DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění
Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
ladys
12:17 03.04.2012 85.160.43.XXX
Koukám pozitivní přístup, není to tak dlouho co jste v diskuzi zvažovali povinné registrace. A já jsem žádnej požadavek na ban nedával,pouze upozorňuji na zbytečné provokatéry. Diskuse je od slova diskutovat a ne provokovat.
Promiň, jiný dojem se nesnažím vyvolávat. Diskutující byli velice překvapeni,tím že se za pochodu začalo předělávat. Pokud by jste napsali článek tak jako dnes , tím že se to bude ubírat tím a tím směrem. Mohlo předejít některým nepříjemnostem.
Možná by to chtělo přečíst více příspěvků.
Moje poznámky byli čistě věcné. Asi to špatně chápeš,já si čtu rád Vaše články a čtu je od začátku tohoto webu...
Ale zdaleka to nebyli pouze dva lidi,kteří by chtěli něco poupravit.
Janě,viz příspěvek redakce...
Promiň, jiný dojem se nesnažím vyvolávat. Diskutující byli velice překvapeni,tím že se za pochodu začalo předělávat. Pokud by jste napsali článek tak jako dnes , tím že se to bude ubírat tím a tím směrem. Mohlo předejít některým nepříjemnostem.
Možná by to chtělo přečíst více příspěvků.
Moje poznámky byli čistě věcné. Asi to špatně chápeš,já si čtu rád Vaše články a čtu je od začátku tohoto webu...
Ale zdaleka to nebyli pouze dva lidi,kteří by chtěli něco poupravit.
Janě,viz příspěvek redakce...
hmmm
10:00 03.04.2012 188.120.195.XXX
Však jsem psal, že neříkám, že by se za trollování mělo hned banovat, ale ten systém "nejzajímavějších názorů" je poněkud nelogický, když tam jsou na prvních místech příspěvky s haldou negativních hlasů.
Že diskuse neumře? Určitě ne co do kvantity, ale se zvyšujícím se počtem trollů (které možnost zviditelnění se přitahuje jak můry lampa, takže jestli se to nezmění, budou přibývat, to se klidně vsadím) bude umírat kvalita. Však se stačí podívat ke konkurenci nebo na většinu českých webů s aspoň trochu slušnou návštěvností - kde nevládne tvrdá ruka, diskuse za moc nestojí nebo se z nich stala úplná žumpa (podle zaměření webu).
Že diskuse neumře? Určitě ne co do kvantity, ale se zvyšujícím se počtem trollů (které možnost zviditelnění se přitahuje jak můry lampa, takže jestli se to nezmění, budou přibývat, to se klidně vsadím) bude umírat kvalita. Však se stačí podívat ke konkurenci nebo na většinu českých webů s aspoň trochu slušnou návštěvností - kde nevládne tvrdá ruka, diskuse za moc nestojí nebo se z nich stala úplná žumpa (podle zaměření webu).
uzivatel001000
09:50 03.04.2012 83.240.120.XXX
Přesně jak píšeš - je to slovíčkaření.
Někteří to vnímají tak, že pilot tlačítkem pro DRS ovládá rovnou f-kanál - čili aktivně. Já to vnímám tak, že pilot tlačítkem ovládá pouze DRS, přičemž pohyb klapky jako vedlejší efekt způsobí otevření otvorů pro f-kanál.
Podle mého názoru je to geniální nápad a nevidím v něm nějaký podvod. Je to prostě využitá skulinka v pravidlech, zdaleka ne první a ani zdaleka poslední.
Někteří to vnímají tak, že pilot tlačítkem pro DRS ovládá rovnou f-kanál - čili aktivně. Já to vnímám tak, že pilot tlačítkem ovládá pouze DRS, přičemž pohyb klapky jako vedlejší efekt způsobí otevření otvorů pro f-kanál.
Podle mého názoru je to geniální nápad a nevidím v něm nějaký podvod. Je to prostě využitá skulinka v pravidlech, zdaleka ne první a ani zdaleka poslední.
pacho
07:52 03.04.2012 91.127.164.XXX
Vy sa vsetci strasne bojite toho deda Schumachera Mercedes je este stale daleko za spickou a uz tu robite vacsi povyk jak minuly rok kvoli prednemu kridlu RedBullu.
Toto co si tu napisal su len tebou upravene pravidla aby sa ti lahsie obhajoval tvoj nazor nie presny vyklad. Este mi povedz odkial si zobral informaciu ze Mercedes pohrozil odchodom lebo sa mi zda ze sa ti len v jednu krasnu noc prisnilo.
Toto co si tu napisal su len tebou upravene pravidla aby sa ti lahsie obhajoval tvoj nazor nie presny vyklad. Este mi povedz odkial si zobral informaciu ze Mercedes pohrozil odchodom lebo sa mi zda ze sa ti len v jednu krasnu noc prisnilo.
Redakce F1news.cz
01:52 03.04.2012 90.180.25.XXX
To byl další důvod, proč jsme museli vytvořit novou diskuzi. Systém sám banoval některé lidi. Neúmyslně. Viz. článek o diskuzi na home page. Děkuji, PZ
Redakce F1news.cz
01:50 03.04.2012 90.180.25.XXX
Prosím, pokud vás někdo deptá svými názory, a to myslíme na obě strany, nereagujte na ně. Je to nejlepší obrana. Banovat opravdu chceme jen lidi, kteří porušují zákony a nebo jsou exktrémně vulgární.
Děkujeme za pochopení. PZ
Děkujeme za pochopení. PZ
Petr
21:47 02.04.2012 78.157.160.XXX
Jsem si jisty, ze kvuli toho, co popisujes, tady diskuse neumre. I dale ji budeme peclive hlidat a bude na urovni, to se neboj.
Pozadavek na banovani shyta za to, co zde rekl, je ale uplne mimo, nesmysl (mimochodem nikdo ho nenahlasil adminovi jako zavadny na kontrolu ci smazani). Pokud diskuse umre na zaslepene fanousky, kteri neumi se neumi slusne branit rozumnymi argumenty ale krici hned po banu a jak je tady vse spatne, bude to pro nas server velkym prinosem a jsme presvedceni, ze to diskusim jen pomuze.
Konstruktivni kritice se jinak nebranime, posilejte nam ji na email, nechceme to resit off-topic pod clanky o F1.
Pozadavek na banovani shyta za to, co zde rekl, je ale uplne mimo, nesmysl (mimochodem nikdo ho nenahlasil adminovi jako zavadny na kontrolu ci smazani). Pokud diskuse umre na zaslepene fanousky, kteri neumi se neumi slusne branit rozumnymi argumenty ale krici hned po banu a jak je tady vse spatne, bude to pro nas server velkym prinosem a jsme presvedceni, ze to diskusim jen pomuze.
Konstruktivni kritice se jinak nebranime, posilejte nam ji na email, nechceme to resit off-topic pod clanky o F1.
Petr
21:42 02.04.2012 78.157.160.XXX
Pokud se zbavime registrovanych, kteri chteji zabanovat za uplne normalni prispevek shyta (viz nize), budeme jen radi!
Rozumnym pozadavkum jsme vyhoveli, system dale doladujeme. Na novou diskusi mame velmi pozitivni ohlasy. Akorat ve foru se ozyvaji porad dva stejni lide a snazi se umele vyvolat jiny dojem.
Pokud ti dal kdysi admin ban, urcite mel dobry duvod.
Rozumnym pozadavkum jsme vyhoveli, system dale doladujeme. Na novou diskusi mame velmi pozitivni ohlasy. Akorat ve foru se ozyvaji porad dva stejni lide a snazi se umele vyvolat jiny dojem.
Pokud ti dal kdysi admin ban, urcite mel dobry duvod.
ladys
20:07 02.04.2012 178.23.219.XXX
To se zbavujete i těch registrovaných..
U každého článku číst paranoidní a provokační příspěvky snažím se je ignorovat. Nechápu proč jsou ještě nahoře...ale někomu to dělá radost.
Bohužel se ani do vzhledu diskuse nezavedou některé rozumné požadavky.Asi
Mě jste zabanovali už kdysi IP,a to jsem nic ošklivého nenapsal.A stejně je společná pro 20tis.lidí.
U každého článku číst paranoidní a provokační příspěvky snažím se je ignorovat. Nechápu proč jsou ještě nahoře...ale někomu to dělá radost.
Bohužel se ani do vzhledu diskuse nezavedou některé rozumné požadavky.Asi
Mě jste zabanovali už kdysi IP,a to jsem nic ošklivého nenapsal.A stejně je společná pro 20tis.lidí.
Ssisoun
19:42 02.04.2012 89.24.51.XXX
Řekl bych, že tonoucí se stébla chytá. Nestačí týmům na špici, tak to řeší takhle. V minulosti těžili hlavně z věcí, které byly na hranici pravidel (foukané difuzory, flexibilní přední křídlo). To vše jim zakázali a nemají zásadní výhody oproti zbytku aut, tak obviňují druhé, že jsou vynalézavější než oni
Nasir
19:23 02.04.2012 188.175.176.XXX
Samozřejmě, to jsem tady psal už před nějakou dobou, ale ne každý je ochoten to přiznat (viz sympatie k týmům). BTW pana Whitinga tu citovali, že prý je ten systém dokonale pasivní, protože se přímo neovládá, což je krásné politické slovíčkaření. Kdyby byl ten systém tak dokonale pasivní, tak by musel fungovat sám od sebe za pasivního stavu, což se neděje. Pasivně nedělá vůbec nic. Funguje teprve ve chvíli, kdy pilot aktivně zapne DRS... a je vymalováno.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek