DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Přední křídlo je v pořádku, stížnosti musí přestat

Do předního křídla Red Bullu se po VC Austrálie opřel hlavně Lewis Hamilton. Nebyl však sám. Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, však takovéto stížnosti musí přestat. Jejich křídlo je totiž v naprostém pořádku

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Přední křídlo je v pořádku, stížnosti musí přestat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 08.04.2011 12:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    upsa ... sa mi to nejako nezdá ...
    10.1.2 Systém zavěšení musí být uspořádán tak, aby reagoval jen na změny sil působících na kola.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Nie je problém ani pre Ferrari a Mclaren jazdiť s ovisnutým krídlom na rovinkách, ak je to v poriadku. Tak chytrí sú v každom tíme F1, aby to do budúceho závodu nasadili. Keď si zastavíme snímky zo závodu na rovinke, tak sa to dozvieme bez toho, aby to niekto komentoval! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Fakt se mýlíš. odkaz

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      Díky ... si ma fakt sfúkol ... tak potom neviem, prečo sa tu niekto baví o prednom krídle ? ... referenčná rovina (a pod ňou doska 10mm) a je fuk, či je 20cm nad vozovkou, alebo 20mm ... 17
      preštudujem si to večer doma, dúfam, že sú to tohtoročné pravidlá ... (aj keď záťaž na predné krídlo je ešte 500N (a 1cm), a nie 1000N ...)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Ne nad vozovkou ne měří se to od referenční roviny to je část vozu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      Hm, rovinu si predstavujem ako rovnú plochu. pokiaľ je daná referenčná rovina v určite vzdilenosti od vozovky, tak ako predok, tak zadok monopostu by mal byť v tejto vzdialenosti od vozovky počas celého preteku. alebo sa fakt až tak mýlim ? 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • yossarian

    XXX
    Horner zavadza, nie je nahodou v pravidlach stanovena min. vyska kridla na vozovkou, tusim 8,5 cm. Tak musi byt za akychkolvek podmienok dodrzana.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Zvláštní je, že v roce 2006 při GP Malajsie stačily televizní záběry na to, aby FIA "doporučila" Ferrari aby zpevnily úchyty předního křídla. A opravdu - od dalšího závodu stížnosti McLarenu a tehdy ještě BMW ustaly. Tehdy se ta horní plocha jakoby vysouvala z úchytů na vrchní části nosu když byla formule na rovince. A když jsme u věčně plakajícího McLarenu - stačí se podívat na záběry z roku 2008, jak se jim prohýbala ta vrchní část předního křídla...

    Newey tentokrát nevymyslel nic nového, jen loni dotáhl do extrému 4 roky starou věc.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      McLaren někde pláče??? Pokud vím, tak poslední stížnost byla od Rosse Brawna.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Harmy

    XXX
    Nemusí jářku nemusí

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000329

    uzivatel000329

    XXX
    Předem říkám, že co se týká mého názoru na RedBull, tak mu spíše fandím. Ale ať se na mě nezlobí, teď jsem koukal na onboard kolo S.Vettela na strankach Formula1.com a to křídlo se na okrajích neskutečně prohýbá,tak ať si tyhle pohádky nechají pro někoho jiného 03

    Tím nechci říct nutně zakažte jim to, ale ostatním týmům,ať se tedy pochlapí a udělají si něco podobného04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    Jak jsi zmeril ze se prohyba. Ono se priblizuje k zemi a to neni vubec zakazano a jde toho docilit jinak nez prohybanim. To jsou dve ruzne veci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • viking

      XXX
      jenze ono se vazne prohyba a neni nutny to merit, je to totiz dost videt...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar

        XXX
        Ale ono se to dle pravidel prohýbat může takže je to vpořádku, pravidla definují o kolik se to při jakém tlaku smí prohnout a tohle pravidlo přední přítlačné křídlo RedBullu splňuje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Já bych řekl, že Horner řekl jen půlku. Podle mého názoru to bude kombinace náklonu a nějakého extra měkkého nastavení podvozku. Takže možná mají vyšší světlou výšku, ale jakmile se rozjedou tak se jim celé auto snižuje s rostoucím přítlakem. Ostatní stavěli auta tak, aby měli co nejmenší světlou výšku, ale když jedou tak musí mít tvrdší zavěšení, aby nedřeli o zem. Redbull díky náklonu a vyšší světlé výšce může mít extra měkký pérování na zadku, které se tak dostane při odporu do standartní výšky a předek si lehne skoro na zem. Žádný zázrak to teda není. Jen se divím, že to nemají i ostatní, když to pravidla nezakazují a během loňska to mohli okoukat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama