DISKUZE K ČLÁNKU Jones viní okruhy z nedostatku předjíždění

Rodák z australského velkoměsta, do kterého se sjíždí týmy Formule 1 k prvnímu závodu, a bývalý mistr světa F1 Alan Jones dává znovu zaznít názoru, že za nedostatek předjížděcích manévrů mohou okruhy. Podle něj by se mělo více úsilí věnovat jejich návrhu, aby se situace zlepšila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jones viní okruhy z nedostatku předjíždění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 15.03.2011 10:36 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    Je potřeba si uvědomit, že předjíždění je nestandartní situace, kdy se rychlejší vůz snaží předjet pomalejší. Osobně nechci více uměle vytvořeného předjíždění, protože to vede k nesmyslným pravidlům a umělému závodění.

    Pro jednodušší předjíždění se dají udělat tři věci.
    Zpřísnit pravidla ohledně bránění pozice po vzoru amerických formulových soutěží.
    Poslat Tilkeho do zádele a některého jeho paskvily vystornovat.
    Výrazně omezit aerodynamické prvky vozu, uvolnit pravidla s podvozkem vozu. Podobně to má GP2 a zde není problém těsně sledovat vůz v zatáčkách. Pak není problém se na rovince vyvézt a s pytle zaútočit.A přestože GP2 disponuje výkonově mnohem slabším motorem, tak v časech na kolo se s prázdnou nádrží téměř vyrovná slabším naloženým vozům. Takže určitá podoba jak by to mohlo cca. vypadat tu je. A nepotřebujou k atraktivním závodům nějaký nesmyslný pravidla o sekundě před rovinkou

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fox

    XXX
    Má pravdu, z 90% můžou za nedostatek předjíždění okruhy, kde se dojede tak, jak se startovalo, protože se tam, navíc za současných pravidel o vozech, nedá nikde předjíždět. Chtělo by to zpátky okruhy typu Imola.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Imolu zbožňuji, ale tam se zrovna moc předjíždět nedalo. Zrušit aspoň jednu,dvě z těch čtyř šikan tak to by bylo jiný kafe.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama