DISKUZE K ČLÁNKU Permane: DRS Mercedesu je chytrým zařízením, umožňuje volit nižší světlou výšku. Jak?

Dvojité DRS Mercedesu propojené F-kanálem je dle hlavního inženýra Lotusu Alana Permana velmi chytrým zařízením, které krom snížení přítlaku umožňuje volit nižší světlou výšku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Permane: DRS Mercedesu je chytrým zařízením, umožňuje volit nižší světlou výšku. Jak?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 23.04.2012 20:20 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kohula

    77.240.177.XXX
    to vysvětlení Permana jsem moc nepochopil.. jejich systém (Mercedesu) dovolí používat nižší světlou výšku, když dle článku na konci rovinky dosahuje auto nejvyššího přítlaku a dochází tedy k odtrhávání proudění. To vše ale v případě, že použijí DRS. Ale když např. v Číně jel Nico stále ve předu a DRS používat nemohl? nižší světlá výška v tomto případě musela být na závadu. Na auto působila větší tlaková síla a tlačila jej více k zemi.. Neřekl bych, že nižší světlá výška je výhodou jejich systému.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      188.120.195.XXX
      Mercedes: Bez DRS nižší rychlost, SV ok. S DRS vyšší rychlost, NIŽŠÍ přítlak na předku, SV ok.
      Ostatní: Bez DRS nižší rychlost, SV ok. S DRS vyšší rychlost, VYŠŠÍ přítlak na předku, musí přidat nějaký mm.

      Mercedes nastavuje světlou výšku na nejvyšší rychlost bez DRS, ostatní na nejvyšší rychlost včetně DRS. Takhle nějak to, hádám, bude fungovat. Ono se to nezdá, ale i těch 15 km/h navíc je na aeropřítlaku znát.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Hold, v Mercedese sa netrafili sa do okna v ktorom optimálne pracujú pneumatiky Pirelli,.. ...to sa najlepšie podarilo Sebovi z Red Bullu a obom Lotusom s Kimim a Romainom. V celku som čakal, že sa zlepšia aj obaja z Ferrari, vzhľadom na vyššie teploty, ktoré im viac svedčia. Sklamal ma výkon Mercedesu a to zaspatie na štarte Nica a impotencia traťových inžinierov nastaviť auto Michaela na optimum, naviac aj poškodená prevodovka, ktorú bolo treba vymeniť, za čo nasledoval trest. Mclaren úplne v Bahrajne prepadol, ak nevedia mechanici vymeniť ani koleso v limite ako ostatné tímy, je to na zaplakanie. 02

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    Aha Super no, škoda že jim to moc nepomáhá 17

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      188.120.195.XXX
      Ale pomáhá, jenže černé zlato dělá mnohem větší rozdíly a s tím se první dva závody hrozně trápili. Teploty a nastavení jim sedlo v Číně a vyhráli. Teď na ně bylo IMO dost horko a i tak urvali 5. místo, takže je vidět, že Čína nebyla náhoda.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu