DISKUZE K ČLÁNKU Button: F1 potřebuje vzrušení díky vyšší degradaci pneumatik

V Indii citelně chybělo vzrušení, které obvykle nabízely pneumatiky Pirelli. Díky konzervativní volbě dal závod vzpomenout na nudné časy s jedinou, lehce předvídatelnou zastávkou. Byť pro Jensona Buttona byla jízda naplno příjemná, myslí si, že z pohledu diváka je lepší, když pneumatiky tolik nevydrží.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: F1 potřebuje vzrušení díky vyšší degradaci pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.11.2012 11:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Gustav Anděl (Hlasovalo 7 lidí) 02.11.2012 09:59
je to tak Vidím to úplně stejně. 2 zastávky by… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 3 lidé) 02.11.2012 10:45
Otázka preferencí a vkusu. Nevím jak koho, mně… »
» Hr3bec (Hlasovali 3 lidé) 02.11.2012 11:09
Nevím no.. Přesně tak. Předjíždí se i ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
Nevím no.. Přesně tak. Předjíždí se i ten začátek sezony byl zajímavý, ale když se nad tím člověk zamyslí, tak je fakt, že 80% všeho předjíždění a zajímavosti má na svědomí DRS a gumy co si dělaj co chtějí. Bych to zkusil úplně obráceně...když se ohání, že by dokázali vyrobit gumy co vydrží 100% celý závod tak at...všichni budou mít celý závod gumy jako nové a bude to o jezdcích(když opomenu rozdíly vozů což eliminovat nepůjde nikdy). Na každý závod bych stanovil maximální množství natankování a bylo by na každém s jakou strategií by přišel...jestli pojede s plným autem bez boxů a nebo si dá 2 stinty s lehkým autem a jedněma boxama :-)

+ 3 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000397

uzivatel000397

90.178.29.XXX
Otázka preferencí a vkusu. Nevím jak koho, mně osobně se více líbí souboje na tělo, technické kousky při předjíždění, než získání pozice tím, že přezují o vteřinu rychleji, nebo ty bazmekty na kolech vypnou kdy se jim zlíbí. Mám F1 rád a sleduji ji leta letoucí a budu i nadále, i když se mi zrovna něco v předpisech a provedení nezamlouvá. Sleduji ale i jiné motosporty, pokud bych ale porovnával z kategori na úrovni MS, tak bych asi jednoznačně nejvýše hodnotil Moto2. Jsou to svým způsobem katalogové motorky, x-násobně levnější než v údajně královské třídě MotoGP, startovní rošt je ale plně obsazen poměrně vyrovnanými motocykly a válčí se od prvního do posledního kola.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Gustav Anděl

Gustav Anděl

212.111.12.XXX
je to tak Vidím to úplně stejně. 2 zastávky by měly být minimum, protože závody jsou mnohem zajímavější a méně předvídatelné, přesně jak Jenson říká. Nakonec ale stejně vždycky vyhraje nejlepší tým, i přesto že si všichni letos mysleli, že rozhoduje něco jako loterie či štěstí.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama