DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull letos za jeden bod utratil nejméně, nejvyšší rozpočet mělo Ferrari

Dle údajů uveřejněných v Business Book GP letos s nejvyšším rozpočtem hospodařilo Ferrari. Nejméně korun na jeden vítězný bod vynaložil mistrovský Red Bull.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull letos za jeden bod utratil nejméně, nejvyšší rozpočet mělo Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 05.01.2012 12:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» McMatej (Hlasovali 2 lidé) 01.01.2012 15:40
Ale když si sami motory vyrábějí, tak je i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kotrba

    XXX
    s tím RB je to zajímavé...

    u Mcl bude to číslo pravděpodobně v budoucnu větší, protože má stále zatím motory od Mercedesu zadara 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    Jinak se mi taky líbí jak se každej směje HRTéčku ale chtěl bych vidět kdo má tu necelou miliardu jentak na vyhození. 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Luke

      XXX
      jenže jak je známo tak red bull má dvě společnosti a tím rozpočet obchází, jedna se zabývá čistě vývojem Red Bull Technology a druhá Red Bull Racing - je tedy jednoduché draze vyrobit šasi v RB T a levně ho prodat RB R04 Takže je to dost zavádějící a proto všichni křičí, že Red Bull porušuje rozpočet - což je pravda05 A jinak vezměte v úvahu, že Ferrari mercedes si i sami vyrábějí motory a par dalších komponentů a nekupuji je pouze od někoho a proto mají i větší rozpočty - jelikož je to nákladnější04

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Ale když si sami motory vyrábějí, tak je i prodávají a mají z toho zisk.

        Určitě to nedělají jako charitu. 12

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Luke

          XXX
          to ano, ale zisk z toho není trochu se pleteš, ferrari a i mercedes poskytují motory ostatním týmům ne kvůli ziskům, ale hlavně kvůli najetým km na motoru a co možná největšímu počtu výstupních dat - před pár lety byl o tom moc hezký článek mezi rozdílem když si motor koupíš a vyrobíš a koupený by vždy levnější a bude - nemáš náklady na lidi a na vývoj, vše řeší někdo jiný, ale těžko asi ferrari nebo mercedes dávat do svých civilních vozů motory žabožroutů a proto pořád vyrábějí vlastní pohonné jednotky a poskytují je ostatním týmům hlavně z důvodu najetých km a co největšímu množství výstupních dat

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Luke

          XXX
          btw: Red Bull má motory od Renaultu zadarmo a není to charita ale reklama- pro ně ta nejlepší - díky tomu propagují Infinity

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Třeba Vondra, který utratil podobnou částku za půl roku jen za pronájem televizí 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    Hlavně že Red Bull tolik kritizujou a přitom neutrácí nejvíc.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      XXX
      Přesně tak, nejvíce RB kritizují fandové od Ferrari, ale už jim je šumafuk, že jejich slavný tým hýří a má daleko větší rozpočet a stejně jim to je prd platné, když ani jeden z titulů nejsou schopni vyhrát. 03

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jura

    XXX
    super clanek, tohle me vzdy zajima na konci sezony 01
    ted bych jeste rad vedel, kolik si mezi sebou tymy rozdeli po sezone 12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama