Tři týmy dokázaly své piloty odbavit za 2,5 sekundy. Hned dvakrát se to podařilo Ferrari v případě Felipeho Massy, přičemž i ta třetí Brazilcova zastávka byla vydařená - 2,8 s. Průměr jeho tří zastávek činí výborných 2,6.
Stáj z Maranella si zaslouží pochvalu také za práci na voze Fernanda Alonsa - i jeho případě veškeré zastávky zvládlo do tří sekund.
Za 2,5 sekundy přezul McLaren Jensona Buttona ve 37. kole a Red Bull Marka Webbera v kole následujícím. Mechanici rakouské stáje byli rychlí i v případě úřadujícího mistra světa Sebastiana Vettela - průměr 3,06 s, nevyšla mu pouze prostřední zastávka (3,8 s).
Výměnu kol zvládal dobře také Mercedes: Lewise Hamiltona přezouval za 3,2 - 3,1 a 2,9 s.
Pirelli prognóza pro Austrálii nakonec vyšla: 2 - 3 zastávky, jakkoliv se to kvůli vysokému opotřebení a degradaci v předsezónních testech mnohým škarohlídkům nezdálo v žádném případě možné. Jako nejrychlejší strategii před závodem předpovídalo 2 zastávky takto: ve 14. kole vyměnit super-měkké ze středně-tvrdé a druhou výměnu absolvovat v kole 36, což u Räikkönena přibližně sedělo.
U Lotusu bylo zajímavé i to, že jako jediný ze špičkových týmů dokázal dvouzastávkovou strategii přimět k fungování. Fin navíc v 56. kole na 22 kol starých středně-tvrdých pneumatikách dokázal zajet nejrychlejší kolo závodu.
Na ten nižší počet dnes vsadila pětice klasifikovaných pilotů: Paul di Resta, Esteban Gutiérrez, Charles Pic, Kimi Räikkönen a navrátilec Adrian Sutil. Mexičan se Sauberem byl mužem, který v boxech během Velké ceny Austrálie strávil nejkratší čas - 44,631 sekund.
Nejdelší stinty předváděly na super-měkké směsi Mercedesy - Hamilton na ní zvládl 13 kol, neklasifikovaný Rosberg, jehož zradila technika, dokonce kol 14 (24,1 % vzdálenosti závodu vypsaného na 58 kol). Na jedné sadě středně-tvrdé směsi ujel největší vzdálenost Gutiérrez: 30 kol (51,7 % závodu).
Legenda: