Valencie 2. den: Souboj titánů

Daniel Šupa, 30. ledna 2003, 09:39 Google+

Druhý den testů ve Valencii přinesl v rámci výsledkové listiny dne souboj dvou ze tří nejsilnějších týmů současné Formule 1. Ve středu měl navrch McLaren Mercedes před Ferrari a opět skvělé časy dokázal zajet Fisichella s vozem Jordan Ford.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Zkušební pilot týmu McLaren Alex Wurz zajel nejlepší čas a byl výrazně rychlejší než obhájce titulu M. Schumacher, jenž byl pomalejší o 5 desetin vteřiny. Piloti týmů McLaren a Ferrari obsadili první 4 místa listiny, když zmíněné doplnili David Coulthard a Rubens Barrichello na 3. a 4. místě. Brazilský pilot byl včera nejpilnější a odkroužil plných 109 kol na trati. Oba týmy startují s modifikovanými loňskými vozy a byly i přesto dostatečně rychlejší než vozy pro sezonu 2003 týmů Jordan, BAR, Toyota, Jaguar a Sauber. Týmy však díky nepříznivým povětrnostním podmínkám nemohly pracovat dostatečně efektivně na změnách nastavení vozů. Osmou stájí, která se testů přece jen zúčastnila byl britsko italský tým Minardi. Čas hned za nejsilnější čtveřicí zajel opět Fisichella s novým Jordanem EJ13. Problémy včera provázely týmy BAR a správné nastavení nenašel tým Sauber. Minardi startovalo s hladkými pneumatikami pro Formuli F3000 značky Avon, neboť dosud nebyla podepsána smlouva s jedním ze dvou dodavatelů pneumatik pro F1.


Konečné výsledky 2. dne testů ve Valencii:
1. Alex Wurz / McLaren – Mercedes M 1:11,095s 75 kol
2. Michael Schumacher / Ferrari B 1:11,613s 85 kol
3. David Coulthard / McLaren - Mercedes M 1:11,635s 52 kol
4. Rubens Barrichello / Ferrari B 1:11,741s 109 kol
5. Giancarlo Fisichella / Jordan – Ford B 1:12,251s 63 kol (EJ13)
6. Jacques Villeneuve / BAR Honda B 1:12,260s 58 kol (005)
7. Olivier Panis / Toyota M 1:12,382s 47 kol (TF103)
8. Mark Webber / Jaguar M 1:12,556s 44 kol (R4)
9. H. H. Frentzen / Sauber – Petronas B 1:12,855s 81 kol (C22)
10. Jenson Button / BAR – Honda B 1:12,932s 25 kol (005)
11. Cristiano da Matta / Toyota M 1:13,116s 77 kol (TF103)
12. Nick Heidfeld / Sauber – Petronas B 1:13,134s 59 kol (C22)
13. Justin Wilson / Minardi - European A 1:17,192s 49 kol

B - Bridgestone
M – Michelin
A – Avon (pneumatiky pro F3000)
(XY) – monopost pro sezonu 2003
Vytisknout

Diskuze: Valencie 2. den: Souboj titánů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Prost Grand Prix rok poté - anotační foto

Prost Grand Prix rok poté

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud