DISKUZE K ČLÁNKU V čem podle odborníků spočívá Alonsův talent?

Bývalí piloti a spolupracovníci Fernanda Alonsa hovoří pro F1 Racing o tom, v čem je současný lídr šampionátu výjimečný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V čem podle odborníků spočívá Alonsův talent?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 06.09.2012 08:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 16 lidí) 05.09.2012 11:00
chmmm, já nevím Fernanda respetkuju jako dobrého… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 16 lidí) 05.09.2012 11:26
Až tedy na to, že Alonso nastoupil do Ferrari a… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 8 lidí) 05.09.2012 11:28
já myslím, že je v tom příspěvku značná porce… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    chmmm, já nevím Fernanda respetkuju jako dobrého pilota, stejně tak spoustu dalších. Ovšem oproti jiným jezdcům má Fernando výhodu, stejně tak proti jiným týmům má Ferrari výhodu.
    Fernando má tu výhodu, že ho stájový kolega porazit v závodě nesmí. A on už na to ani v dnešní době nemá, takže jeho výkony se oproti Felipeho mohou zdát úžasné. Nikdo neřekne totiž, že Felipe byl hrozně pomalý, ale každý řekne jak byl Fernando s Ferrari úžasně rychlý.
    Jakou výhodu má Ferrari? V McLarenu potřebují stavět auto tak, aby sedělo i Lewisovi i Jensonovi. U RB je to auto pro Seba a Marka, u Lotusu je auto pro Kimiho a Romaina atd. ale u Ferrari je auto pro Fernanda. Cítíte ten rozdíl? Představte si, jak musí vylepšení koncipovat McLaren, musí brát ohled na velmi rozdílný styl obou jezdců. Tedy nejsem žádný inženýr F1, ale věřím, že vyvíjet auto pro jednoho jezdce než pro dva rozdílné. Samozřejmě, že se pak auto ladí nastavením vozu, ale i tak.

    + 16 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Až tedy na to, že Alonso nastoupil do Ferrari a byl od samého začátku rychlejší než Massa který se vlastně podílel na předchozím vývoji.
      Trochu mi to připomíná Stonera v motorkách. Přestoupil k Hondě a od prvního testu byl válcoval Pedrosu který je top špička a s motorkou byl sžitý. Stal se tedy v týmu jednotkou automaticky tím, že svého kolegy porážel, aniž by byl preferován lepší technikou.
      Je logické, že tým má nějaké cíl a to nejvyšší a můj skromný názor je, pokud by Massa měl v MS nadějnou pozici na titul a Alonso neměl šanci, tak bude také řízen týmovou režii a při své inteligenci ji bude i respektovat. Jako modelovou situaci bych například uvedl možnost, že na začátku sezony by měl výpadky a Massa vyhrával. Takže je pravděpodobné, že i při své bojovnosti by se do zbytku sezóny obětoval pro tým a kryl Massovi záda.
      To se samozřejmě nestane, protože i kdyby Alonso pauzíroval, Massa za stávající situace je schopen vyhrát jen naprosto náhodně.
      Massa je sice stále dobrý jezdec, ne ovšem absolutní špička, takže jeho dvojková posice je zasloužená vzhledem k jeho kvalitě bez jakýchkoliv protekcí Alonsa.

      + 16 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        Když Fernando nastoupil do Ferrari....myslím, že nenastoupil hned na závodní víkend, ale měl před sebou nějaké to testování. Myslím, že až při předsezóním testování se formuje auto do finální podoby (nepřijedou jen s jednou verzí toho či onoho). Tedy tolik k tomu.
        Felipe bohužel od neukazuje nic a ani neukazoval. Po nehodě měl nějaké ty "vlaštovky" v podobě povedených závodů, rychlostí ale už nemá na žádného jezdce z první desítky. To také potvrzuje počet bodů který má. A to Schumi má stejně bodů protože si vybíral letos smůlu kde mohl.
        Co je ale myšlenkou. Fernando je chválen protože v podstatě všechny prostředky Ferrari míří na něj a hlavně protože je srovnáván s týmovým kolegou. Jenže to je omyl, Ferrari není tak pomalé jak předvádí Felipe, Ferrari je rychlé jak předvádí Fernando. Ale pro PR i Ferrari i Fernanda se hodí, aby se říkalo, že tak pomalé auto a přece jsme na vrcholu.
        Nyní Ferrari prostě sází vše na jednoho jezdce, pohár konstruktérů je nejspíš moc nezajímá. Z toho plyne také ohromné zlepšení od začátku sezóny.

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Jsi dost mimo, takhle to nefunguje:
          - Ve 2010 Ferrari nepřekopávalo auto podobně jako letos a i kdyby chtěli, několik závodů by to trvalo. V předsezónních testech se nestihne překopat auto pro nového pilota, takže tvrzení, že v roce 2010 ho (do)dělali pro Alonsa, je mylné. Alo prostě sedl do auta, jaké už měli hotové, zvykl si na něj a neměl s tím problém. Proč by taky měl? Copak Massa má nějaké zvláštní požadavky, že by auta stavěná pro něj nemohl řídit nikdo jiný?
          - Jiný obdobný příklad byl příchod Schumiho. Auto vyhovovalo pouze Rosbergovi, Schumi se s ním trápil celou sezónu. Podle tvé logiky si musel okamžitě všimnout, že mu nevyhovuje, a museli by ho už během testů překopat. Jenže takhle jednoduše, jak ty si představuješ, to nefunguje.
          - Tvoje příspěvky vychází z mylné představy, že když je auto "stavěné na někoho", tak automaticky nevyhovuje jeho kolegovi. To není pravda, ve skutečnosti je to dost individuální. Piloti se většinou v pohodě přizpůsobí, protože je vůz většinou evolucí toho předchozího. Kolik bylo v poslední době případů, kdy auto někomu nesedělo? Kromě Schumiho jich moc není. Webberovi nesedělo foukání, Kimi měl nadstandardní požadavky na řízení - a to opět trvalo dlouho, než to vyřešili, a pokud by Kimi žádal 50. verzi řízení, tak má smůlu, prostě už by ji nedostal.
          - Představa, že RB navrhuje auta pro Vettela i Webbera je hodně naivní. Jednoduchý důkaz je loňská sezóna. Webber jasně řekl, že mu foukání nesedělo, ale tým to nezajímalo, musel se přizpůsobit, protože Vettel si s tím rozuměl. Z Webbera udělali natvrdo dvojku i v roce 2010, když měl víc bodů než Vettel, který byl nervózní a dělal chyby. Oblíbencem pana majitele a Helmuta Marka je Vettel, nikoliv Webber (toho prý Marko nemá rád, zvláště, když si pouštěl hubu na špacír). To neříkám proto, že bych Vettela neuznával, je to dobrý pilot, ale realita je taková jako je. Některé týmy mají jasné jedničky, to platí pro Ferrari jako pro RB a auta stavějí podle stejných principů a pravidel.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Nie som ferrarista, ale brutálna inovácia plus úžasný výkon Alonsa si zaslúži titul.

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.208.XXX
    nechtějí konečně na rovinu říct,že mu ho chtějí vybafnout.Lezou mu neskutečně do zádele.Bylo by super kdyby titul získal Kimster nebo Vettel a ne "mistr světa v čekání"

    + 9 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Jednoduše dříč s neuvěřitelným citem pro auto

    [odkaz na stránku]

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.11.XXX
      Pekne video01

      Miestami mam pocit, ze by mu bodli padla, otacajuce sa s volantom.04

      A este - akoby som videl onboard z rally Finsko...06 v niektorych zatackach/prejazdoch/vyjazdoch.11

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    222.153.223.XXX
    Ale on neni jen talent, je vyjimecnej ve vsech smerech. Je to rozenej vudce,inteligentni,sebevedomej,skromnej, oddanej a hlavne cestnej a pravdomluvnej! Fernando, Kaja, Alonso, Marik 21 21

    + 7 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.103.93.XXX
      Já sice Ferrari fandím a Alonsovi to přeju, protože to, co letos předvádí by titul zasloužilo. Ale to, co píšeš ty, je dobrá přeháňka. Skromnej, čestnej, pravdomluvnej ? Že by se od dob jeho působení v Renaultu tolik změnil?03

      Jinak letos fenomenální výkony z jeho strany...

      + 17 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama