DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 31.03.2011 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 11:49
Jenže ono to zřejmě nesouvisí pouze s tou… »
» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      XXX
      Jenže ono to zřejmě nesouvisí pouze s tou flexibilitou křídla.
      A 100 kg je nyní při testech zátěž na každé straně, takže násobit dvěma. Pořád to je ale málo, samozřejmě.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    FIA by to měla co nejdříve vyjasnit. At´ jasně řeknou, že naklánění předku Red Bullu je v pořádku, aby to mohli používat i ostatní, nebo ať to zakážou jako např. před pár lety tlumiče Renaultu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tim

    XXX
    já tomu stejně nerozumím není nějaký minimální výška nad zemí ve které křídlo( a nejen křídlo) musí být? Myslím že ano a z toho bych usuzoval že to musí být jak na stojícím autě tak i při jízdě.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      To je síce pravda - ale sú presne popísane testy, ktorími sa to zisťuje a ktorím musí monopost vyhovovať - a tie sa robia na stojacom aute - čiže ak auto vyhovuje testom - je legálne a je na prd o tom vôbec diskutovať - mňa zaujíma jediné, čo sa vlastne na tom krídle,uchyteni, nose alebo kde prehýba.
      a inak mám jednu konšpiračnu teóriu ohľadom toho, že RedBull ma postavené auta od základov bez KERSu. 12 -písal som to už počas testov a zatiaľ sa to potvrdzuje - uvidíme v Malajzii či ho použiju.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Tak to bych neřekl. Na některé součástky se vztahuje víc podmímek, kterým musí vyhovovat. A to je tento případ. To je jako kdybys měl 3 litrový motor a tvrdil, že je vyhovující, protože má 8 válců

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          XXX
          nerozumiem tomu čo si napísal - lebo keby merali objem motora - tak by to neprešlo
          ja hovorím o tom že keď to prejde všetkými testami predpísanými testami tak to nieje proti pravidlám - to je celé
          Tiež ma štve, že je RedBull tam kde je, ale musím uznať že to robia dobre a proste využívajú pravidlá naplno ako sa dajú to je všetko.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            Mylím na to, že auto by mělo pravidla splňovat v celém závodě. Nejen před a po. BAR taky před lety diskvalifikovali, že byl pravděpodobně během závodu lehčí.
            Mně je to v podstatě jedno. Víc mi zajímá jak to dělají.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom

              XXX
              ale BAR bol diskvalifikovaný kôli tomu, že podvádzli s minimálnou hmotnosťou a to tak, že po vypustení nádrže s palivom /vtedy by mal monopost spĺňať minimálnu hmotnosť s jazdcom/ im zostalo palivo ešte v druhej časti nádrže /čiže monopost bez paliva bol v skutočnosti ľahší/ a to bolo proti pravidlám - tu sa jedná o to, že pravidlá neobchádzajú iba využívajú naplno / to isté ako dvojitý difúzor, F-šachta, svojho času Ferrari s pohyblivou podlahou...../
              Za to nemôžu nikoho diskvalifikovať - to nieje porušenie pravidiel.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                XXX
                Tak znova. Pružnost není jediná podmínka. Také jsou tady např. rozměry karoserie, zejména vzdálenost křídla od vozovky, respektive od referenční roviny, což je podlaha vozu. A to je oč tu běží.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • tom

                  XXX
                  tomu rozumie každy - ale každé jedno pravidlo má spôsob merania - ak to prejde - je to OK tak neviem o čom sa tu bavíme , som si istý, že počas jazdy sa nájde máloktorý monopost - ktorý do bodky spĺňa pravidlá.
                  Mňa zaujíma len jedno ako je možné, že už rok sa tým zaoberajú ostatné stajne a nedokázali to urobiť v takomto meradle - a to je smutné a to jediné ma štve

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • weh

                  XXX
                  Ako je to presne - výška krídla sa kontroluje od referenčnej roviny - dosky? Je tiež predpísané, že doska musí byť presne rovnobežná so zemou?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • McMatej

                    XXX
                    Vodorovná být nemusí.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Ano, ano. Podlaha taky musí mít nějakou minimální výšku, taky to nejde při závodě změřit a dodržet, tak se dala pod podlahu deska a měří se její opotřebení. Proč to neudělají podobně s ředním křídlem? Na okraj přimontovat tyčky o průměru 15 mm dlouhé ?? mm, která by se po závodě změřili a podlo toho se určilo kdo je pod povolenou mezí podobně jako u podlahy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        to, co navrhuješ sice zní ohromně spravedlivě a jednoduše, ale takové "tyčky" by mohli přijít k úhoně při každém přejetí obrubníku, projetí štěrkovou zónou, nemluvě o kolizích, kdy přžední křídla praskají jedno za druhým. a co když by jezdec zajel k výměně předního křídla. třeba dvě kola před cílem???

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          XXX
          Nehledej problémy, hledej řešení. U všech to bude stejný, stejně jako podlaha a nemohl by být problém přeměřit "tyčky" i na vyměněném (starém, poškozeném) křídle.
          Ale nakonec je to asi jedno, stejně to nikdo z FIAa nečte. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        XXX
        a kdyz dojde k poskozeni tech tycek v prubehu zavodu z jinych duvodu nez kvuli vysce kridla, tak to budes resit jak, jestli maji nebo nemaji kridla v poradku?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          XXX
          Jde mi o princip jak to kontrolovat. Nemusely by to být tyčky, ale třeba boky křídla protahnout až xx mm nad zem.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    podľa toho čo je vidieť na fotkách - to vyzerá, že krídlo sa skôr nakláňa viac dopredu ako prehýba okrajové plochy - ale zvládnute to majú dobré, keď to vyhovuje testom

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama