DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Vettel nemůže mít štěstí věčně

Fernando Alonso varoval Sebastiana Vettela, že se ho štěstí nebude držet věčně a doufá, že právě to dá Ferrari šanci bodově dotáhnout trojnásobného šampiona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Vettel nemůže mít štěstí věčně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 08.06.2013 21:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 11 lidí) 07.06.2013 09:02
Alonso zatím letos v šesti závodech třikrát… »
» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 07.06.2013 09:39
Podivej se prosim o kolik bodu prisel v… »
» odin (Hlasovalo 10 lidí) 07.06.2013 09:46
Člověk, který nemá čím, nemůže přemýšlet. Ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000152

uzivatel000152

109.107.211.XXX
Štěstí "Alonso: Vettel nemůže mít štěstí věčně." Vettel opravdu nemusí mít štěstí věčně, ale má už tři tituly mistra světa, navíc v jedné řadě a má nakročeno na další titul, zatímco Alonso už má smůlu téměř " věčnou " a dvojnásobným mistrem světa také jenom zůstane. Pravda, přijdou občas záblesky, kdy si člověk řekne, nezlomí se to ? Nezlomí. Po všech těch siláckých řečech o zlepšení auta a jezdce v kvalifikaci, sestupuje nadále postupně dolů a dolů. 03

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Az jsem se divil, kdyz do nej najel Jenson v Monaku, ze nemel Alik defekt zadni pneu 14

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
ano je to casto o uhlu pohledu a v tom jsme se uz v minulosti na toto tema neshodli. Ja chapu jak to myslis, ale kdyz konkretni zavadu pouze jeden pilot a druhy nic, tak to ja osobne povazuju za smulu. Ale nema cenu vytahovat stare nekonecne diskuse 13

Co si vzpomenu na dalsi pripady, kdy upadlo behem jizdy cele predni kridlo, tak to prave naopak casto konci jak dopadl Alonso. Ted me napada napr. Mark Webber v Monze tak 2-3 roky zpet. Predni kridlo prece funguje opacne jak kridlo letadl tj. po utrzeni se nevznese vzhuru a tlak ho bude tlacit na zem a skonci pod koly vozu. Alonso i tym potvrdili ze na te rovince pred vjezdem do boxu zaznamenali diky vysoke rychlosti silne vibrace. Malajsie i Bahrajn na me jednoduse pusobily tak, ze se Ferrarri nedokazalo smirit s danou situaci, kdyz meli pred startem zavodu ambice utocit na vitezstvi a proto se rozhodli riskovat. Ja to pokladam za jejich chybne rozhodnuti zadnou smulu. Pravda ale je, ze kdyz uz se s Alonsem neco semele tak minulou a zatim i letosni sezonu to ma pro nej fatalni nasledky a v tom ten pesek kapku ma.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
To záleží většinou jen na úhlu pohledu, který si vybereš. Technické havárie k F1 patří a vždy patřily a většinou je nelze brát jako smůlu, kterou nemůže nikdo ovlivnit. Protože tým je zodpovědný za to, jak auto navrhne, postaví, otestuje atd.

Bouračky samozřejmě k F1 patří taky, ale už je rozdíl mezi bouračkou, ve které šel pilot vědomě do riskantního souboje a nevyšlo to, a bouračkou, kdy to do tebe napálí někdo, komu ses už nemohl vyhnout, nebo jsi ho za sebou ani neviděl. V prvním případě se dá polemizovat o tom, že si za to dotyčný zčásti může sám, ve druhém ani náhodou.

Myslím, že Alonso nenarážel na to, že by Vettel měl letos nějaké štěstí, ale spíš na to, co potkalo opakovaně Ferrari, viz Massova dvojitě proražená pneu v Bahrajnu atd. Takové věci se v F1 stávají, takže asi přepokládá, že to někdy musí potkat i Vettela. Nic víc bych v tom nehledal. Ale do hlavy mu nevidím.

Malajsie - po bitvě je každý generál. Kdyby křídlo vydrželo, tak by bylo Ferrari chváleno za správně vykalkulované riziko. Možná udělali chybu a riskovali příliš, ale pointa je v něčem jiném. V 99% případů se z křídla po nárazu něco ulomí, případně se ulomí celé a pilot buď do boxů musí, protože se nedá jezdit, nebo mu závada zásadně nevadí a může jet (jako Kimi tuším v Číně). V tomto případě ale náhodně došlo k tomu, že křídlo bylo poškozeno, ale zdálo se, že se s tím jet dá. Načež se na rovince utrhlo, což by samo o sobě tolik nevadilo - prostě by měl zastávku navíc, ale utrhlo se ještě takovým způsobem, že to jezdce vyřadilo ze závodu. Kdyby křídlo "normálně" upadlo, tak by k tomu vypadnutí ze závodu vůbec nedošlo. Úhel pohledu.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

plačkobijec

193.25.183.XXX
Hezky nám hodnotíš Alfonse. Jinak pokud zde píšeš o smůle, tak to byly Boží mlýny, jedno nedojetí v Belgii neznamená vůbec nic, a obrovské štěstí měl celou minulou sezónu právě Alfons (kromě Belgie), bez něj by byl naproto bez šance. Mj. jeho výkony v posledních závodech nestačily ani na FM, např. VC Brazílie byl učebnicový příklad jak se o titul bojovat opravdu nemá. 01 01 01 03

+ 7 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
chces nam tady tvrdit, ze nahoda nehraje v zivote zadnou roli? A jestli si nahodu vylozis jako stesti nebo smulu podle uhlu pohledu je uz kazdeho vec.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Treba si uvedomiť fakt,.. ...že každá trať nevyhovuje rovnako všetkým a tiež nebudú mať šťastie všetci na každej trati, ale fakt je aj to, že všetci jazdci sú perfektne pripravení a tak isto ich tímy. Len malé zlihania donesú malú nevýhodu tomu druhému a preto sústredenie v kvalifikácii a samotnom závode bude hrať veľkú úloho v biji o každý bod a tiež zručnosť mechanikov, ako rýchlo dokážu po výmene pneumatík poslať svojich jazdcov na trať. Preto je všetko okolo F1 také zaujímavé, lebo stať sa môže naozaj všetko, najmä nepozornosť mladých pretekárov je rozhodujúca, lebo tí spôsobia v štartovnom poli najväčšie škody, ako tomu bolo aj doteraz. Preto favoriti musia byť v strehu a niekedy oželieť konkatk s nimi, lebo oni idú do súbojov bezhlavo a bez rozmyslu, či ten útok má šancu uspieť, lebo nie, lebo dopredu predpokladajú, že favorit radšej uhne, ako sa dá zostreliť a to je nový problém, ktorý tu vzniká, keď ho tím ešte za to pochváli. 02

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nabel

193.86.109.XXX
Štěstí a smůla jsou smyšlené veličiny, kterými lidé pouze omlouvají své chyby a neschopnosti. Každé situaci, které někdo říká štěstí či smůla, předchází nějaké rozhodnutí a akce, které následují důsledky a reakce. Nic víc.

Vettel slavil titul díky obrovskému štěstí? Myslíš ten závod před kterým pohodlně vedl a po kolizi musel stahovat z posledního místa? 11

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Člověk, který nemá čím, nemůže přemýšlet.
Ale pokud si dobře pamatuji, tak loni po polovině sezóny stejné nářky prohlašoval Vettel na adresu Alonsa. Loni také Alonso sbíral pravidelně body, zatímco Vettel párkrát nedojel. Nakonec postihla "smůla" i Alonsa a Vettel mohl slavit titul (díky obrovskému štěstí a pomoci soupeřů). Ve schopnostech obou pilotů nejsou nijak velké rozdíly. A tak záleží na konstruktérech (zda najdou nějakou setinku navíc) a na štěstí.

+ 10 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Podivej se prosim o kolik bodu prisel v minulych sezonach Seb diky technickym problemum apod. a o kolik jich prisel Alonso. A vsadim boty, ze v sezonach, kdy Alonso bojoval se Sebem o titul jich Seb poztracel vice. To jen tak na okraj.

Jake stesti mel Seb tuto sezonu? Dojel 6 zavodu v rade na slusnem miste. To je nejaky extrem, kdyz je to trojnasobny sampion a ma v kazdem zavode vuz, ktery patri k tomu nejlepsimu? Co potom takovy Kimi, ktery bodoval v poslednich 23 zavodech v rade?

Osobne nechapu ty neustale Alonsovy placky na vsechno kolem. A vymlouvat se na letosni smulu? Kdyby v Malajsii jel okmazite do boxu, s velkou pravdepodobnosti by bojoval o bednu. Stejne tak v Bahrajnu mel zbytecne jednu zastavku navic a mohl byt 4. misto 8. nebo ktery skoncil. Tak proc se vymlouva na smulu, kdyz prisel o 20 bodu vlastnim rozhodnutim a rozhodnutim tymu, nikoli smulou?

Kdyby byly 3 zavody do konce, Seb mel lepsi auto a vyrazny naskok, tak bych ty kecy o tom, ze je treba doufat v nejaky vnejsi zasah chapal. Ale po 6 odjetych zavodech mluvit defakto o tom, ze Alonso pevne veri, ze Seb bude mit na trati smulu mi prijde hodne smutne. 09

+ 10 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.175.121.XXX
Alonso zatím letos v šesti závodech třikrát dojel před Vettelem, tak teď nevím na čí schopnosti se přitom spoléhal a v čem na něho nemá 13 někoho nenávidět je jedna věc, ale na druhou stranu... chtělo by to trošku přemýšlet 03

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.77.238.XXX
A příště bude: Vettel: Alonso nemůže být ufňukaný věčně 03

+ 17 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
Mýlíš se, je to z GP Belgie 2011, kde dojel Alonso čtvrtý, 13 s za vítězným Vettelem.

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Hemmis

90.177.28.XXX
Já zas myslím že fernando ví očem mluví sám získal první titul díky spolehlivosti zatim co rychlejšímu raikkonenovy mclaren pořád stávkoval pamatujisi ja mu v nemecku v posledním kole z prvního místa upadlo kolo kimi měl prostě víc smůli zatím co alonso ze štestím zbíral body samozdřejmě i vítezil ale štestí je v závodech potřeba a vettel letos má hodně štestí a poslední sezony ji měl v celkovém meřitku hodne samozdřejmě jsou i chvíle kdy měl smůlu ale jde oto mít rychlost kterou mají oba ale bez štestí to nejde ze smůlou ani sebelepší rychlůost nepomuže

+ 19 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

plačkobijec

46.13.250.XXX
Naprostý souhlas, jen bych doplnil, že Alfons s SV nikdy neměl, nemá ani nikdy mít nebude, Nic než ubohost sama, ale chápu, když se někdo nemůže spolehnout na svoje schopnosti...01 01 01 03

+ 19 / − 23

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.80.16.XXX
Pokud se nepletu, tak je to fotka z 2011, to je ten moment kdy dal Vettel 2. Alonsovi kolo. Ten moment si přesně pamatuju12 12 12 12 12

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TarAg

TarAg

78.108.103.XXX
Fotka To přece není Ferko z roku 2012.To už měli vepředu pullrod.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.80.16.XXX
Souhlasim, Fernando na nej na trati nema, tak aspon preje Vettlovi smůlu......ubohé!!!17 17

+ 28 / − 28

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TLA4ENKA

109.80.16.XXX
Alonsova frustrace Ten Fernando musí bejt pěkně zoufalej a frustrovanej tim Ukazovákem, že dělá takovýhle prohlášení. Nejsem fanda ani jednoho z nich, ale tyhle kecy jsou pěkně LAME Fernando.

+ 31 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fireman66

91.127.10.XXX
presne tak!!! forza scuderia!!!21

+ 14 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama