DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část

První kvalifikace letošní sezony byla narušena deštěm. Odjela se pouze první část. Zbytek kvalifikace se odjede zítra před závodem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 17.03.2013 01:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 16.03.2013 09:15
Už jsi někdy jel 280km/h a neviděl jsi 2m před… »
» Arisan (Hlasovalo 11 lidí) 16.03.2013 08:59
vadí déšť? Gutierreze je mi líto, ale myslím, že… »
» uzivatel001081 (Hlasovalo 7 lidí) 16.03.2013 09:09
Ja osobne sa dost casto rozvasnujem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • anonym

            89.24.9.XXX
            Pod to bych se 100% podepsal!!

            + 10 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001081

            uzivatel001081

            85.216.222.XXX
            Ja osobne sa dost casto rozvasnujem na zbytocnym zvysovanim bezpecnosti. Ale toto napriklad chapem. Naco to je dobre. Znici sa dielov za miliony. Budu sa tam motat pomaly po okruhu. Ak sa to da presunut na neskor, ked uz budu dobre podmienky, preco nie. Bude pekna kvalifikacia a budeme lepsie vidie ako je na tom ktory tym.

            + 7 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Už jsi někdy jel 280km/h a neviděl jsi 2m před sebe? Ne že? Jedině na počítači nebo konzoli. To se to pak kecá že?20

            + 14 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              89.24.9.XXX
              Tak ma jet v takove rychlosti, v jake to zvladne.. nemusi jet 280.. muze jet klidne 150..

              + 10 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Nesmysl, je to závodění o nejlepší čas, ne o nejbezpečnější průjezd v podmínkách, na které není auto stavěné. Každý chce jet rychleji než ostatní a výsledkem jsou pak v lepším případě hodiny, v horším rozmlácené pekelně drahé auto a v nejhorším něčí úraz nebo smrt. Naprosto zbytečné. F1 není destruction derby.

                To bys jim mohl rovnou zhasnout v Singapuru, ne? Však když nevidí, nemusí jet 280, může jet 150... Blbost.

                + 14 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Ono to chce uvažovat v trochu širších souvislostech. Nezapomínej, že je ekonomika v útlumu a že i přes všemožné snahy F1 zlevnit ani velké historické týmy jako McLaren nemají peněz nazbyt. Nechat je v takové situaci vyjet na trať je zbytečné riziko jak bezpečnostní, tak finanční.

            Okolo pilotů se nechodí jako kolem cukrových homolí jen tak pro nic za nic a není to jen posledních pár let. Zákony většiny pořadatelských zemí se za několik posledních dekád dost zpřísnily a pořád to pokračuje. Každý úraz spojený s motorsportem s sebou nese riziko komplikovaných právních tahanic. Vzpomeň, jak dlouho chodil po soudech Williams kvůli Ayrtonově smrti a to bylo bezmála před dvaceti lety! Spousta dokazování, že se pro minimalizaci rizika udělalo maximum, hrozba kriminálu na krku...

            Zkrátka pořádání závodů není ani zdaleka jenom o tom, aby se diváci pobavili, tím víc, když jde o ostře sledovanou F1.

            + 8 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Jaja

            217.170.102.XXX
            Musíme si uvědomit, že někteří berou plat v milionech a kombinéza není nepromokavá a oni přece nemůžou dostat Rýmečku. Jsou to přece ti nejlepší, mistři světa.18 13

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      78.102.182.XXX
      Přesně tak, dokonce ani moc nestříkala voda za vozy, takže nic hrozného to nebylo. To co dneska berou jako příliš kluzkou trať, bylo ještě před deseti lety mírně vlhká trať :-) . Chápu, že je to i o bezpečnosti, ale čeho je moc toho je příliš. 02 02 02

      + 22 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001081

      uzivatel001081

      85.216.222.XXX
      Najskor som bol aj ja rozculeny, lebo som sa uz nevedel dockat. Ale ked som to videl, tak uznavam, ze je asi rozumnejsie to odsunut. Ma sa tam rozbit polovica monopostov, to nema zmysel. Na nova sporte to aj spomenul Fabry, ze pri takom mnozstve vody to uz nie je len o pneumatikach ale aj o podlahe. A kazda pneumatika ma svoje limity. O to viac pri tejto sirke pneumatiky a hmotnosti monopostu.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Protože ani ty full-wet nestíhají tolik vody odvádět.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.9.XXX
        Tak kdyz tam bylo tolik moc vody, ze to ty wet nestihaly brat, tak proc po par kolech vsichni prezuli na interm???

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.45.201.XXX
        nestíhají? tak proč v Q1 (alespoň na jejím konci) jezdili někteří jen na přechodných zelených??? Vody zdaleka nebylo moc.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.24.9.XXX
          Vsichni jeli na prechodnych!

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • XR

          78.157.160.XXX
          Než uklidili trosky, tak před Q2 začalo znovu silně pršet, jestli sis nevšiml. Vody bylo znovu příliš.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.24.9.XXX
            Nevim.. silne prsi v malajsii.. tohle byl normalni prumerny dest, decka si tam hrali bez destniku.. asi to kazdy vnimame jinak.. ja proste zastavam nazor, ze meli jet a prizpusobit se podminkam.. od toho to jsou ..udajne.. nejlepsi jezdci.. a at se tedy ukaze, kdo jak to umi..

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tak nakoniec sa to potvrdilo,... ...že Pastor bude v tíme bitý ďalším rýchlim mladíkom Valtterim B., čo asi postihne aj KimihoR. v Lotuse a ťažko sa bude dýchať aj Lewisovi pri Nicovi a bude musieť odovzdávať maximum nielen v kvalifikácii, ale aj v závode, aby to nejako uhral a porazil ho aspoň v počte získaných bodov. 01

    + 1 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • *04*

      141.170.128.XXX
      ..teprve 9 ráno a už máš popito...?04

      + 13 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Jak to můžeš posuzovat po pouhé první (vlastně jen po třetině) kvalifikaci, navíc za tak neobvyklých podmínek?

      + 13 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama