoval.
Vijay Mallya, šéf týmu
Nebyl to pro nás nejjednodušší víkend a odjíždět z Budapešti bez jediného bodů je zklamáním. Adrian o víkendu oslavil svou 100. velkou cenu, ale v Maďarsku neměl štěstí a musel odstoupit kvůli problému s hydraulikou. Jeho strategie vypadala dobře, takže dnes přišel o šanci na body.
Paulův závod byl celkem jasný, neměli jsme však rychlost na to, aby fungovaly tři zastávky - i přes jeho skvělý start. Po několika kolech jsme si všimli podobného hydraulického problému na jeho voze a musel rovněž odstoupit.
Další závod přijde po čtyřech týdnech, budeme analyzovat naši výkonnost a tvrdě pracovat na tom, abychom byli ve Spa znovu ve formě.