DISKUZE K ČLÁNKU Králem předjížděcích manévrů je Webber

Nekorunovaným králem předjížděcích manévrů je v polovině sezóny Mark Webber. Na paty mu šlape skorokolega – jezdec sesterské stáje Red Bullu Sebastien Buemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Králem předjížděcích manévrů je Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 15.08.2011 16:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000383 (Hlasoval 1 člověk) 11.08.2011 14:35
Přesně tak, spočítali ÚSPĚŠNÉ manévry, tedy… »
» uzivatel000383 (Hlasoval 1 člověk) 11.08.2011 17:32
Jak už jsem napsala, předjetí v prvním kole … »
» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 11.08.2011 20:36
To by me zajimalo, kde ty statistiky vycetli.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

pikaso6464

XXX
Musím se k vám přidat. Tato statistika je lehce zavádějící. Docela by mě zajímala kompletní kritéria hodnocení, protože se mi výsledky zdají velice neodpovídající skutečnosti, protože je předjížděcí manévr a předjížděcí manévr. Jestliže někdo s raketou předjíždí babetu, já osobně v tom nevidím žádné umění a kladný předjížděcí manévr. Když už si dali tu práci, měli alespoň porovnávat porovnatelné. No nic to asi nebude.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
To by me zajimalo, kde ty statistiky vycetli. Webber nejvetsi dojizdec, nikoho kloudnyho nepredjede a jen proto, ze startuje ze zadnich pozic a predjizdi zebraky, tomuhle kraluje. Neni kral jako kral. Z prvniho mista tezko nazenete predjizdeci manevry...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Zix

XXX
Je to dost ovlivněný tím jak dopadnou v kvaldách - je logický že když má někdo dobrej vůz a startuje vzadu tak že předjete víc jezdců než třeba Vettel.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

XXX
No dobře,ale i tak by měl být mezi prvními určitě před Rosbergem.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000383

uzivatel000383

XXX
Jak už jsem napsala, předjetí v prvním kole (tedy logicky i ta na startu) se do statistiky nezapočítávala.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

XXX
To je nějaká krávovina tohle jestli Rosberg předjel 25 aut což nevim jak tak to musel Schumacher nejméně 35x nebo tak nějak protože on je jeden z těch co nejvíce předjíždí už jenom z těch startů by musel mít nejméně 12-14 pozic + to ostatní.....takových 30 předjetí minimálně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000383

uzivatel000383

XXX
Přesně tak, spočítali ÚSPĚŠNÉ manévry, tedy předjetí, ve kterých si někdo opravdu polepšil/pohoršil, bez kolizí.

Další výsledky bohužel k dispozici nemám, ale klidně si někdo dejte tu práci a spočítejte to, bylo by to hodně zajímavé čtení 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kozoroh1

XXX
Weber to skoro vždy podělá a pak předjíždí druhou garnitururu,

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

a

XXX
tak to je jasný na pohled, ale ono jde o čisté předjížděcí manévry bez kolize, což u Hama je bohužel problém

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kotrba

XXX
a u Hama mi vychází celkem výšší číslo, snad se nepletu...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kotrba

XXX
u Autosprintu mohli také odečíst číslo kdy jezdec byl předjet, od čísla kdy předjížděl a dostali bychom čísla v plusech i mínusech.

To by byl Webber úplně jinde 12 a jiní by zase stoupli 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oňo

XXX
Pisálkovia úplne zabudli na maléhho opáleného buldozeristu, Lewisa ! 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ERacer

XXX
Button prý kroužič...Hmmmm...k popukání vtipné tvrzení. Zdá se mi že v poslední době je to nejvyrovnanější jezdec v poli. Nebýt výpadků za které nemohl je v poklidu na druhém místě. Ale stává se. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
No ale Vettel krom jednoho nebo dvou případů startoval vždy s první pozice a jeho výsledky jsou tuším 5 krát první, dvakrát druhej a jednou čtvrtej, takže suma sumárum měl asi 10 možností v celé sezoně někoho předjet.

Webber naproti tomu už několikrát pohnojil kvaldu a nebo start a pak by l v pozici kdy mohl předjíždět slabší soupeře. Problém RedBullu není v tom že by nepředjel týmy od čtvrtého místa dolů (které předjel Mark), ale problémem je předjet Ferrari či McLaren (a to jsou soupeři které mohl předjet Vettel)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lukas

XXX
Já to ale stejne furt nechápu :) Když je ten jejich vuz delanej tak aby byl v čele(takže nejrychlejsi), ale zaroven se s nim neda predjizdet(i kdyz je nejrychlejsi). BLBOOOST

A pokud zase nekdo bude namitat : nojo, ale RB na rovinkach neni tak rychlej...ok ok, mate kers a drs zonu. Markovi to jde, Vettelovi PROZATIM ne!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lumix

XXX
Né že by Vettel neuměl předjíždět, on na to není zvyklý, jako ostatní TOP jezdci. Ted bude asi častějí na horších pozicich, tak se to bude muset naučit...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oudy

XXX
Tak ono to asi bude tim že Vettel moc předjíždět neumí no :D

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oudy

XXX
Tak ono to asi bude tim že Vettel moc předjíždět neumí no :D

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000729

uzivatel000729

XXX
A kde je Michael Schumacher???

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lumix

XXX
Ono to bude asi tím, že byl tak málo předjet ostatními, že byl většinu závodu ve vedení. Předjet byl jen Hamem v Číně, Buttonem v Kanadě, Alonsem v Německu a Hamem a Buttonem v Madarsku. RB nejsou konstruovány na předjíždění, ale na to, aby byly na špici (první a druhé místo). Pokud jsou níže, tak mají problémy s předjížděním stejně rychlých aut před sebou. To potvrzuje fakt, že i Mark má s předjížděním problémy i když předjížděl ze všech nejvíc. RB bude muset zapracovat na tom, aby se s jeho auty dalo i více předjíždět, protože jak vidno, s předjetím McLarenu a Ferrari mají zatím problémy, teda hlavně s McLarenem to budou mít během zbytku sezony velmi těžké. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama