DISKUZE K ČLÁNKU Místo u HRT je k mání za 150 milionů korun

Potenciální zájemce o druhé volné místo u HRT si musí nachystat aspoň 7,7 mil. dolarů (v přepočtu kolem 150 mil. Kč), chce-li v letošní sezóně závodit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Místo u HRT je k mání za 150 milionů korun

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 24.01.2012 22:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 18.01.2012 09:25
Možná jsme smazali nějaké infantilní příspěvky s… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 18.01.2012 15:01
To je pravda. Zda sa mi, ze pri jednom teste… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 18.01.2012 18:27
Za co si kupis superlicenciu? 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Super, takhle máme do 3 let v F1 Kena blocka, za 5 let Kena Brockmena ze Simpsonů a za 10 let báného Kena od Barbie. super, co se dnes se světem děje, ať žijí korupce, sex, peníze, a korupce za sex a paníze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cheytac

    XXX
    V jackpotu Sportky je 150 600 000,-. Když je vyhraju, dá se za 600 000,- sehnat kombinéza a helma??? 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    A když už tady to Minardi bylo zmíněno, tak tenhle vysmívaný tým dosahoval po většinu své existence podobných nebo (většinou) lepších výsledků než Williams letos ...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    aha, to jsem dělal chytrého. Pamatuji si to z F1 racingu 2000, to se omlouvám. V každém případě to první auto, s kterým v roce 2001 moc povedené nebylo, jednak prý rychlostně a jednak tam byly při testování ošklivé bouračky

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hero

    XXX
    To je pravda, navíc, platící jezdec nemusí být automaticky slabší jezdec. Své místo si v sezoně 1971, tuším, koupil u stáje BRM i Niki Lauda. A to určitě nebyl špatný jezdec. Takže platící jezdci klidně, ale musí taky něco umět.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    XXX
    Jinak očekávám ban, protože tady je zakázáno psát o tom, jak tatíček Charouz k majetku přišel. Už jsem jednou za to ban dostal, protože tady si na svobodu slova nehrajou. A pravda se někdy prostě "nehodí".

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Možná jsme smazali nějaké infantilní příspěvky s nadávkami, ale za to u nás nikdo nikdy ban nedostal, lháři!

      A svobodu slova tady máme regulovanou zákonem (provozovatel serveru je zodpovědný za obsah).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        XXX
        Nemozu vas potrestat za obsah komentar v diskusii. 04 lupa.cz uz mala pred dvomi rokmi sudne tahanice s jednou realitnou kancelariou kvoli tomu, ze niekto na jej fore hovoril o negativnych skusenostiach s touto kancelariou. Ta to dala na sud a prehrala.

        Neviem uz presne ci to bola lupa.cz, ale cital som to na root.cz, ktora patri pod skupinu v ktorej je aj lupa.cz.

        Takze stranka nie je zodpovedna a trestne stihatelna za obsah komentarov od uzivatelov.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • g0dlike

          g0dlike

          XXX
          Když nic jinýho, tak je to i o tom, že radakce chce zachovat na webu slušnou diskuzní úroveň. Vzájemné osočování a urážky nové návštěvníky nepřitáhnou (i když to není vždy pravidlem, viz. auto.cz a diskutér GTI).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    to ale vůbec nemůžeš srovnávat. Toyota měla do F1 vstoupit už v roce 2001 i se svými prostředky a možnostmi testování vytvořila naprostý paskvil. McNish a Salo měli při testování takové potíže, že se to muselo o rok odložit. A ruku na srdce, jestli by Lotus, Virgin a HRT nedokázali bodovat v závodě, kde první kolo přežije ve zdraví 12 aut a to ještě některá s problémy, a ve kterém de facto dokončilo jen sem vozů 04 v dřívější F1 už by tyhle týmy měli body, tehdy se vypadávalo. Rozšíření bodovaných míst na deset? To je pak jedno, když stejně dojede dvacet aut. Tehdy bylo mnohem lehčí pro slabý tým vzít nějaký bod. Podle mě nejsou dnešní nováčci o nic horší než všichni předchozí, třeba i zmíněné Simteky, Pacifiky, Forti. Třeba Lola to byla úplná katastrofa

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      XXX
      S tou Toyotou nemas pravdu. Prvy start bol celu dobu naplanovany na rok 2002. Pamatam si na cedulku s hrubym harmonogramom, ktora sa objavila v nejakom formulovom casopise a tam boli priblizne datumy dokoncenia tovarne, dokoncenia monopostu, prveho testu a prveho startu a svietil tam rok 2002. 04 Navyse sa mi zda, ze prvy test aj tak bol niekedy v lete alebo na jesen 2001. On to bol praveze zo strany Toyoty chytry krok, pretoze takto mohli testovat aj na tratiach ako Spa, kde ine timy testovat nemohli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Taťka Charouz ale nie je blbej, vysoliť toľké peniaze za to, aby sa jeho syn vozil na črepe. Lepšie by bolo vybaviť mu tretieho jazdca v Mercedese. To by som schvaľoval ! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    HRT i Marussia jsou prostě zoufalost.
    Když si vzpomenu na Minardi.Oni sice měli rezervovaný chvost závodního pole,ale konkurence na ně nahlížela,řekl bych,s určitým respektem.Při troše štěstí občas získali i nějaký ten bod.Nelze zapomenout například na GP Austrálie 2002.U Minardi tehdy měli snad větší radost než u vítězného Ferrari.
    V Minardi začínali i jezdci,kteří později vítězili resp.vítězí v silných stájích.Ten tým jsem bral vždycky jako partu nadšenců,kteří věděli,že nikdy nebudou bojovat o příčky nejvyšší,ale i přesto do toho dávali 100%.
    Zato HRT ani Marrusia se k Minardi nepřibližují.HRT je úplná katastrofa.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      XXX
      To bych netvrdil... A minardi zdaleka nebyl nejslabší tým v historii, i tady se dá o některých počíst... To takový Merzzario...ale sympaťák, to by se o Hesquethovi a jeho týmu říst úplně podle mínění zdejších diskutérů říct nedalo...ten si pro vstup koupil přímo tým (formuli - přemalovaný Lotus 79). A dalo by se vzpomínat... I na slavná jména Fittipaldi (Copersucar původně), obě ATS, Ensigne, Ossella atd. Ale por mne tvořily orpávněně svět F1 a rád na to vzpomenu stejně jako tam patří HRT, před pár lety FI nebyla jinde. Někdo zmizí někdo se chytne...proč ne. A platící jezdci? Odjakživa.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        ono to podle mě nebylo myšleno tak, že Minardi byl nejslabší tým v historii, ale nejslabší v tom momentě. stejně bych si nedovolil tvrdit, že HRT je neslabší v historii. to se totiž nedá srovnávat.
        a k těm stájím, o kterých píšeš, bych určitě ještě přidal Shadows, Prostův tým, v současnosti v seriálu popisované Simtek a Pacific, konec konců i Arrows a určitě si každý z nás vzpomene na nějaký další tým, který ve své době pole uzavíral. ale jak se říká: někdo přeci musí být poslední... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ERacer

      XXX
      Musím souhlasit Minardi nebylo nikomu pro smích. To je právě to co jsem říkal, že když se podíváme na slabší a začínající týmy před nějakou dobou nikd to nebyla taková bída jako teď. Když si srovnám třeba Toyotu , která možná měla větší rozpočet a zdroje, ale dokázala v prvním a třetím závodě bodovat a to platil starý bodovací systém prvních 6 pozic ne jako teď to byla tvrdá práce. To co se děje nyní je hrůza...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama