Nejrychlejší zastávku Velké ceny Malajsie předvedli mechanici vítězného týmu, když Sebastiana Vettela v 25. kole odbavili za 3,4 sekundy. Pochvalu zaslouží i za práci na Webberově voze - průměr všech čtyř Australanových zastávek se vlezl pod 3,7 sec.
Bleskurychlí byli také u Mercedesu při přezouvání Michaela Schumachera a u McLarenu při práci na Buttonově voze. Průměr těchto zastávek činil 3,72, resp. 3,79 sec. Ferrari potřebuje v této oblasti zabrat: ani jednu zastávku nezvládli pod čtyři vteřiny, v případě Alonsa dokonce ani ne pod 4,7. Touto slabinou trpěla Scuderia i v minulém závodě.
Nejvíce času v boxech strávili pochopitelně piloti jedoucí na čtyři zastávky, vůbec nejvíce Alonso - více než 1:38 min. Nejkratší dobu tam strávil Jaime Alguersuari, sotva poloviční dobu - 46 vteřin. Největší rozdíl mezi piloty stavějícími třikrát byl mezi Schumacherem a Buemim - přes 13 sec.
V Sepangu jsme viděli rozmanité strategie: čtyři z klasifikovaných 17 pilotů zvolili pouze dvě zastávky, tři z nich stavěli čtyřikrát. Zbylých 10 pilotů se během závodu v boxech objevilo třikrát, jak předvídalo Pirelli.
Výjimečně všichni startovali na měkké sadě pneumatik a také během prvních zastávek si nechali nasadit opět měkkou, které byla o 1,2 sec rychlejší než ta tvrdší. Nejdelší první stint odjel Kobajaši s Glockem - 17 kol. Vůbec nejdelší úsek bez zastávky předvedli Sutil, Buemi a Alguersuari - posledních 24 kol, tj. 43 % závodu, ujel první jmenovaný na měkké, piloti Toro Rosso na tvrdší směsi.
Hamilton byl jediným pilotem, kterému třikrát mechanici během závodu nasadili tvrdší směs, na které také ujel nejdelší vzdálenost. Po kvalifikaci mu zbyla jediná použitelná směs, na té poslední, s níž zajel v sobotu své nejlepší kolo, musel startovat. Jeho poslední zastávka nebyla v plánu, protože se však často musel tvrdě bránit a vyjíždět mimo ideální stopu, rozhodl se 4 kola před cílem pro dodatečnou zastávku.
McLaren sice chtěl, aby na trati vydržel, podle Lewise by na tak sjetých pneumatikách do cíle nedojel. Že to na nich jinak šlo, dokázali Buemi s Alguersuarim, kteří na nich vydrželi ve stejné fázi závodu ještě o 9 kol déle.