Podobný výkon předvedl také Red Bull při odbavování Vettela o dvě kola později, byli jen o zlomek sekundy pomalejší. Výkony mechaniků mistrovské stáje však byly konzistentnější, průměr všech čtyř zastávek dosáhl 2,51 sekundy, u Webbera 2,78 s.
U Ferrari naproti tomu byli průměrně o tři desetiny pomalejší než u Vettela. Lepší práci odváděli také mechanici McLarenu na Buttonově voze (2,65 s), pomalí však byli u Péreze (3,47 s), u něhož se dostali pod 3 sekundy pouze při první výměně pneumatik.
Zastávek dnes bylo požehnaně, průměrně 3,95 na závodníka, což je nad plán Pirelli, které cílí na 2 - 3 zastávky na velkou cenu. Částečně to bylo dáno charakteristikou okruhu, což vedlo k vysoké degradaci - podle italského dodavatele obutí se letos již takových úrovní nedočkáme.
Pouze se třemi zastávkami v boxech si vystačili Bottas, Button, Chilton, Räikkönen, Rosberg a Pic, většina ostatních pilotů se v boxech ukázala čtyřikrát.
Výjimkou byl Maldonado (5 zastávek) a Hülkenberg (6 zastávek), kteří si museli navíc před zraky svých mechaniků odpykávat penalizace: Venezuelan trestný průjezd boxy, Němec včetně 10 sekundového zastavení.
Ferrari se vyplatilo pečlivé plánování pneumatikové strategie od začátku víkendu, chytře využili přidělené sady v kvalifikaci a v závodě k tomu Alonso přidal nádherné předjížděcí manévry. Díky brzké první zastávce se mu hned v úvodu podařilo dostat se před Vettela, jenž se musel spokojit až se 4. místem.
Nejdelší stint na středně-tvrdé směsi předvedl Bottas: 22 kol, což představuje třetinu závodu vypsaného na 66 kol. Na nové tvrdé směsi vydržel nejdéle Pic - 24 kol (36,4 % závodu).