DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Náš F-kanál se těžko kopíruje, proto si soupeři stěžují

Mercedes soudí, že mu zůstane výhoda z kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem, jelikož se těžce kopíruje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Náš F-kanál se těžko kopíruje, proto si soupeři stěžují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 09.04.2012 13:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasovalo 9 lidí) 06.04.2012 08:38
kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem … »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 9 lidí) 06.04.2012 10:53
no, keď už dávate tie mínus hodnotenia, zabudol… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2012 12:52
Mínus jsem ti sice nedal, ale moc nechápu jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

91.127.230.XXX
no, myslím, ak by si objavil niečo s účinnosťou 0,5-2%, tak by si si moc nezarobil ... :-)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Hemmis

90.177.28.XXX
chápu že ti vadí že se systém merglu aktivuje DRSkem . jenže ten jejich F-kanál funguje i bez DRS ale řekně me tak na 0,5-2% což vůz moc neovlivnuje a při otevření DRS se učinnost zvíší napřiklad o 97-99% a tento rozdíl už je znát . je ale potřeba si přiznat že sistém je plně pasivní a je funkčí celí zavod jen při aktivaci drs se jeho učinost zvíší několika nasobně .

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Panek

89.24.149.XXX
Co se loni stalo Sauberu při 1.VC?? Ano, byl diskvalifikován pro nedodržení pravidla, které bylo napsáno, aby F-kanál nemohl fungovat. Jenže Mercedes toto pravidlo dodržuje.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

91.213.10.XXX
Celkem souhlas. Jen tak konzistence FIA mi uplne nevoni. Kdyz uz jsou tak konzistentni a nemeli s timhle systemem problem v 2010, proc najednou otocili u systemu Lotusu a Ferrari, ktery jim napred schvalili, aby do toho tyhle tymy narvali prachy a pak jim to zakzali ? tohle neni uplne konzistentni a hlavne to nevede k setreni.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No podle Brawna můžou získávat až 0,5s v kvalifikaci. Schumi si tak polepšil max o 2 resp. 4 místa na roštu a Rosberg jen o 1 místo v Austrálii. Takže nějaká výrazná změna v závodě se asi čekat nedá. 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

91.127.230.XXX
tak minimálne by boli v kvalifikácii nie v TOP6, a prepadali by sa v závode oveľa rýchlejšie, ako teraz ... :-)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Mínus jsem ti sice nedal, ale moc nechápu jak by případný zákaz F-kanálu ovlivnil srovnání Schumiho s Rosbergem. Nemají ho oba??? 03 Kromě toho v závodě jim to zas tak moc nepomáhá, takže nějakou výraznou změnu bych nečekal.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

91.127.230.XXX
no, keď už dávate tie mínus hodnotenia, zabudol som ešte pridať, že po zákaze bude Šumík znova tam, kde patrí - v strede štartovného poľa a za Rosbergom ... ;-) vďaka ...

+ 9 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

178.40.230.XXX
O peniaze tu určite nejde:Predovšetkým tu ide o tú pol sekundu v rýchlom kole kvalifikácie a o diery v technických predpisoch, vďaka ktorým nie je jasné, či tento systém je legálny, alebo nie.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

91.127.230.XXX
kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem myslím, že tu je hlavný dôvod sťažovania. nikto im neberie F-kanál, nech si ho Mercedes má. len ide o to, že jeho aktivácia je podmienená aktiváciou DRS, a to sa už niektorým týmom nepáči (ani mne 12 ) pre aktivizáciu iným systémom.
tiež nevidím najmenší problém v napodobnení tohoto F-kanálu, možno u niektorý bez, u niektorých ale s novou verziou šasi.

obávam sa však, že Lotus, či RB, pred VC Číny potrebujú vysvetliť 1-2 body základných pravidiel, pri ktorých je systém Mercedesu asi nie celkom v súlade. uvidíme ...

+ 9 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Jasná věc To je snad každému jasné, že Red Bullu nejde o peníze jak tady pořád hlásá. Jde jim jen a pouze o to aby se to zakázalo, jelikož už nejsou schopni implementovat toto zařízení do vozu a pokud ano museli by představit B-verzi. Chápu že pro někoho jako je Lotus a Sauber kteří nemají tak obrovské zdroje. jsou tyto věci nákladné a zbytečné ale pro týmy jako Red Bull ,kteří sypou do vývojů svých vozů nechutné miliony až miliardy to problém určitě není. Doufám, že se tento systém FIA nezakáže už jen z důvodu protestů Red Bullu. Pokud nevidí Helmut Marko žádný problém se svým mapováním motoru ,kdy si stěžoval Ros Brawn tak v tom případě nevidím žádný problém v F-kanále. 04

+ 20 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu