Dle oficiálního prohlášení se nejedná o "drastické změny, ale spíše o ty, které by měly vést k vyšší efektivitě týmu v jeho práci - jak na dráze, tak i v továrně."
První novinkou je příchod respektovaného inženýra Neila Martina, který bude mít na starosti oddělení Operačního výzkumu. 38letý Angličan, jenž dříve pracoval pro McLaren a pak pro Red Bull, se bude zodpovídat přímo technickému řediteli Aldu Costovi.
Další změna se týká Costova zástupce Pata Frye, který loni překvapivě přestoupil k Ferrari z McLarenu. Ke své současné roli bude také velet inženýrům na trati.
Pat Fry získává další důvěru Ferrari, na boxové zídce nahradí Chrise Dyera
Tuto pozici do včerejška zastával Chris Dyer, jemuž je připisována hlavní vina za chybné rozhodnutí povolat Alonsa v posledním závodě v Abú Zabí příliš brzy do boxů po zastávce Marka Webbera, čímž Scuderia přeměnila téměř jistý titul v dárek pro Red Bull. Co bude s Dyerem se v prohlášení nepíše - pouze to, že jeho role ve společnosti bude v následujících dnech blíže určena.