DISKUZE K ČLÁNKU Mimo záznam: Hamilton je novým McLarenem MP4-27 zklamaný

Lewis Hamilton má být po prvním testu nového monopostu McLarenu MP4-27 v Jerezu dle zahraničních médií zklamaný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mimo záznam: Hamilton je novým McLarenem MP4-27 zklamaný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 18.02.2012 10:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2012 14:39
Nic v zlom ale minulorocny MP4-26 ale nestaval… »
» uzivatel000940 (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2012 14:46
Když se uváží, že na 1 kolo je průměrná spotřeba… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2012 14:53
Netvrdím, že na tom musí být McLaren špatně, jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

David

XXX
A docela mně pobavil i Whitmarsh když řekl že vlastně stavěli vozy aby piloti mohli pohodlně sedět.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

XXX
Tohle si myslí Giorgio Ascanelli o McLarenu a já s ním plně souhlasím - „McLaren měl již dříve nižší šasi. Pro letošek převzali spodní část kokpitu z loňského modelu a zůstali při vývoji věrní svému přístupu. My jsme ale toho názoru, že je lepší stavět vyšší auta. Nevycházím přitom z víry v něco, ale z výsledků simulací. Přitom nižší nos McLarenu celkově snižuje těžiště, což představuje výhodu a má to pozitivní vliv i na přenos trakce. Jenže současně se pod auto dostává méně vzduchu, takže nelze plně využít podíl podlahy na tvorbě přítlaku.“

Podle mně McLaren bude kalit vodu uprostřed pole.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

XXX
Si se asi díval špatně, zkus si porovnat úhel ramen zavěšení - mcl je má vodorovně, ale zbytek týmů v dost ostrým úhlu, přitom spodní rameno je uchyceno ma úrovni spodku nosu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000940

uzivatel000940

XXX
Ten zlomený nos z horní strany asi nebude nějaká výhoda. Vzniká tam vysoký tlak a pozmění aerodynamiku jako by tam vlastně ani nebyl (někde jsem to viděl namalované). Spíš by mě zajímaly ty otvory kam vlastně ústí u RB-8 a proč výfuky jsou směrovaný přímo na jedno z ramen. Dohromady to může něco znamenat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

XXX
Ja si tiež myslím, že je ešte o každom aute zavčasu hovoriť, či je aj rýchle, ale odpoveď na otázku, ktoré je pekné a ktoré nie už poznáme. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
No jo, ale speciálně jsem se ba to díval a spodní strana nosu z oblasti předních kol je na McLarenu stejně vysoká jako třeba na Ferrari.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Speed

XXX
1s nezískává nikdo ty 0,2 realne jsou.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

LOL2000

XXX
Ehm a co na to pan Rosberg?Jako fór dobrý. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Radim

XXX
Jsem fanda Ferrari ale doufám že to není pravda! Hamiltona moc nemusím, ale je to kvalitní pilot co si zaslouží dobré auto 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TECH

XXX
No v prvních překladech nebylo o agresivní palivu nic, bylo to jen o agresivním nastavení a vyznělo to tak, že paliva tam bylo více.O výparech ani slovo.Třeba Grosjean výpary přiznal.Ale to jedno, novinaři mají co řešit a jak to je dozvíme později.
Třeba něco ve smyslu, auto se nám podařilo od minula neskutečně zrychlit ... a nebo Mclarenu to nejede. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

sony

XXX
Lewisi do vlatních řad se nekritizuje,bacha ještě nemáš podepsanou smlouvu,a jelikž patříš mezi top jezdce jako: MSC kteří získávají 1s na stejném autě proti ostatním tak tě 0.2s nemusí trápit

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
Jestli to opravdu řekl, tak je to jenom dobře. Hamilton jezdí skvělě, měl sice své výpadky a Button jezdí jiným stylem,ale když mu auto nesedne,tak je na houby. Je hezký,že ve fabrice zkouší kdesi cosi, ale jezdec má dostat,co potřebuje a musí to říct.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ERacer

XXX
Tady nemá vůbec žádný smysl nějak bagatelizovat. Nikdo neví s jakým objemem jela konkurence a nikdo neví s kolika palivem jezdil Ham. Tyhle řeči z jeho strany mohou být dosti zkreslené a dokonce i nepřesné či vymyšlené, když se podívám kdo je toho zdrojem tak bych to bral jen na lehkou váhu. Přišla ta zpráva ze "Španělského" zdroje. A víme jaké fámy už Španělé prohlašovali ohledně Britů.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

elrik

XXX
vi o variacich, ktere projdou rukama inzenyrum do faze realizace. jezdec neni inzenyr aerodynamiky, ten je specialista na rizeni. to ze se vsichni vydali jednou cestou a Mek si sel svoji vlastni je naprosto nedulezite. kazdy si interpretoval pravidla jinak a vidi svoji vyhodu nekde jinde.

a delat zavery po prvnim testu? smesne.. precti si rozhovor s Paddy Lowem o cem jsou prvni testy v sezone a jak se lisi monopost v techto testech s tim co bdue stat na startu v Melbourne

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Stíhač

XXX
Hama bych neposlouchal, když se mu nedaří řekne, že je auto na nic a když s ním vyhraje, tak ho vynáší do nebes. A taková panika, že ostatní mají něco jiného než oni, tak to je skutečně pro labilní jedince. Si představte, že by Vettel před rokem řekl "to je hrůza, my máme foukané difuzory. To nikdo jiný nemá, to bude malér"

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Netvrdím, že na tom musí být McLaren špatně, jen by mě zajímalo, kde bereš tu jistotu, že se stejně "agresivním" objemem paliva jezdil Red Bull a ostatní?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000940

uzivatel000940

XXX
Když se uváží, že na 1 kolo je průměrná spotřeba přes 2 kila, na dalších 12 kol je třeba vzít sebou i pro dojetí tak 30 kg paliva a při ztrátě na času 10 kg - 0,36 - 0,38s, ty časy se mohly pohybovat kolem 1:18,6 až 1:18,8 z původně odjetého času 1:19,866. Vcelku dobrý výkon. Takže opět pouze mlžení před bojem.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Tomur

XXX
Jasně že jo, Albert Park je samá "rychlá" zatáčka 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Nic v zlom ale minulorocny MP4-26 ale nestaval ten isty team. U McLarenu sa striedaju "dve partie" kazdy druhy rok.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Tomur

XXX
McLaren měl loni špatné auto, dokud nenapodobil řešení zadní části od Red Bullu. Trošku se dalo čekat, že pokud jde o evoluci loňského modelu, těžko se něco zásadně zlepší 09

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama