DISKUZE K ČLÁNKU Webberovi se nastavitelné křídlo nelíbí: Co se bude dít v Eau Rouge?
Mark Webber dnes pro Autosport kritizoval novinku letošní sezóny - nastavitelné zadní křídlo. Krom zbytečné práce v kokpitu se obává i o bezpečnost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webberovi se nastavitelné křídlo nelíbí: Co se bude dít v Eau Rouge?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
xsarahdi
15:27 23.03.2011 XXXno ono je mi veľmi podozrivé, že vyplakávajú ohľadne zadného krídla iba Vettel a Weber...
majú z niečoho strach a zadné krídlo to nieje...niečo nemajú zmáknuté ako Ferrari ALEBO Mclaren...možno tie páčky u nich sú podstatne lepšie...
ak sa ti to nepáči nepoužívaj...nikde nieje v pravidlách,že to musíš používať...tak ako KERS...nechceš nepoužívaj -
Lojzko
14:11 23.03.2011 XXXÚplne súhlasím s názorom, že terajší piloti sú príliš mäkkí a neustále sa im ustupuje. Aj Gerhard Berger jasne povedal, že ak niekto to nechce používať, tak to používať nemusí. Je to všetko o zručnosti a to vytvorí rozdiel medzi tými zručnejšími a menej zručnými, za ktoré tí menej zruční zaplatia, hoci budú mať aj kvalitnejšie auto. Sú predsa veľmi dobre všetci platení za tento šport, preto sa musia na kvalifikáciu aj závod sústrediť, aby odviedli svojich 100% a auto za nich nevyhrávalo preteky !
-
uzivatel000221
13:05 23.03.2011 XXXJá s ním nesouhlasím, zejména v tom co říká o kvalifikacích. Ano, ovládat tolik systémů je těžké, ale je to nejmodernější auto, žádnej NASCAR. Navíc se tu v kvalifikacích otvírá prostor pro chybu pilota, čili je vetší pravděpodobnost že na startovním roštu nebudou jednobarevné řady. A to se mi líbí.
Ne, opravdu nechci vidět v Eau Rouge další smrtelnou nehodu (Stefan Bellof), ale kdo zvedne křídlo dřív bude stát na roštu výš. Nebo bude rychejší držet křídlo otevřené a ubrat? O tom podle mě závodění je. -
uzivatel000190
13:00 23.03.2011 XXXSouhlasím, že tohle riziko divákovi nepřináší nic, tak je mi divné, že v dnešní opatrné době křídlo nezakážou používat jinde než na vyhrazené rovince. -
uzivatel000342
12:57 23.03.2011 XXXMyslím si že kdyby se na DRS a Kers vybodli a namísto toho zavedli opět manuální řazení, tak by to dopadlo mnohem lépe. Nelíbí se mi jak dělají z těchto monopostů takové elektronické hračky. Dříve nebylo na volantu tlačítko skoro žádné, dnes můžou piloti nastavovat milióny věcí přímo při závodě a volanty vypadají spíše jako něco co vypadlo Pickardovi při přistávání s Enterprise. Myslím si že už to opravdu přehánějí..... -
-
uzivatel000481
12:22 23.03.2011 XXXNevím jak ostatním fanouškům, ale mě už došla trpělivost.
Páni jezdci, pokud na to nemáte koule, jděte hrát kulečník, tam do nich můžete šťouchat na stole. Tohle už je opravdu trapné...
Orchestr jezdců:
A všichni sborově pláčeme na tři: jedna, dva, tři...
EAU ROUGE nepůjde projet na plný plyn búuuuuuuu-
Passin
12:42 23.03.2011 XXXSice jsem fanda jineho tymu, ale s tim musim souhlasit. V zavodech vyuzit nastavitelne kridlo na urcitych mistech a za urcitych okolnosti ANO, ale v kvalifikaci vsude? Proc? Ja bych to v kvalifikaci zakazal uplne, je to k nicemu a navic to dle me opravdu muze byt nebezpecne. Prijit o znacnou cast pritlaku na zadi v nevhodnou chvili muze byt opravdu problem.
Rad vydim, kdyz se predjizdi zatacka co zatacka, ale nerad vydim, ze nekdo vyletne z trati kvuli technickemu problemu. Samozrejme, ze k tomu musi zmacknout tlacitko jezdec, ale pokud bude nucen jej drzet co nejvice, tak uz tolik nebude zalezet na jezdci.
Jsem zvedav, zda toto pravidlo vydrzi alespon do pulky sezony ve stejnem zneni jako je nyni.-
uzivatel000481
13:22 23.03.2011 XXXJe to systém jako každý jiný. Pointa je naučit se ho používat ve chvílích kdy může pomoci a ve chvílích kdy je kontraproduktivní ho nechat spát. Nic dalšího v tom není. Neni to o nic nebezpečnější jako snažit se trefit brzdný bod před zatáčkou. Myslím že v historii byly monoposty daleko složitější na ovládání a jelo se. Pokud tehdy každá větší chyba znamenala smrt, tak o čem se vlastně dnes bavíme? Jestli má tento systém znamenat, že rozdělí jezdce na odvážnější a konzervativnější a udělá to mezi nimi rozdíl pár desetin podle toho kdo bude mít odvahu tento systém využít na maximum tak jen dobře...
Nezlobte se na mě, ale podle mě jízdu na hraně už dnes ve formuli nevidíme a jízda na okruzích kde ani chyba jezdce není potrestána jelikož výběhové zóny jsou vyasfaltované atd adt směřuje přesně k tomu co tu teď slyšíme. Jezdci si zvykli, že pokud zapláčou tak se jim uhne a podle mě ta hranice kam až by se mělo uhybat je překročena
Podle mě má každý jezdec tréningy před závodem aby si našel limity a dostatečně se připravil na závod a kvalifikaci.
Můj názor je takový, že pokud člověk dělá jakoukoliv práci tak má právo ji dělat za podmínek které existují a nebo odejít pokud to překračuje meze toho co je schopný akceptovat. Pokud jezdec nesouhlasí s pravidly sportu má podle mě možnost odejít a ne dělat ty zlé z ostatních. Rád bych viděl ankteru kolik % fanoušků vnímá dnešní jezdce za změkčilé. Myslím že by to bylo hodně zajímavé...
-