Blesková byla i jeho druhá zastávka ve 13. kole - 3,2 sec! Německý veterán se tak při každé zastávce u mechaniků zdržel 3,44 sec, což bylo nejméně ze všech závodníků. Druhým byl v tomto ohledu Mark Webber, jehož první zastávka trvala 3,8 a druhá 3,3 sec, následovaný jeho týmovým kolegou Sebastianem Vettelem s průměrnou dobou přezutí 3,88 sec.
Kromě výše uvedených jezdců jsme jednu zastávku pod čtyři vteřiny mohli pozorovat také u Fernanda Alonsa (3,9 sec), Adriana Sutila (3,8 sec), Bruna Senny (3,6 sec) a Felipeho Massy (3,8 sec). Povedenou práci mechaniků ve 30. kole ovšem Brazilec zmařil velmi nepovedeným odjezdem. Kvůli defektu si musel dát o dvě kola později repete.
Jaké strategie volili piloti? Sedm se jich objevilo v boxech třikrát (z toho Senna si jednou odpykával penalizaci, jedenáct jich stavělo dvakrát. Pouze Timo Glock projel kolem garáží čtyřikrát, v 6. kole také kvůli penalizace za kolizi v první zatáčce, kdy z boku "načechral pilíř" Paulu di Restovi.
Na měkkých pneumatikách startovalo 17 z 19 klasifikovaných pilotů: černými ovcemi byli Button a Schumacher. Zbytek zvolil opačný přístup a tvrdší sadu nasazoval až do závěrečné fáze Velké ceny Belgie.
Nejdelší stint předvedl na středně tvrdé směsi Mark Webber - po první zastávce na ní vydržel 28 kol (63,6 % závodu). Jen o jedno kolo méně vydržel kroužit na měkké sadě ve svém druhém stintu Vitantonio Liuzzi (61,4 % závodu).
Legenda: