DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh z nedostatku předjíždění viní okruhy

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh viní z nedostatku předjíždění konfiguraci okruhů. K čemu je spektakulární podívaná na pohádkové prostředí v Abú Zabí, když tento okruh nabízí nudné závodění?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh z nedostatku předjíždění viní okruhy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 08.03.2011 15:44 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

XXX
Hmm, tak na ně. Sebrat grip, přemotorovat auta (ať jsou to neovladatelný bestie), zrušit vyasfaltovaný bezpečnostní zóny a vrátit tam kačírek, zrušit tresty za kontakt mezi piloty na trati, zrušit omezení při bránění stopy, zrušit telemetrii. Ach jo. Hezký by to bylo.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mil

XXX
No nevím, ono to přece není jen o počtu předjetí. Vzpomínáte před x lety v Itálii, jak se Schumacher marně půl závodu snažil dostat před Alonsa? Bylo to zajímavé a napínavé, ačkoliv ho nepředjel. Ale byly to nervy až do konce. Na některých tratích může být 20 předjetí a stejně to bude nuda.

ad statistiky: ono jde taky o to, kdo koho předjel-jestli se 4x předjede 19. a 20. jezdec, tak si toho ani nikdo nemusí všimnout.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Tak to jsem čekal. Starý byl mnohem hezčí, ale byl tak rychlý, že měli moc malý přítlak na zadním křídle. Pokud předjíždějící neměl míň paliva a čerstvější gumy, neměl moc šancí na úspěch. Díky za info. ;)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Mohli by jsem rozebírat, kdo z nás tu plácal víc blbostí, ale to by byla asi nekonečná diskuse která tu nikoho nezajímá. ;)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
12 To je pod vodou.

Když se na trati s kterou nemá Tilke vůbec nic společného v průběhu let snižuje počet předjíždění, tak je snad jasné, že s tím nemá Tilke nic společného.

A víš co je ještě zajímavé? Že když naprší, tak jde bez problémů předjíždět na jakémkoliv okruhu. A čím to je? Narovnají se zatáčky, zmizí šikany, prodlouží se rovinky? To asi těžko, že? Tak jak může Tilke za nepředjíždění???

A jen tak pro zajímavost: [odkaz na stránku]

A to je asi tak všechno, co ti k tomu chci říct. Hezký den.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

XXX
Jsou to jen čísla a může to být zavádějící, ale posledních 5 (suchých) závodů PŘED rekonstrukcí to bylo průměrně 11.6 předjetí/na závod, prvních pět PO rekonstrukci 16.2 předjetí/závod. Nárůst o 40%, to je hezký.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

schumidva

XXX
Jak vidím tak to co mi známá poradila u tebe platí dvojnásob

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Whitmarsh kritizoval hlavně Abu Zabí ( v tomto článku ) a 100% s ním souhlasím. A Steward to vidí na mě trochu černobíle, což je typické pro děti a staré lidi. Při vší úctě k němu. Ale s tvojí poslední větou naprosto souhlasím. ;) Měj se pěkně.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

schumidva

XXX
Chápu že můj názor je jen můj názor a nikoho nemusí zajímat, ale pokud nechcete brát kritiku ani od Stewarda ani od Withmarshe tak nemá cenu se dál o tom bavit. No a co se týče reakcí na příspěvky, tak známá mi říká že na blbosti se reagovat musí jinak by si ostatní lidé mysleli že ti dotyční mají pravdu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Díky za pěkné a zajímavé info. Nedíval ses náhodou na srovnání starého (jen poslední roky) a nového Hockenheimu?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

XXX
Ze seznamu mi ještě vypadl
Indianapolis 11.7 předjetí/suchý závod,
takže průměr, někde na úrovni Suzuky a Monzy.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Četl jsem pozorně oba články i všechny příspěvky. Nic to nemění na tom, že tvoje kritika Tilkeho není podložená žádnými fakty. Což dokládá i pěkná tabulka od Rocka. Jeho okruhy v předjíždění nijak nevynikají, v dobrým ani ve špatným.
A k reakci tě nijak nenutím. Mám právo vyjádřit svůj názor stejně jako ty. Tak přeji příjemné sledování testů. ;)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

XXX
Počet předjetí na jednotlivých okruzích na závod, průměr za posledních 10 let (od r.2001 vč), jen suché závody a jen takové okruhy, kde se takových závodů odjelo alespoň 5 (ať je statistická chyba pod alespoň nějakou kontrolou)

1. Interlagos 21.7 předjetí/závod
2. Istanbul 20.0
3. Montreal 18.0
4. Bahrajn 17.7
5. Melbourne 16.6
6. Hockenheim 15.9
7. Silverstone 15.8
8. Sepang 14.1
9. Nurburgring 13.4
10. Suzuka 12.6
11. Monza 11.4
12. Spa 11.2
13. Magny-Cours 7.3
14. Hungaroring 7.1
15. Catalunya 6.6
16. Monako 6.1
17. Imola 5.7

Chybí tam Čína, kde se ze 7 ročníků odjely 4 ve větším či menším dešti a Korea, Valencie, Singapur a Yas Marina, kde se jezdí příliš krátce. Čína má našlápnuto do lepší půlky tabulky (někam na úroveň Sepangu), Singapur, Valencie a Yas Marina do horší - asi tak na úroveň Catalunye nebo Monaka. V Koreji se jel jeden závod a to ještě za deště; je brzy soudit.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

schumidva

XXX
Pokud budeš mít chuť přečti si příspěvky, přečti si tento článek a třeba i článek se Jackiem Stewartem, potom nebudeš mít potřebu aby ti někdo něco dokola vysvětloval. Opravdu mě to mlení jedné věci dokola nebaví a ani teť nemám čas se bavit o ho..., mám na práci lepší věci, třeba sledovat testy.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Když je nejhorší, s kterým skvělým konstruktétem současnosti ho srovnáváš?
A když vezmu jeho první okruh v Sepangu. Jeden z okruhů na kterých se předjíždí nejlíp. Z kterých tratí ten "paskvil" poskládal? Aspoň jednu pasáž té tratě mi řekni odkud ji převzal prosím. Já už asi vím, střídají se tam zatáčky s rovinkama. ;)
Nic proti, nejsem zrovna jeho fanoušek, ale trochu objektivnosti by neuškodilo.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

schumidva

XXX
Jsi v pořádku? přečti si moje příspěvky pořádně potom něco piš. Nebaví mě bavit se pořád dokola o jedné věci. Podsouváním pitomostí druhým ti jde nejlíp.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

XXX
Kdyby sis pořádně prostudoval ty odkazované statistiky, zjistil bys, že počet předjetí nejvíc klesal přibližne v období okolo r.1990. Pak se to ustálilo a posledních 20 let je množství předjetí (s určitými odchylkami) +- stejné každý rok.

A jestli se dobře pamatuji, tak první Tilkedrom je Sepang a tam se začalo jezdit až někdy v r.1999, tedo skoro o 10 let později. Tedy vliv na množství předjíždění - veškerý žádný.
btw, není na tam jediná šikana.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

XXX
Aha. Takže ty viníš
1. Tilkeho, že nenavrhl lepší tratě, než jsou ty klasické a
2. organizátora F1, že pořádá závody na klasických okruzích, které aktuální F1 už nevyhovují (když připouštíš, že klesá počet předjetí i na klasických okruzích a že je to proto, že se auta za posledních 20 let radikálně změnila).

Takže ty vlastně nechceš závody ani na nových, ani na starých okruzích. Ale může za to Tilke.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

schumidva

XXX
Nevím jestli si sedíš na drátě, možná ti to donekonečna na formuli někdo vysvětluje já to udělám naposled. Ano auta se změnila radikálně za těch tvých 20 let (proto to nelze srovnávat) a proto se i zmenšil počet předjížděcích manévrů, a ano Tilke může za to že tratě které vytvořil nejsou vhodné pro předjíždění právě proto že vytvořil paskvili poskládaných z ostatních tratí. Nemůžeš srovnávat F1 před 20 lety a dnešní F1. Nevím co na tom ještě nechápeš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McMatej

XXX
Aha, už tomu rozumím. Na autech se změnilo všechno možné a proto za nepředjíždění může Tilke. Jo, to zní celkem logicky. 11 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama