DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen o letošní sezóně a možném návratu do F1

Sebastian Vettel si dle bývalého šampiona Formule 1 Kimiho Räikkönena v pohodě pohlídá svůj náskok a získá další titul. Fin zatím o své budoucnosti jasno nemá, návrat do F1 ale kategoricky nevyloučil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen o letošní sezóně a možném návratu do F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 22.08.2011 15:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hemmis

    XXX
    letos jsou nádherné soubo je tam kde DRS není myslím si žebohatě stačí pirelky a DRS je jen blbost více předjiždení pomohly nové pneu než DRS

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wezel

    XXX
    alespon se neco deje, tydle vlacky, jak za sebou jezdily, byly uz nudne

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000729

      uzivatel000729

      XXX
      Nedovedu si představit,že by DRS ovlivnilo třeba závod v Suzuce 2000.Nebo souboje Alonsa a Schumiho v Imole 05,06....tam bylo právě kouzelné to,že oba jeli na totálním limitu.Jeden bránil,druhý útočil...napínavá podívaná do posledního kola.V Suzuce Schumacher s Hakkinenem vydali ze sebe to nejlepší.A o tom závodění podle mého názoru je.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Pokud byli oba stejně rychlí, tak by se v každém kole vystřídali ve vedení. ČAsto to ale není ani tak možné, Lewis a Vettel by mohli vyprávět.
        DRS je dobré k tomu, že když dojedeš o 2 s na kolo pomalejší auto s dobrou top speed, můžeš ho předjet.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Sice to zní celkem rozumně, ale má to jednu chybičku. S dnešní aerodynamikou by ty souboje pravděpodobně nebyly. Aby ty souboje v zatáčkách proběhly, musíš se dostat na vjezdu aspoň zhruba na úroveň předjížděného. Jinak jsi bez šance předjet vůz jedoucí zatáčku ideální stopou. Nejlepší srovnání máš mezi loňskou a letošní sezonou. Která je dramatičtější a ve které se předjíždí víc i v zatáčkách??? Zkus si na loňskou zavzpomínat. Třeba na poslední závod AlonsoxPetrov. 03 Bylo tam nějaké drama, napětí? Bylo jasný, že je bez šance, pokud Petrov neudělá brutální kiks. Zívnul jsem si a v klidu jsem si šel dělat kafe. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000729

          uzivatel000729

          XXX
          nepopírám...ale DRS by mělo být přednostně používáno právě na takovýchto tratích....Nikomu neberu názor,že ve Spa by DRS mělo být.Možná je trochu škoda,že ty DRS zóny nebudou dvě.Zase na druhou stranu je pak celkem škoda,že se většina předjíždění soustředí na jeden úsek.
          Je pak velká škoda,že se většina jezdců soustředí jen na to,aby byli v detekční zóně max. do jedné vteřiny...Osobně si myslím,že by počet použití DRS mohli stanovit.V přímém souboji o pozici třeba 5x za závod,při předjíždění o kolo zpátky neomezeně..ale jak říkám,můj názor.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            A neříkám, že je špatný. Jen myslím, že se to lidi z F1 snaží posuzovat rozumně. Mám pocit, že neudělali ve Spa 2 zony, protože by musely být 2 detekční zony daleko od sebe. Hrozilo by, že by rychlejší na jedné předjel pomalejšího, ale na druhé by mohl ten pomalejší mu to stihnout vrátit. Tak na té druhé rovince jsou 2 zatáčky jezdící se na plný plyn, ale nejsem si jistý že by je šlo projet na plný plyn i bez přítlaku vzadu. A v těch rychlostech by to mohlo stát někoho život. Zvolit třeba jen 5 použití by mohlo být moc pro prvního, ale hodně málo pro favorita startujícího zezadu. Těžko by se určoval správný počet.
            Věřím, že se bude předjíždět i mimo DRS zónu (jede se jen 44 kol) a že zvolí přiměřenou délku zóny, aby to nebylo moc snadné. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • airwar

        XXX
        No tak nevím jestli jsou tohle zrovna dobré příklady, v Suzuce 2000 Michael na předjetí Miki neměl, pomohli mu boxi. V Imole 2005 a 2006 jsme pyk byly svědky toho jak tragicky pomalý jezdec může udržet rychlejšího jednoduše za sebou. Jsem rád za DRS.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pec

          XXX
          Ted nevím, ale kdyby pomalejší jezdec, nemohl za sebou udržet rychlejšího, tak to nejsou závody ne? to se můžou ty body rozdávat v kvalifikaci.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    DRS ohodnotil naprosto přesně-nemá to nic společného se skutečným předjížděním...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama