DISKUZE K ČLÁNKU Jaké pneumatiky hodlá přivézt Pirelli na prvním čtyři závody?

Pirelli hodlá přivézt do Bahrajnu, Austrálie, Malajsie i do Číny měkkou a tvrdou směs ze svého portfolia pneumatik pro suché podmínky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké pneumatiky hodlá přivézt Pirelli na prvním čtyři závody?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 16.02.2011 17:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Vše nahrává do karet Buttonovi. Podle mě bude mít plno dobrých umístění jenom díky jeho dovednosti neopotřebovat pneu 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    Presne. Ty regulace jsou nanic. Me se osobne ani nelibi, ze museji pouzit obe sady. Proc neprivezou na trat treba vsechny smesy a at si tymy zvolej. Musela by ale vykonost byt presnym opakem zivotnosti. At je tam sada co vyrzi zavod a sada co odejde za 10 kol, ale musi to byt poradny lepik. Proc by jeden nemohl jet na 2x tvrdou a jiny 4x supermekou? Takle jsou ruzne strategie ne v poctu zastavek, ale pouze v nacasovani (poradi smesi).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    také IndyCar to nijako neovplyvnuje ... 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      XXX
      Aktuální IndyCar to neovlivňuje, ta je v současné době mrtvá a s mrtvolou hned tak něco nepohne. Ta série vůbec nesnese srovnání s F1, v žádném aspektu. Jezdí se s jednotnými, 10 let starými auty, které by na běžné trati (asi ne na oválu) dostaly i od GP2 5s na kolo (což mimochodem do jisté míry platí i o pilotech). Jezdí se na tratích, které občas připomínají spíš arénu pro rallykros než pro formulové závody (Brazílie loni tloukla do očí nejvíc, ale bylo i pár dalších) a nebo naopak na oválech, kde jsou restrikce žádoucí z důvodu sražení startovního pole dohromady. Těžko tedy porovnávat vlivy regulací na tak různé série.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    nechápem, prečo riskujú a znižujú životnosť pneumatík ? nebolo by vhodnejšie zaviesť 2-3 povinné zástavky a minimálne 1/3 závodu odjazdiť na každom type/sade pneumatiky ?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ickis

      XXX
      Nebylo. At si kazdy tym rozhodne sam, jaka strategie je pro ne vyhodnejsi. Vsechny ty regulace zabiji F1 ..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      XXX
      Nebylo. Kdybys měl pneu, která po celou dobu svého nasazení bude pracovat na 95-100 %, tak ty zastávky budou zbytečný. Nic se během nich nezmění, auto pojede stejně rychle před nimi i po nich. Pokud dodáš pneu, které budou v průběhu stintu měnit svoje vlastnosti, dá se čekat, že
      1. ta křivka poklesu jejich výkonnosti bude u každého týmu a možná i u každého pilota odlišná a navíc se na ní víc projeví každá chyba
      2. rozdíl mezi rychlostí před boxy a po nich bude znatelný, takže na chybné strategii se bude dát víc ztratit
      3. pokud tým prošvihne ideální dobu výměny pneu, bude jízda na degradujících pneu klást větší nároky na pilota

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama