DISKUZE K ČLÁNKU Spor o testování se týká spíše Mercedesu než Pirelli - v čem je podle Red Bullu problém?

Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera nese vinu za vřavu kolem soukromého testování s Pirelli Mercedes, nikoliv italský dodavatel pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spor o testování se týká spíše Mercedesu než Pirelli - v čem je podle Red Bullu problém?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 29.05.2013 21:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 11 lidí) 29.05.2013 14:39
Jazdci vraj ani nevedeli, že testujů. Vraj im… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 29.05.2013 15:25
Nevím, jestli jsem tu slovenštinu nepokur...l,… »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2013 20:38
To je v pohode - tiez nemozem machrovat, ja som… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • gtz

    88.100.224.XXX
    Pneu Kdyby Mercedes použil auto z roku 2010 tak jak Ferrari tak by nikdo neřekl ani popel.
    Pokud Mercedes použil vůz pro rok 2013 tak je to špatně. Nikde se o tom testu nic nepíše, nevěřím tomu, že Mercl nenasadil na to testování nové díly, které mohl v klidu vyzkoušet (pochybuji, že by někdo od Pirelli něco zjistil ..).
    Chyba byla, stala se, nyní by se mělo rychle udělat nějaké stanovisko (FIA), pokud se bude čekat 2-3 měsíce na tribunál tak jejich rozhodnutí půjde do prázdna.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    95.82.174.XXX
    Podle mě jde o politiku a o nic víc, Pirelli požádalo týmy o testování nově upravené konstrukce pneu pro letošní rok, většina týmů které oslovili odmítli, souhlasil jen Mercedes. Testování posvětila i FIA. K testování došlo následující tři dny po VC Barcelony a bylo provedeno se současným vozem a závodními jezdci. A v čem je vlastně problém???

    Pokud chci aby testování něco přineslo potřebuji porovnání... a porovnání nedostanu pokud by se testovalo se starým vozem s odlišnou aerodynamikou a podvozkem, na nezávodním okruhu a místo závodního jezdce jezdil nějaký reklamní nýmand.

    Podle mě ten test z hlediska Pirelli dává logiku, jediné co je třeba pohlídat je to aby takovýto test nemohli týmy využít ke svému prospěchu, takže žádné testování nových aerobalíčků, žádná data z telemetrie pro tým a podobně.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      93.186.31.XXX
      Mne to ale logiku nedava pretoze Pirelli malo spravit upravu pneu. Len v ramci bezpecnosti cize aerodinamicky vplyv sa zmenit nemal.
      Cize takuto upravu mohli vklude otestovat aj na starsom monoposte.

      A este viac ma prekvapuje, kedze islo hlavne o testy pneum. Pre buduci rok naco potrebovali tohtorocny monopost?

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.41.82.XXX
    fiat drzi hubu lebo bratska firma vsetky data z testov mu poskytla

    + 1 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.237.227.XXX
    Pirelli má takéto testy síce povolené ale tímy nie... môj názor: aj z vyjadrení všetkých ostatných tímov to vyplíva, že nemajú problém s testom pneumatik.
    Problém je ten, že to bol aj test súčasneho monopostu - čo je zakázane počas sezóny
    /výnimku tvorí jeden test s testovacím pilotom / aero testy na rovinke/
    Veľa ľudí sa tu oháňa tým, že Pirelli to má v zmluve a mali povolenie od FIA...
    Lenže tímy majú presné pravidla ohľadne testovania aktuálnych monopostou a tie sú pre nich závazne. Ano odporujú tomu čo má povolené Pirelli - ale netreba zabúdať na to, že Pirelli nieje tím F1 a teda sa musí riadiť len svojími pravidlami.

    Aj keď Hornera nemám rád - vyjadril sa k tejto veci celkom rozumne:
    Pirelli to má povolené, ale Mercedes je pretekárskym tímom a na neho sa vzťahujú pravidlá o testovaní počas sezóny /a tieto pravidlá to zakazujú /

    Takže Pirelli má povolené to čo je pre tímy nepovolené. /a v Mercedese na to pozabudli/

    + 14 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že múdrejšie zo strany Red Bullu by bolo priateľsky prísť do Pirelli s prozbou, kedy môžu odkrúžiť tých 1000 km, lebo ak je to pre nich potrebné k stavbe vozu pre r. 2014 a majú na to zmluvu, nič tomu nebráni. Ale vyplakávať a nič preto neurobiť, je hlúposť a ja sa Christiánovi len čudujem, že je už taký hňup ako Helmut M. a začína mať podobné naniere. Divím sa aj Ferrari, že boli taký hlúpy a nepoužili súčastné auto, aj keď to minuloročné sa o moc nelíši od toho tohotoročného, keď to predpis nezakazuje. Veď, čo nie je zakázané, je povolené. 02

    + 1 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    217.212.230.XXX
    . Aby to nebol drahý test ako hovorí Horner, mali by tímy vrátane RB preplatiť Mercedesu náklady. Otestované gumy bude využívať aj RB.

    + 2 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Gumy ano, data ne.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        217.212.230.XXX
        Dáta vraj išli len Pirelli. Jazdci majú len dáta, ktoré získali zadkom, aj to vraj netušili aké gumy zrovna testujú.

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          84.16.32.XXX
          vraj..vraj

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom

          93.186.31.XXX
          Je dost tazko predstavitelne, aby vsetky data z tochto testovania isli Pirelli a Mercedes ich nemal - to sa asi prakticky ani neda.
          A inak nikde som nezachytil, zeby toto niekto z nich tvrdil.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Jazdci vraj ani nevedeli, že testujů. Vraj im povedali, že v ramci logistických úspor idů do Monaka po vlastnej ose. Až keď Hamilton zverejníl na Twiteri podrobnů trásu a keď 214 krát prechadzal zákrutu La Caixa bolo všetko prezradzené.18 18 18

          + 11 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            To jenom Hamáčovi blbla GPS. Po 214 zákrutách už se ujistili, kudy správně do Monaka a jaká bude spotřeba pneu a paliva. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Svojí spotřebu pneu měl Mercedes spolehlivě spočítanou (po odjetí oněch 1000 km) na celý zbytek sezóny. A to dokonce i v případě "mokrých" závodů. Zlé jazyky tvrdí, že jsme byli v Barceloně svědky počátku vzestupu prestiže dvou značek Pirelli a Mercedes.03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            11

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Nevím, jestli jsem tu slovenštinu nepokur...l, ale s některými diskutujícími se tu rozumě debatovat nedá.05
              Tak že se Slovákům za případné chyby omlouvám.03

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                78.99.206.XXX
                To je v pohode - tiez nemozem machrovat, ja som tiez nemal zo slovenciny jednotku... 04

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Tipnu si, že tvoje noční můra byly diktáty a pravopis. Naopak dlouhé slohové práce jsi vždycky hravě splácal. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • wrt

                217.212.230.XXX
                To máš fuk. Aj tak je diskusia len o srande. V tom čo sa stalo sa nevyzná ani divá sviňa.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama