DISKUZE K ČLÁNKU Trulli proti neustálým změnám pravidel

Jarno Trulli není nadšený letošními novinkami a vyjádřil se proti neustálým změnám pravidel, k nimž podle něj dochází příliš často.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trulli proti neustálým změnám pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 25.02.2011 10:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

schumidva

XXX
Souhlasím s Trullim, a jen dodávám že pokud to povedou (FIA) stejní šašci jako jsou v naší vládě (řekl bych že si FIA vyloženě bere z nich příklad) tak se nic nezmění. Hold prachy hýbou světem a různí lobisté jsou si toho dobře vědomi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Nescary majú objem 5 litrov, tak tam ten prebytok výkonu na zadnú nápravu bol taký evidentný, že dáke vtrekovanie paliva ich asi vôbec dodnes netrápilo, lebo celé nasávacie ústrojenstvo bolo jednoduhšie a odolnejšie k tým šrámom, ktoré auto utrpelo, kým bol koniec závodu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

cheytac

XXX
Omyl - tahle změna bude v NASCAR 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Možno v Skalistých horách, kde indiáni vzmenily svoje staré za nové !

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

adrhgj

XXX
vie niekto ako to chodí v Amerike? Náhodne som čítal, že v nejakej kategórii považujú za revolúciu prechod od karburátora k vstrekovaniu paliva.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Nesúhlasím s Jarnom, lebo dlhodobé nemenenie pravidiel v F1 prináša zo sebou nudu a stereotyp. Ľudia vedia všetko o autách, jazcoch, týmoch a prestáva to byť pre nich zaujímavé. Úprava pravidiel sa urobila a znovu od r. 2013 so zavedením 4 valcových motorov Twin scroll turbo, sa znížia náklady pre týmy a jazci sa nebudú vyberať podľa sponzorov, ale podľa kvality. Znížením nákladov do F1 vstúpia zas automobilky ako BMW, VW a iné, pre ktoré to bude z finančného hľadiska únosné a zatraktívni to nielen závody, ale rozšíri aj počet týmov.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Jak víš, že Team Lotus bude muset hradit soudní náklady?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Zix

XXX
Tak má přesvědčit Fernandese aby vzal prachy od Bahara a hned budou mít o nějakej ten milion navíc.
A nebudou muset platit nějaký soudy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama