DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 03.04.2012 12:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 13:52
Pokud by to tak skutečně bylo, tak proč se FIA… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 18:08
Trestáš sám sebe, ale jinak jsme rádi, že se… »
» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 02.04.2012 18:00
Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ladys

ladys

85.160.43.XXX
Koukám pozitivní přístup, není to tak dlouho co jste v diskuzi zvažovali povinné registrace. A já jsem žádnej požadavek na ban nedával,pouze upozorňuji na zbytečné provokatéry. Diskuse je od slova diskutovat a ne provokovat.

Promiň, jiný dojem se nesnažím vyvolávat. Diskutující byli velice překvapeni,tím že se za pochodu začalo předělávat. Pokud by jste napsali článek tak jako dnes , tím že se to bude ubírat tím a tím směrem. Mohlo předejít některým nepříjemnostem.
Možná by to chtělo přečíst více příspěvků.
Moje poznámky byli čistě věcné. Asi to špatně chápeš,já si čtu rád Vaše články a čtu je od začátku tohoto webu...
Ale zdaleka to nebyli pouze dva lidi,kteří by chtěli něco poupravit.

Janě,viz příspěvek redakce...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.80.254.XXX
souhlasím!:-)01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

188.120.195.XXX
S obojím souhlasím. Možnost řazení sekvenčně nebo do stromu by bylo velké plus a nová diskuse je i přes křik několika ultrakonzerv jednoznačně krok správným směrem. Jen to chce doladit detaily (a nepodporovat trolly 03). 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

188.120.195.XXX
Však jsem psal, že neříkám, že by se za trollování mělo hned banovat, ale ten systém "nejzajímavějších názorů" je poněkud nelogický, když tam jsou na prvních místech příspěvky s haldou negativních hlasů.

Že diskuse neumře? Určitě ne co do kvantity, ale se zvyšujícím se počtem trollů (které možnost zviditelnění se přitahuje jak můry lampa, takže jestli se to nezmění, budou přibývat, to se klidně vsadím) bude umírat kvalita. Však se stačí podívat ke konkurenci nebo na většinu českých webů s aspoň trochu slušnou návštěvností - kde nevládne tvrdá ruka, diskuse za moc nestojí nebo se z nich stala úplná žumpa (podle zaměření webu). 05

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

83.240.120.XXX
Přesně jak píšeš - je to slovíčkaření.

Někteří to vnímají tak, že pilot tlačítkem pro DRS ovládá rovnou f-kanál - čili aktivně. Já to vnímám tak, že pilot tlačítkem ovládá pouze DRS, přičemž pohyb klapky jako vedlejší efekt způsobí otevření otvorů pro f-kanál.

Podle mého názoru je to geniální nápad a nevidím v něm nějaký podvod. Je to prostě využitá skulinka v pravidlech, zdaleka ne první a ani zdaleka poslední.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
pacho

pacho

91.127.164.XXX
Vy sa vsetci strasne bojite toho deda Schumachera 11 Mercedes je este stale daleko za spickou a uz tu robite vacsi povyk jak minuly rok kvoli prednemu kridlu RedBullu.
Toto co si tu napisal su len tebou upravene pravidla aby sa ti lahsie obhajoval tvoj nazor nie presny vyklad. Este mi povedz odkial si zobral informaciu ze Mercedes pohrozil odchodom lebo sa mi zda ze sa ti len v jednu krasnu noc prisnilo.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Redakce F1news.cz

Redakce F1news.cz

90.180.25.XXX
To byl další důvod, proč jsme museli vytvořit novou diskuzi. Systém sám banoval některé lidi. Neúmyslně. Viz. článek o diskuzi na home page. Děkuji, PZ

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Redakce F1news.cz

Redakce F1news.cz

90.180.25.XXX
Prosím, pokud vás někdo deptá svými názory, a to myslíme na obě strany, nereagujte na ně. Je to nejlepší obrana. Banovat opravdu chceme jen lidi, kteří porušují zákony a nebo jsou exktrémně vulgární.

Děkujeme za pochopení. PZ

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nějak nechápu, proč mu chcete dávat ban. Těch lidí, co tu chtějí jen provokovat je tu víc a nikdy se to (správně) neřešilo. Pokud vám jeho příspěvky vadí, není nejlepší na ně prostě nereagovat? 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

81.201.60.XXX
Když tady řešíte dskuze, nešlo by řadit příspěvky podle času vložení. Například jako na idnes, tam je na výběr buď vlákna nebo od nejnovějšího.
Ale jinak pochvala, diskuze už vypadá docela k světu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Jsem si jisty, ze kvuli toho, co popisujes, tady diskuse neumre. I dale ji budeme peclive hlidat a bude na urovni, to se neboj.

Pozadavek na banovani shyta za to, co zde rekl, je ale uplne mimo, nesmysl (mimochodem nikdo ho nenahlasil adminovi jako zavadny na kontrolu ci smazani). Pokud diskuse umre na zaslepene fanousky, kteri neumi se neumi slusne branit rozumnymi argumenty ale krici hned po banu a jak je tady vse spatne, bude to pro nas server velkym prinosem a jsme presvedceni, ze to diskusim jen pomuze.

Konstruktivni kritice se jinak nebranime, posilejte nam ji na email, nechceme to resit off-topic pod clanky o F1.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Pokud se zbavime registrovanych, kteri chteji zabanovat za uplne normalni prispevek shyta (viz nize), budeme jen radi!

Rozumnym pozadavkum jsme vyhoveli, system dale doladujeme. Na novou diskusi mame velmi pozitivni ohlasy. Akorat ve foru se ozyvaji porad dva stejni lide a snazi se umele vyvolat jiny dojem.

Pokud ti dal kdysi admin ban, urcite mel dobry duvod.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

178.40.205.XXX
Nevim prečo tu robíš také sceny.Veď shyt nie je tvoje povinné čítanie, ak Ti tak prekáža , tak jeho príspevky nečítaj. Napríklad ja si jeho príspevky veľmi rád prečitam a takmer vždy ma pobavia.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

188.120.195.XXX
Ehm, to byla ještě reakce na Petra. Zase jsem dal reagovat do nového tabu, chjo... 17

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

188.120.195.XXX
Zamysli se hlavně nad tím krmením. Tady trolly krmí samotný systém diskuse. Však se podívej, skoro všude je nahoře a vždycky je to provokace se spoustou negativních hlasů. Jestli to nebudete řešit, časem tím diskuse úplně zabijete. 05

+ 4 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

188.120.195.XXX
Neříkám, že banovat, ale... [odkaz na stránku]

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

178.40.205.XXX
Konečne pekne a zrozumiteľne vysvetlené!Musím le súhlasiť.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ladys

ladys

178.23.219.XXX
To se zbavujete i těch registrovaných..
U každého článku číst paranoidní a provokační příspěvky 17 snažím se je ignorovat. Nechápu proč jsou ještě nahoře...ale někomu to dělá radost.

Bohužel se ani do vzhledu diskuse nezavedou některé rozumné požadavky.Asi

Mě jste zabanovali už kdysi IP,a to jsem nic ošklivého nenapsal.A stejně je společná pro 20tis.lidí.

+ 3 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ssisoun

89.24.51.XXX
Řekl bych, že tonoucí se stébla chytá. Nestačí týmům na špici, tak to řeší takhle. V minulosti těžili hlavně z věcí, které byly na hranici pravidel (foukané difuzory, flexibilní přední křídlo). To vše jim zakázali a nemají zásadní výhody oproti zbytku aut, tak obviňují druhé, že jsou vynalézavější než oni03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Samozřejmě, to jsem tady psal už před nějakou dobou, ale ne každý je ochoten to přiznat (viz sympatie k týmům). BTW pana Whitinga tu citovali, že prý je ten systém dokonale pasivní, protože se přímo neovládá, což je krásné politické slovíčkaření. Kdyby byl ten systém tak dokonale pasivní, tak by musel fungovat sám od sebe za pasivního stavu, což se neděje. Pasivně nedělá vůbec nic. Funguje teprve ve chvíli, kdy pilot aktivně zapne DRS... a je vymalováno.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama