DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší jezdec sezóny 2012 podle týmových šéfů? Fernando Alonso
Šéfové týmů Formule 1 volili nejlepšího jezdce uplynulé sezóny. Nejvíce si cenili Fernanda Alonsa z Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nejlepší jezdec sezóny 2012 podle týmových šéfů? Fernando Alonso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 19 lidí)
13.12.2012 17:11
Tak to budou antialfonsové těžko rozdýchávat. … »
» uzivatel000949
(Hlasovalo 13 lidí)
13.12.2012 16:01
Ani se nedivim že vyhral Alonso protože kdyby … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
04:28 14.12.2012 188.120.195.XXX
Že se s autem s nízkou maximálkou hůř předjíždí je pravda, ale jak byl Red Bull "odepsaný", hezky předvedl Seb v Abů Dhabí - sice s pomocí SC, ale 2x z úplného konce nakonec dojel 3. Jak to, ptám se, když se s tím autem nedalo bojovat v poli?
F2012 hůř zahřívalo pneumatiky, proto takové bídné kvalifikační výsledky v porovnání se závodní rychlostí. Přestože ale měli lepší závodní než kvalifikační rychlost, v posledních závodech ztráceli na špičku už bezmála půlsekundu na kolo a dominantní nebyli nikdy.
"Podľa mňa bolo z celkového pohľadu Ferrari jedno z najlepších áut sezóny. Ak nie vôbec najlepšie."
Tomuhle blábolu opravdu věříš, nebo si děláš srandu? Nebýt chyb McLarenu v první půli sezóny, Ferrari by druhé místo v PK nikdy nezískalo ani se skvělou spolehlivostí. Nejlepší byl v kontextu celé sezóny jednoznačně Red Bull. Ferrari dokázalo díky Alonsovi a ke konci s vydatnou Massovou pomocí vždy minimalizovat ztráty a těžit maximum z problémů soupeřů, ale jestli mluvíme o kvalitách auta... Ak nie vobec najlepšie... z celkového pohladu sezóny...
F2012 hůř zahřívalo pneumatiky, proto takové bídné kvalifikační výsledky v porovnání se závodní rychlostí. Přestože ale měli lepší závodní než kvalifikační rychlost, v posledních závodech ztráceli na špičku už bezmála půlsekundu na kolo a dominantní nebyli nikdy.
"Podľa mňa bolo z celkového pohľadu Ferrari jedno z najlepších áut sezóny. Ak nie vôbec najlepšie."
Tomuhle blábolu opravdu věříš, nebo si děláš srandu? Nebýt chyb McLarenu v první půli sezóny, Ferrari by druhé místo v PK nikdy nezískalo ani se skvělou spolehlivostí. Nejlepší byl v kontextu celé sezóny jednoznačně Red Bull. Ferrari dokázalo díky Alonsovi a ke konci s vydatnou Massovou pomocí vždy minimalizovat ztráty a těžit maximum z problémů soupeřů, ale jestli mluvíme o kvalitách auta... Ak nie vobec najlepšie... z celkového pohladu sezóny...
skejpa
22:37 13.12.2012 89.102.107.XXX
To odpovídá To odpovídá letošním výkonům. Já osobně fandím Kimimu a Sebovi ale tahle anketa je celkem spravedlivá. Fernando jezdil letos fakt dobře. Ne, božsky ale jezdil asi nejlíp ze všech a proto to vyhrál. I další místa jsou podle mě spravedlivá. Je vidět, že to šéfíci mají zmáknutý :-)
Jen to proboha lidi tolik nehroťte. Tak Alonso vyhrál anketu no... To se toho stalo. Až vyhraje titul, pak můžete flamovat, teď ještě o nic nejde
Btw: Mě osobně překvapuje, že Kimi je na čtvrtém (skoro třetím) místě. Nečekal bych, že ho tolik šéfů bude tak dobře hodnotit :-) Milé překvapení.
Jen to proboha lidi tolik nehroťte. Tak Alonso vyhrál anketu no... To se toho stalo. Až vyhraje titul, pak můžete flamovat, teď ještě o nic nejde
Btw: Mě osobně překvapuje, že Kimi je na čtvrtém (skoro třetím) místě. Nečekal bych, že ho tolik šéfů bude tak dobře hodnotit :-) Milé překvapení.
anonym
22:32 13.12.2012 78.45.102.XXX
v tom máš pravdu tak napůl.Kdo mu hodně pomohl,tak to byl Gro. tím svým kamikazem.Incident po startu mezi Kimim a Fernandem nemá cenu komentovat,protoze si za to může Fern. i sám.Kdyby tam nekličkovál jak postřelený zajíc,tak k tomu nemuselo ani dojít.
uzivatel000397
18:41 13.12.2012 90.178.29.XXX
Kdyby stejný názor měli lidé, kteří F1 skutečně provozují, je snad logické, že by žádná anketa nemusela být.
rock
16:41 13.12.2012 37.188.236.XXX
K tej priemernej pozícii.
Pokud je řeč o kvalifikační rychlosti, tak je (samozřejmě) nutné bavit se o výsledku kvaldy před započtením penalizací, ne o startovní pozici - ta o rychlosti vypoví zkresleněji.
A pak mi to vychází
1. Hamilton 3.1
2. Vettel 4.3
3. Webber 5.5
4.-5. Button 6.6
4.-5. Alonso 6.6
6. Raikkonen 7.7
7. Grosjean 7.7
8. Maldonado 8.8
9. Schumacher 9.1
10. Rosberg 9.4
To jsou víc než dvě pozice. To je vzhledem k rozestupům na dalších místech hodně.
Pokud je řeč o kvalifikační rychlosti, tak je (samozřejmě) nutné bavit se o výsledku kvaldy před započtením penalizací, ne o startovní pozici - ta o rychlosti vypoví zkresleněji.
A pak mi to vychází
1. Hamilton 3.1
2. Vettel 4.3
3. Webber 5.5
4.-5. Button 6.6
4.-5. Alonso 6.6
6. Raikkonen 7.7
7. Grosjean 7.7
8. Maldonado 8.8
9. Schumacher 9.1
10. Rosberg 9.4
To jsou víc než dvě pozice. To je vzhledem k rozestupům na dalších místech hodně.
Nasir
16:40 13.12.2012 188.175.176.XXX
- Nikdo ze špičky nemá v kvaldě auto nastavené čistě pro závod. Vždy se volí nějaký kompromis.
- RB měl kvalifikace naopak dobře zkalkulované. Když vyhrají kvaldu a jsou rychlejší v technických pasážích, nepotřebují maximálku. Vypracují si mírný náskok už první kola, než se povolí DRS, a dovezou to do cíle. Důležité je rychle zahřát pneu na ideální teplotu. A v závěru sezóny měli dostatečně dominantní auto. Ani skvěle jedoucí Hamilton by v Austinu nevyhrál, kdyby nemohl použít DRS.
- Webbera si jako malinu možná dávali na startu, občas ho předjel Alonso s Hamiltonem, ale během závodu v závěru sezóny byl i on silný. Dával si ho leda tak Vettel. Ale s ním už ani Webber neměl povoleno bojovat.
- RB měl kvalifikace naopak dobře zkalkulované. Když vyhrají kvaldu a jsou rychlejší v technických pasážích, nepotřebují maximálku. Vypracují si mírný náskok už první kola, než se povolí DRS, a dovezou to do cíle. Důležité je rychle zahřát pneu na ideální teplotu. A v závěru sezóny měli dostatečně dominantní auto. Ani skvěle jedoucí Hamilton by v Austinu nevyhrál, kdyby nemohl použít DRS.
- Webbera si jako malinu možná dávali na startu, občas ho předjel Alonso s Hamiltonem, ale během závodu v závěru sezóny byl i on silný. Dával si ho leda tak Vettel. Ale s ním už ani Webber neměl povoleno bojovat.
uzivatel000949
16:01 13.12.2012 85.71.154.XXX
Ani se nedivim že vyhral Alonso protože kdyby neměl Fetel kámoše u Lotusu tak by nevyhrál ani šampionát jezdcu.
Nasir
15:44 13.12.2012 188.175.176.XXX
Všichni týmové šéfové neunesli, že vyhrál RB?
Ve Valencii startoval 11, určitě před ním 10 soupeřů odpadlo?
[odkaz na stránku] - jen na ukázku.
Vypadá to, že zatím tady brečíš akorát ty kvůli článku, který vyšel i loni a předloni (tuším).
Ve Valencii startoval 11, určitě před ním 10 soupeřů odpadlo?
[odkaz na stránku] - jen na ukázku.
Vypadá to, že zatím tady brečíš akorát ty kvůli článku, který vyšel i loni a předloni (tuším).
uzivatel000046
15:34 13.12.2012 194.228.216.XXX
Ale áno, keď to takto postavíte, tak v tej desiatke vlastne nemá kto byť Dokonca súhlasím, že aj Peréz je tam trochu omylom.
Dôchodca tiež nie. Chlapci z Grove žiaľ nie.
Proste nemali udeliť desiate miesto a hotovo.
Tým túto vcelku zaujímavú diskusiu končím.
Dôchodca tiež nie. Chlapci z Grove žiaľ nie.
Proste nemali udeliť desiate miesto a hotovo.
Tým túto vcelku zaujímavú diskusiu končím.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek