DISKUZE K ČLÁNKU De Villotaová s Marusií při testu na rovince vážně havarovala
Marussia dnes testovala na letišti v Duxfordu nový aerodynamický balík s testovací pilotkou Marií de Villotaovou, dcerou bývalého pilota F1 Emilia de Villoty. Hned na úvod však došlo na rovince po střetu s nákladním vozem k vážné havárii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: De Villotaová s Marusií při testu na rovince vážně havarovala
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
11:41 04.07.2012 77.240.96.XXX
Neoháněj se statistikou, je to zavádějící. Třeba v celé éře F1 snad všechny nehody zavinili muži. Znamená to, že ženy dokáží mnohem dokonaleji ovládat vozy formule 1? Nevšiml jsem si žádné vynikající pilotky F1. Ty o nějaké víš? Pokud ano, tak je zajímavé, že tam ještě nejezdí a nesbírá vavříny.
virtual
10:31 04.07.2012 91.197.117.XXX
trochu záhada Po všem, co tu bylo řečeno (vč. obrázku a zvukového záznamu), mi to připadá jako záhada. Jak se pilotka mohla dostat do nebezpečné blízkosti náklaďáku a zrovna v tom nešťastném úhlu na (dle fotek) prostorném letišti?
Nezbývá než popřát úplné a brzké uzdravení...
Nezbývá než popřát úplné a brzké uzdravení...
anonym
08:27 04.07.2012 89.177.131.XXX
jak to souvisí s tím co jsem psal ... pokud jí nebylo vysvětleno ovládání vozu nebo v tom neměla dostatečně jasno, tak tam opravdu neměla co dělat a to nijak nesouvisí s tím na co má a na co nemá, pořád ale je možnost, že šlo o technickou závadu
btw. je k popukání jak zdejší feministi jsou v obranářském módu a nedokážou objektivně zhodnotit situaci
btw. je k popukání jak zdejší feministi jsou v obranářském módu a nedokážou objektivně zhodnotit situaci
odin
21:58 03.07.2012 77.240.96.XXX
Je vidět, že tobě je to všechno jasný. Viníky máš. Teď už zbývá jen vynést tresty. Po bitvě je každý generálem a ví přesně kdo co měl jak udělat. Ale co dělal kamion v jízdí dráze? Měl tam vůbec být, nebo se Villotaová dostala s autem někam, kde jezdit neměla? Testovalo se na letišti, čili tam asi žádný okruh není a tak nezbývá, než počkat, na koho to svedou vyšetřovatelé. Protože není normální, aby pilot F1 trefil v rychlosti 50 Km/h kamion, ještě k tomu na letišti, při jízdě po rovině, kde je poměrně dost místa.
Nám nezbývá než držet palce, aby se z toho Maria vylízala a počkat si na prošetření odborníky.
Nám nezbývá než držet palce, aby se z toho Maria vylízala a počkat si na prošetření odborníky.
skejpa
19:58 03.07.2012 94.65.188.XXX
Protože jich jezdí víc a častěji :-) Vidím to denně na silnicích. Ale to samozřejmě nemá co dělat se závodníma pilotkama. Nepochybuju o tom, že Maria byla výbornou pilotkou a jsem hodně zvědavej, jak to nakonec vysvětlej. Nemyslím si, že by to byla její chyba. Přeci jen ve formuli (nemyslím F1) určitě nejela poprvé... Ale kdo ví. Každopádně je zbytečné dělat předčasné závěry.
Omni
18:46 03.07.2012 88.103.99.XXX
Spíš to zní jako nějaké popojížení. Kdyby to byl a anti-stall, tak tam bude 100% slyšet jak motoru vylítnout otáčky. Tohle znělo jako by se to celý kouslo. Jako kdyby zařadila zpátečku místo neutrálu, když se vracela zpátky. Docela by mě ale překvapilo, kdyby to nebylo nějak softwarově ošetřený, aby nešla zařadit zpátečka při jízdě dopředu.
Petr
13:43 03.07.2012 109.81.245.XXX
Bylo to u instalacniho kola, coz je normalni u zavodnich monopostu - behem instalace se overi, zda vsechny systemy vozu funguji spravne a je mozne vyrazit naplno. Tymy mohou behem sezony takto testovat 4 dny (popr. je vymenit za dny v aero-tunelu s vozem v plne velikosti). Kolik ujedou km, to zalezi na potrebach daneho tymu, kolik toho chteji vyzkouset (musi se vlezt do rocniho limitu 15 000 km a sad pneumatik). Testovat muzou cokoliv, menit muzou vsechno kolikrat chteji - letosni novinkou vsak je, ze to musi byt s homologovanymi vozy. Pouzivaji pri tom samozrejme i flow-vis. Monopost musi byt po celou dobu vybaven standardizovanou ECU FIA pro ucely kontroly.
anonym
13:42 03.07.2012 91.213.10.XXX
cekam, kdy podobne exoty jako ty taky prestanou poustet mezi ostatni lidi. zatim se ocividne na lepsi casy neblyska.
Polovina prizpevatelu s podobnymi nazory ani nechape zakladni fyzikalni zakony, ale dela chytry "jak mohla do neceho napalit na rovince".
Podivej se na tu hroudu masla na hlave, at ti nezlukne!
Polovina prizpevatelu s podobnymi nazory ani nechape zakladni fyzikalni zakony, ale dela chytry "jak mohla do neceho napalit na rovince".
Podivej se na tu hroudu masla na hlave, at ti nezlukne!
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek