DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasoval 1 člověk)
29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
tom
11:23 29.03.2011 XXXTo je síce pravda - ale sú presne popísane testy, ktorími sa to zisťuje a ktorím musí monopost vyhovovať - a tie sa robia na stojacom aute - čiže ak auto vyhovuje testom - je legálne a je na prd o tom vôbec diskutovať - mňa zaujíma jediné, čo sa vlastne na tom krídle,uchyteni, nose alebo kde prehýba.
a inak mám jednu konšpiračnu teóriu ohľadom toho, že RedBull ma postavené auta od základov bez KERSu. -písal som to už počas testov a zatiaľ sa to potvrdzuje - uvidíme v Malajzii či ho použiju.-
-
tom
08:49 30.03.2011 XXXnerozumiem tomu čo si napísal - lebo keby merali objem motora - tak by to neprešlo
ja hovorím o tom že keď to prejde všetkými testami predpísanými testami tak to nieje proti pravidlám - to je celé
Tiež ma štve, že je RedBull tam kde je, ale musím uznať že to robia dobre a proste využívajú pravidlá naplno ako sa dajú to je všetko.-
-
tom
10:03 30.03.2011 XXXale BAR bol diskvalifikovaný kôli tomu, že podvádzli s minimálnou hmotnosťou a to tak, že po vypustení nádrže s palivom /vtedy by mal monopost spĺňať minimálnu hmotnosť s jazdcom/ im zostalo palivo ešte v druhej časti nádrže /čiže monopost bez paliva bol v skutočnosti ľahší/ a to bolo proti pravidlám - tu sa jedná o to, že pravidlá neobchádzajú iba využívajú naplno / to isté ako dvojitý difúzor, F-šachta, svojho času Ferrari s pohyblivou podlahou...../
Za to nemôžu nikoho diskvalifikovať - to nieje porušenie pravidiel.-
-
tom
10:18 30.03.2011 XXXtomu rozumie každy - ale každé jedno pravidlo má spôsob merania - ak to prejde - je to OK tak neviem o čom sa tu bavíme , som si istý, že počas jazdy sa nájde máloktorý monopost - ktorý do bodky spĺňa pravidlá.
Mňa zaujíma len jedno ako je možné, že už rok sa tým zaoberajú ostatné stajne a nedokázali to urobiť v takomto meradle - a to je smutné a to jediné ma štve -
-
-
-
-
-
-
-
McMatej
12:35 29.03.2011 XXXAno, ano. Podlaha taky musí mít nějakou minimální výšku, taky to nejde při závodě změřit a dodržet, tak se dala pod podlahu deska a měří se její opotřebení. Proč to neudělají podobně s ředním křídlem? Na okraj přimontovat tyčky o průměru 15 mm dlouhé ?? mm, která by se po závodě změřili a podlo toho se určilo kdo je pod povolenou mezí podobně jako u podlahy.-
tom11
12:53 29.03.2011 XXXto, co navrhuješ sice zní ohromně spravedlivě a jednoduše, ale takové "tyčky" by mohli přijít k úhoně při každém přejetí obrubníku, projetí štěrkovou zónou, nemluvě o kolizích, kdy přžední křídla praskají jedno za druhým. a co když by jezdec zajel k výměně předního křídla. třeba dvě kola před cílem??? -
-
-
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek