DISKUZE K ČLÁNKU Čím je zajímavá a jaké jsou parametry mezi piloty tolik oblíbené Suzuky?

Suzuku řadí většina pilotů mezi své nejoblíbenější okruhy. Byla navržena a vybudována v roce 1962 Johnem Hugenholzem, což byl takový Herman Tilke šedesátých let. Unikátní tvar ve tvaru osmičky s mimoúrovňovým křížením patří právem ke klenotům světového motosportu. Čím je zajímavá a jaké výzvy skýtá?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čím je zajímavá a jaké jsou parametry mezi piloty tolik oblíbené Suzuky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 07.10.2011 08:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

XXX
Díky. Vašim kolegům do práce budu muset poslat link, ať tak nevyčníváte 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
Článek na jednotku 01, ted budu dělat v práci chytrýho 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fararek

XXX
Auto po celý víkend nesmí vážit méně než 640Kg (včetně pilota). Dnes už se váha pilotů neřeší. Řešila se dost v roce 2009, kdy přišel KERS a těžší jezdci měli nevýhodu při vyvažování vozu. FIA proto letos zvýšila minimální hmotnost vozu, aby neměl nikdo problém.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jason

XXX
OT: chtel bych se zeptat, jestli se nejak resi vaha jezdcu, kdyz 10kg paliva (a tedy i vaha pilota oproti jinymu) dela skoro 0,4sec. Jde mi o to, ze treba Massa bude urcite vazit o hodne min nez treba Webber a tim padem by mel vyhodu, diky za odpoved 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Zapomněl jsem zase na údaje od Bremba. 04
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oňo

XXX
Bude to určite napínavý závod, lebo okrem zóny DRS sa bude dať dobre predbiehať aj na najdlhšej rovinke 1200m, preto si myslím, že veľkú šancu vyhrať budú mať aj tímy s plným KERSom, Mclaren a Ferrari ! 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Vďaka, Stano!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

stano

XXX
pekný článok 01 01 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama