DISKUZE K ČLÁNKU Zklamání u Ferrari: Nemáme ani na pódium
Pesimismus? Kdepak, mnohem více by se asi hodil výraz realita. Pat Fry z Ferrari je výkonností nového vozu zklamán a to nevypadá pro italskou stáj vůbec dobře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zklamání u Ferrari: Nemáme ani na pódium
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Souhlasím, Ferrari mlží. Ve skutečnosti je to asi ještě daleko horší. Takže mlží, aby získali čas na dobrou výmluvu, po všech těch brutálně siláckých řečech, kterými krmili v zimní přestávce fandy o vyhrávání hned od začátku sezóny, auto je sice šeredné, ale bude vítězné, atd.atd. Takže to nemají ani trochu lehké a v podstatě je to teď čekání na zázrak. Ano, i zázraky se někdy dějí.
-
-
-
-
g0dlike
14:12 05.03.2012 XXXVím, že to údajně vyřešili už během loňské sezóny... Jde o to, jestli to teď funguje v rámci možností simulace spolehlivě, jako u konkurenčních stájí. Příjde mi, že nějakej fundamentální prvek, něco od čeho se odvíjela velká část vývoje, nefunguje dle očekávání... a pochybuju, že se jedná pouze o výfuky.
No nezbývá než doufat, že v Melbourne nebude mezi Scuderii a top týmy propastnej rozdíl. Abychom se ještě nedivili až budou bojovat s TR, FI a Sauberem...
-
-
-
David
14:31 05.03.2012 XXXDoufám že s TR bojovat nebudou, ale dle toho co čtu na zahraničních webech si myslím že výfuky mají docela velký vliv. Původní specifikace fungovala výborně a auto bylo velice rychlé a stabilní, jedinou nevýhodu mělo to že bylo moc uchlastané (tahle verze žrala moc benzínu) kdežto novější verze byla šetrnější ke spotřebě ale záď monopostu se v zatáčkách smýkala, zřejmně tato verze vytváří nestabilitu v aeru na zadní části vozu.-
g0dlike
14:54 05.03.2012 XXXČetl jsem, že některé stáje jsou schopné po zákazu foukání dostat ztracený přítlak z velké části zpět díky novému řešení výfuků (v souvislosti s tím mi i těch 25%, které uvádí Fry, příjde docela málo).
Jinak první 4 závody s tou "horší" variantou výfuků...to bude bída. Za 4 závody můze konkurence díky současnýmu bodovacímu systému odskočit natolik, že to půjde horko těžko stáhnout. Navíc když všichni budou dál vyvíjet stejně usilovně jako Ferrari.
No nebudu malovat čerta na zeď... Ferda z toho zase vymačká určitě 110% a třeba se stane zázrak-
David
19:18 05.03.2012 XXXNewey říkal že se jim díky řešení skoseného nosu podařilo téměř nahradit foukaný difuzor, myšleno přivést co nejvíce vzduchu na podlahu čili na difuzor. Takže těžko říct jak přesně budou ty výfuky fungovat. Ferrari díky první verzi foukání výfukových plynů dokázalo lépe zahřívat zadní pneu takže čert ví co přesně jednotlivé tými zamýšlí. McLaren je zase prý hodně nahraně s pravidly a tými to chtějí řešit s FIA pokud v Melbourne budou vypadat tak jak vypadali tady. Každej jde svou filozofií takže čert ví kdo z toho dostane maximum. Já doufám že Ferrari na tom nebude zle. Mají prostředky k tomu aby vše dohnali. Minulý rok McLaren na tom v testech byl špatně a nakonec se ukázalo že mají konkurenceschopné auto. Takže naděje umírá poslední.
-
-
-
uzivatel000733
12:44 05.03.2012 XXXF1 selduju dost dlouho na to abych věděl že po odchodu Brawna a pak Tóda tak to snima jde od deseti k pěti!-
-
vanoverlord
12:59 05.03.2012 XXXVšetci traja ale o ten titul mohli bojovať hlavne vďaka chybám súperov, alebo bodom od zeleného stola a nie vďaka Ferrari, ktoré posledné tri roky je neochvejne v PK na treťom mieste, kde teda byť asi nechcú a v kontrate s ich vlastnými predsezónnymi cieľmi z kopca idú zatiaľ riadne strmo. -
-
-
-
uzivatel000733
11:12 05.03.2012 XXXTo je ta 60 letá historie,poslední léta je to děs a bída,ne že by za to mohl ale co je tam Alfonzo tak ti taloši se zjančenou mulou ve znaku nepostaví auto!!!A v půlce sezóny už zase budou stavět auto pro příští rok,protože to letošní zase nepojede-
David
12:24 05.03.2012 XXXAsi se díváš krátce na F1 nebo dokonce vůbec, tak ti jen pro zajímavost připomenu že Alonso první rok ve Ferrari bojoval o titul (mimochodem mohlo se mu podařit něco podobného jako Kimimu) až do posledního závodu a minulý rok bojoval až do konce o druhé místo. Chtělo by to trochu se o F1 zajímat.
-
-
uzivatel000178
10:18 05.03.2012 XXXAni bych se nedivil kdyby už Alíkovi manažeři klepali na dveře u Mateschitzeho.Nebo snad v McLarenu???