DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari je zmateno proměnlivou výkonností svého vozu

Technický ředitel Scuderie Ferrari, Pat Fry, říká že je výkonnost auta uspokojivá, ale musí ještě hodně pracovat na zlepšení. Zejména si nejsou jistí proměnlivou výkonností vozu F2012.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari je zmateno proměnlivou výkonností svého vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 05.03.2012 11:26 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Myslím,že dost mlží a nestálá výkonnost? Spíš byly vidět problémy s aerodynamikou,přítlakem a celkově nastavením.Výkon těžko. Na videích to auto místama jelo jak na ledě a v zatáčkách nedotáčelo jak pra.. Ale to si vyřeší před samotným závodem.
    Navíc Alonso je už starší pán a když dostane na auto novinky,tak je prúšvih na cestě- jak se říká "starýho psa novým kouskům nenaučíš" 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • m4t35

    XXX
    už jsem si toho všiml na několika fotkách vozů Ferrari - může mi někdo vysvětlit, proč je jejich auto tak vysoké? Myslím tu šíleně velkou "žraločí ploutev" (nebo jak to nazvat) nad sáním motoru... Předpokládám že to slouží ke sběru nějakých dat, nebo snad takhle bude vůz Ferrari vypadat i při závodě?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      To je na meranie rýchlosti obtekania vzduchu na viacerých miestach. Na podobnom princípe ako je rýchlomer u lietadla. S tým závodiť nebudú.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Už mě lezou krkem a to jim fandím od roku 1998.To nedokážou postavit auto,které je schopné bojovat o první místo?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    tajně doufám, že jim to mlžení projde, minule vybalili vše na začátku a projeli to, teď snad vědi co dělají

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radim

    XXX
    Jestli pravda s tím kolem o půl sekundy a 60kg paliva no tak to je teda nářez.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    To je normální, taky jsem občas zmatek svou proměnlivou výkonností. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    No Ferdo na to aspoň trochu šliapol, lebo jeho jednooký pobočník v tom aute predvčerom len driemal, tak uvidíme dnes, čo nám zase predvedie Felipe. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    To zase bude fiasko. Ale už si pomalu začínám zvykat... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Problémy sú prirodzené, lebo museli meniť veľa vecí naraz. RB ich má určite menej, lebo im stačili len malé zmeny.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      .....jasně že jsou problémy,ale každý vý jaké má problémy03Třeba u Williamsu se trápí v pomalích zatáčkách teď přivezli nové přední křídlo a zas mají problém turbulence.Ale neříkají,že jsou zmateni a řeší to 03Já na Ferrari nenarážím,ale na takový špičkový tým nepatří taková slova17A navíc tam mají chytré hlavy 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    tohle nechápu, takový špičkový je to tým a oni jsou zmatení proměnlivou výkonnosti nového auta Co na to říct17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Miky

    XXX
    Ten FIAT neví kde mu hlava stojí 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.G

    XXX
    Diki Peter, Autosport nesledujem, aj ked som mal tusaka, ze to bude odtial :), idem citat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lofa

    XXX
    No, v angličtině to vypadá jakože si jistí nejsou :D

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • xXx

    XXX
    Ještě pořád doufám že Ferrari jenom velmi úspěšně skrývá svoji skutečnou výkonnost a v Melbourne všechny zašlape do země...kéž by 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.G

    XXX
    Nasiel by sa niekde original?

    Takto je preklad na SR:

    "Určite by sme boli radšej, ak by sme boli o pol sekundy na kolo rýchlejší ako ostatní, a to by sme mali na palube ešte 60 kilogramov paliva."

    Tu sa pise:

    "Vždycky jste šťastní, když zajedete o půl vteřiny lepší čas na kolo než ostatní a víte, že máte ještě šedesát litrů paliva v nádrži."

    Tie vety maju podla mna dost rozny vyznam, tak by som si rad precital original a prelozil si to sam :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bombera

    XXX
    Tato zprava samozrejme vsechny fanousky Ferrari uklidnila

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Chápu, ten slovenský překlad není moc přesný. Kolega to tady zvládl myslím celkem dobře.
    Original z Autosportu: "You are always going to be happy when you are sitting there half a second a lap quicker than everyone knowing that you have still got 60 kilos of fuel in the car." - viz [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama