DISKUZE K ČLÁNKU Massa měl letět domů, místo toho však kvůli svým výkonům míří do Maranella

Rozdíly ve výkonnosti mezi Felipem Massou a jeho týmovým kolegou Fernandem Alonsem jsou v úvodu letošní sezóny markantní. Brazilec proto místo domů míří do Maranella, kde bude analyzovat předchozí závody a pracovat na své výkonnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa měl letět domů, místo toho však kvůli svým výkonům míří do Maranella

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 28.03.2012 18:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, môže to byť aj tak, ale musí to byť v súlade v jednom balíku pre každý závod,.. ..čo sa Ferrari zatiaľ nedarí a tá strata prítlaku je vzadu evidentná, lebo ak Sauber ide predbiehať Ferrari, vyvoláva to úsmev na tvári každého fanúšika. Je lepšie sa však pustiť po prebádanej ceste, ktorým je koncepcia vpredu s push-rod a vzadu pull-rod ako postaviť auto netradičné od ostatných, lebo potom je omnoho ťažšie niečo odkukať od konkurencie a nasadiť to tak, aby to fungovalo. Testov je málo a ako vidieť CFD a aerotunel nie sú všeliek, ale len pomocníci. S tým, že auto nie je in, sa Felipe jednoducho vie horšie vyrovnať ako Fernando, možno aj preto, lebo moc chce a Fernado to berie športovo a jazdí bez zbytočných emócií, chýb a hlavne uvoľnene, čo mu určite prináša úspech. Tým by sa mal riadiť aj Felipe, lebo to nie je šprint, kde to treba jednoducho nadrieť, ale závod, kde treba byť kľudný rozvážny a hlavne sústredený počas 3 hodín, podľa toho koľko trvá ten ktorý závod. Lepšie by bol urobil, keby nezdary hodil jednoducho za hlavu ako Jenson a uvolnene nastúpil do nového závodu, lebo každý závod je iný. Mal ísť za rodinoudomov, čo by ho určite pookrialo a ukľudnilo do ďalšieho závodu, ktorý je až o dva týždne v Čine a na analýzu je vždy dosť času a povedzme si úprimne, je to práca pre analytikov a nie pre pilotov. 14 Fernando ich tak môže len škrabkach za uchom.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    91.213.10.XXX
    Zajimave, ale na jinych webech se naopak resi, ze predni pull-rod nemusi ezbytne byt pricinou jejich problemu. Naopak se spekuluje, ze pricinou muze by nefunkcni system vyfuku a snaha kompenzovat to mensi svetlou vyskou vzadu, tedy tvrdsim nastavenim zaveseni a tim horsi stabilita.
    Take si nekdo vsiml, ze auto neni tak spatne, pokdu je nalozene. Pokud je lehke, ma problem, coz opet poukazuje na malo pritlaku na zadi.
    to jen pro informaci, osobne mam rad informace z vice zdroju a nejak si pak poskladat vlastni nazor

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu