DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Vettel nemůže mít štěstí věčně
Fernando Alonso varoval Sebastiana Vettela, že se ho štěstí nebude držet věčně a doufá, že právě to dá Ferrari šanci bodově dotáhnout trojnásobného šampiona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Vettel nemůže mít štěstí věčně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000152
21:42 08.06.2013 109.107.211.XXX
Štěstí "Alonso: Vettel nemůže mít štěstí věčně." Vettel opravdu nemusí mít štěstí věčně, ale má už tři tituly mistra světa, navíc v jedné řadě a má nakročeno na další titul, zatímco Alonso už má smůlu téměř " věčnou " a dvojnásobným mistrem světa také jenom zůstane. Pravda, přijdou občas záblesky, kdy si člověk řekne, nezlomí se to ? Nezlomí. Po všech těch siláckých řečech o zlepšení auta a jezdce v kvalifikaci, sestupuje nadále postupně dolů a dolů.
Duncan66
19:12 07.06.2013 89.29.32.XXX
ano je to casto o uhlu pohledu a v tom jsme se uz v minulosti na toto tema neshodli. Ja chapu jak to myslis, ale kdyz konkretni zavadu pouze jeden pilot a druhy nic, tak to ja osobne povazuju za smulu. Ale nema cenu vytahovat stare nekonecne diskuse
Co si vzpomenu na dalsi pripady, kdy upadlo behem jizdy cele predni kridlo, tak to prave naopak casto konci jak dopadl Alonso. Ted me napada napr. Mark Webber v Monze tak 2-3 roky zpet. Predni kridlo prece funguje opacne jak kridlo letadl tj. po utrzeni se nevznese vzhuru a tlak ho bude tlacit na zem a skonci pod koly vozu. Alonso i tym potvrdili ze na te rovince pred vjezdem do boxu zaznamenali diky vysoke rychlosti silne vibrace. Malajsie i Bahrajn na me jednoduse pusobily tak, ze se Ferrarri nedokazalo smirit s danou situaci, kdyz meli pred startem zavodu ambice utocit na vitezstvi a proto se rozhodli riskovat. Ja to pokladam za jejich chybne rozhodnuti zadnou smulu. Pravda ale je, ze kdyz uz se s Alonsem neco semele tak minulou a zatim i letosni sezonu to ma pro nej fatalni nasledky a v tom ten pesek kapku ma.
Co si vzpomenu na dalsi pripady, kdy upadlo behem jizdy cele predni kridlo, tak to prave naopak casto konci jak dopadl Alonso. Ted me napada napr. Mark Webber v Monze tak 2-3 roky zpet. Predni kridlo prece funguje opacne jak kridlo letadl tj. po utrzeni se nevznese vzhuru a tlak ho bude tlacit na zem a skonci pod koly vozu. Alonso i tym potvrdili ze na te rovince pred vjezdem do boxu zaznamenali diky vysoke rychlosti silne vibrace. Malajsie i Bahrajn na me jednoduse pusobily tak, ze se Ferrarri nedokazalo smirit s danou situaci, kdyz meli pred startem zavodu ambice utocit na vitezstvi a proto se rozhodli riskovat. Ja to pokladam za jejich chybne rozhodnuti zadnou smulu. Pravda ale je, ze kdyz uz se s Alonsem neco semele tak minulou a zatim i letosni sezonu to ma pro nej fatalni nasledky a v tom ten pesek kapku ma.
Nasir
17:55 07.06.2013 188.175.176.XXX
To záleží většinou jen na úhlu pohledu, který si vybereš. Technické havárie k F1 patří a vždy patřily a většinou je nelze brát jako smůlu, kterou nemůže nikdo ovlivnit. Protože tým je zodpovědný za to, jak auto navrhne, postaví, otestuje atd.
Bouračky samozřejmě k F1 patří taky, ale už je rozdíl mezi bouračkou, ve které šel pilot vědomě do riskantního souboje a nevyšlo to, a bouračkou, kdy to do tebe napálí někdo, komu ses už nemohl vyhnout, nebo jsi ho za sebou ani neviděl. V prvním případě se dá polemizovat o tom, že si za to dotyčný zčásti může sám, ve druhém ani náhodou.
Myslím, že Alonso nenarážel na to, že by Vettel měl letos nějaké štěstí, ale spíš na to, co potkalo opakovaně Ferrari, viz Massova dvojitě proražená pneu v Bahrajnu atd. Takové věci se v F1 stávají, takže asi přepokládá, že to někdy musí potkat i Vettela. Nic víc bych v tom nehledal. Ale do hlavy mu nevidím.
Malajsie - po bitvě je každý generál. Kdyby křídlo vydrželo, tak by bylo Ferrari chváleno za správně vykalkulované riziko. Možná udělali chybu a riskovali příliš, ale pointa je v něčem jiném. V 99% případů se z křídla po nárazu něco ulomí, případně se ulomí celé a pilot buď do boxů musí, protože se nedá jezdit, nebo mu závada zásadně nevadí a může jet (jako Kimi tuším v Číně). V tomto případě ale náhodně došlo k tomu, že křídlo bylo poškozeno, ale zdálo se, že se s tím jet dá. Načež se na rovince utrhlo, což by samo o sobě tolik nevadilo - prostě by měl zastávku navíc, ale utrhlo se ještě takovým způsobem, že to jezdce vyřadilo ze závodu. Kdyby křídlo "normálně" upadlo, tak by k tomu vypadnutí ze závodu vůbec nedošlo. Úhel pohledu.
Bouračky samozřejmě k F1 patří taky, ale už je rozdíl mezi bouračkou, ve které šel pilot vědomě do riskantního souboje a nevyšlo to, a bouračkou, kdy to do tebe napálí někdo, komu ses už nemohl vyhnout, nebo jsi ho za sebou ani neviděl. V prvním případě se dá polemizovat o tom, že si za to dotyčný zčásti může sám, ve druhém ani náhodou.
Myslím, že Alonso nenarážel na to, že by Vettel měl letos nějaké štěstí, ale spíš na to, co potkalo opakovaně Ferrari, viz Massova dvojitě proražená pneu v Bahrajnu atd. Takové věci se v F1 stávají, takže asi přepokládá, že to někdy musí potkat i Vettela. Nic víc bych v tom nehledal. Ale do hlavy mu nevidím.
Malajsie - po bitvě je každý generál. Kdyby křídlo vydrželo, tak by bylo Ferrari chváleno za správně vykalkulované riziko. Možná udělali chybu a riskovali příliš, ale pointa je v něčem jiném. V 99% případů se z křídla po nárazu něco ulomí, případně se ulomí celé a pilot buď do boxů musí, protože se nedá jezdit, nebo mu závada zásadně nevadí a může jet (jako Kimi tuším v Číně). V tomto případě ale náhodně došlo k tomu, že křídlo bylo poškozeno, ale zdálo se, že se s tím jet dá. Načež se na rovince utrhlo, což by samo o sobě tolik nevadilo - prostě by měl zastávku navíc, ale utrhlo se ještě takovým způsobem, že to jezdce vyřadilo ze závodu. Kdyby křídlo "normálně" upadlo, tak by k tomu vypadnutí ze závodu vůbec nedošlo. Úhel pohledu.
plačkobijec
11:46 07.06.2013 193.25.183.XXX
Hezky nám hodnotíš Alfonse. Jinak pokud zde píšeš o smůle, tak to byly Boží mlýny, jedno nedojetí v Belgii neznamená vůbec nic, a obrovské štěstí měl celou minulou sezónu právě Alfons (kromě Belgie), bez něj by byl naproto bez šance. Mj. jeho výkony v posledních závodech nestačily ani na FM, např. VC Brazílie byl učebnicový příklad jak se o titul bojovat opravdu nemá.
Kapor
10:24 07.06.2013 194.160.178.XXX
Treba si uvedomiť fakt,.. ...že každá trať nevyhovuje rovnako všetkým a tiež nebudú mať šťastie všetci na každej trati, ale fakt je aj to, že všetci jazdci sú perfektne pripravení a tak isto ich tímy. Len malé zlihania donesú malú nevýhodu tomu druhému a preto sústredenie v kvalifikácii a samotnom závode bude hrať veľkú úloho v biji o každý bod a tiež zručnosť mechanikov, ako rýchlo dokážu po výmene pneumatík poslať svojich jazdcov na trať. Preto je všetko okolo F1 také zaujímavé, lebo stať sa môže naozaj všetko, najmä nepozornosť mladých pretekárov je rozhodujúca, lebo tí spôsobia v štartovnom poli najväčšie škody, ako tomu bolo aj doteraz. Preto favoriti musia byť v strehu a niekedy oželieť konkatk s nimi, lebo oni idú do súbojov bezhlavo a bez rozmyslu, či ten útok má šancu uspieť, lebo nie, lebo dopredu predpokladajú, že favorit radšej uhne, ako sa dá zostreliť a to je nový problém, ktorý tu vzniká, keď ho tím ešte za to pochváli.
Nabel
10:11 07.06.2013 193.86.109.XXX
Štěstí a smůla jsou smyšlené veličiny, kterými lidé pouze omlouvají své chyby a neschopnosti. Každé situaci, které někdo říká štěstí či smůla, předchází nějaké rozhodnutí a akce, které následují důsledky a reakce. Nic víc.
Vettel slavil titul díky obrovskému štěstí? Myslíš ten závod před kterým pohodlně vedl a po kolizi musel stahovat z posledního místa?
Vettel slavil titul díky obrovskému štěstí? Myslíš ten závod před kterým pohodlně vedl a po kolizi musel stahovat z posledního místa?
odin
09:46 07.06.2013 77.240.96.XXX
Člověk, který nemá čím, nemůže přemýšlet.
Ale pokud si dobře pamatuji, tak loni po polovině sezóny stejné nářky prohlašoval Vettel na adresu Alonsa. Loni také Alonso sbíral pravidelně body, zatímco Vettel párkrát nedojel. Nakonec postihla "smůla" i Alonsa a Vettel mohl slavit titul (díky obrovskému štěstí a pomoci soupeřů). Ve schopnostech obou pilotů nejsou nijak velké rozdíly. A tak záleží na konstruktérech (zda najdou nějakou setinku navíc) a na štěstí.
Ale pokud si dobře pamatuji, tak loni po polovině sezóny stejné nářky prohlašoval Vettel na adresu Alonsa. Loni také Alonso sbíral pravidelně body, zatímco Vettel párkrát nedojel. Nakonec postihla "smůla" i Alonsa a Vettel mohl slavit titul (díky obrovskému štěstí a pomoci soupeřů). Ve schopnostech obou pilotů nejsou nijak velké rozdíly. A tak záleží na konstruktérech (zda najdou nějakou setinku navíc) a na štěstí.
Duncan66
09:39 07.06.2013 89.29.32.XXX
Podivej se prosim o kolik bodu prisel v minulych sezonach Seb diky technickym problemum apod. a o kolik jich prisel Alonso. A vsadim boty, ze v sezonach, kdy Alonso bojoval se Sebem o titul jich Seb poztracel vice. To jen tak na okraj.
Jake stesti mel Seb tuto sezonu? Dojel 6 zavodu v rade na slusnem miste. To je nejaky extrem, kdyz je to trojnasobny sampion a ma v kazdem zavode vuz, ktery patri k tomu nejlepsimu? Co potom takovy Kimi, ktery bodoval v poslednich 23 zavodech v rade?
Osobne nechapu ty neustale Alonsovy placky na vsechno kolem. A vymlouvat se na letosni smulu? Kdyby v Malajsii jel okmazite do boxu, s velkou pravdepodobnosti by bojoval o bednu. Stejne tak v Bahrajnu mel zbytecne jednu zastavku navic a mohl byt 4. misto 8. nebo ktery skoncil. Tak proc se vymlouva na smulu, kdyz prisel o 20 bodu vlastnim rozhodnutim a rozhodnutim tymu, nikoli smulou?
Kdyby byly 3 zavody do konce, Seb mel lepsi auto a vyrazny naskok, tak bych ty kecy o tom, ze je treba doufat v nejaky vnejsi zasah chapal. Ale po 6 odjetych zavodech mluvit defakto o tom, ze Alonso pevne veri, ze Seb bude mit na trati smulu mi prijde hodne smutne.
Jake stesti mel Seb tuto sezonu? Dojel 6 zavodu v rade na slusnem miste. To je nejaky extrem, kdyz je to trojnasobny sampion a ma v kazdem zavode vuz, ktery patri k tomu nejlepsimu? Co potom takovy Kimi, ktery bodoval v poslednich 23 zavodech v rade?
Osobne nechapu ty neustale Alonsovy placky na vsechno kolem. A vymlouvat se na letosni smulu? Kdyby v Malajsii jel okmazite do boxu, s velkou pravdepodobnosti by bojoval o bednu. Stejne tak v Bahrajnu mel zbytecne jednu zastavku navic a mohl byt 4. misto 8. nebo ktery skoncil. Tak proc se vymlouva na smulu, kdyz prisel o 20 bodu vlastnim rozhodnutim a rozhodnutim tymu, nikoli smulou?
Kdyby byly 3 zavody do konce, Seb mel lepsi auto a vyrazny naskok, tak bych ty kecy o tom, ze je treba doufat v nejaky vnejsi zasah chapal. Ale po 6 odjetych zavodech mluvit defakto o tom, ze Alonso pevne veri, ze Seb bude mit na trati smulu mi prijde hodne smutne.
Hemmis
01:00 07.06.2013 90.177.28.XXX
Já zas myslím že fernando ví očem mluví sám získal první titul díky spolehlivosti zatim co rychlejšímu raikkonenovy mclaren pořád stávkoval pamatujisi ja mu v nemecku v posledním kole z prvního místa upadlo kolo kimi měl prostě víc smůli zatím co alonso ze štestím zbíral body samozdřejmě i vítezil ale štestí je v závodech potřeba a vettel letos má hodně štestí a poslední sezony ji měl v celkovém meřitku hodne samozdřejmě jsou i chvíle kdy měl smůlu ale jde oto mít rychlost kterou mají oba ale bez štestí to nejde ze smůlou ani sebelepší rychlůost nepomuže
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek