DISKUZE K ČLÁNKU Co by se stalo, kdyby do Ecclestona udeřil blesk?
Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone si s hledáním svého zástupce neláme hlavu. Redaktorům Pitpassu odpověděl na otázku, co by se stalo s Formulí 1, kdyby do něj náhodou udeřil blesk.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co by se stalo, kdyby do Ecclestona udeřil blesk?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
14:48 15.11.2010 XXXNešlo ani tak o to, že nebyl moc vtipný. Tvůj příspěvek byl smazán kvůli tvé hanlivé přezdívce. A neříkej, že ti sprostá anglická slovíčka nic neříkají.
Pokud si nick změníš a nebudeš používat podobná vulgární slovíčka v češtině, nikdo se tvých příspěvků nedotkne. Potřebuješ-li se vyventilovat, udělej to u konkurence a pak zase přijď.
Odpověď jsi dostal, pač jsi pohrozil silným kalibrem. -
uzivatel000249
12:00 15.11.2010 XXXkeďže sa jedná o F1, t.j. kráľovskú motoristickú disciplínu, musí sa ísť s dobou ...
2. záťažové testy sú na figu ! karbónové prvky majú rôzne vlastnosti, pri rôznom ukladaní vlákien a vrstvení. je takmer nereálne napodobniť reálne sily niekde v boxoch ! jednoznačne kontrola snímačmi na monoposte ... pravidlá sú pravidlá, a nebude sa predsa šaškovať napr. s vzdialenosťou od vozovky, keď sú prvky tak postavené, že to porušujú ...
3. ok, prejazd boxami po 3 opustaniach trate by som alceptoval. snímače po celej dĺžke trate, a každé opustenie trate, jedno varovanie ! Videli ste, ako RB bral šikany v tréningoch v piatok ?
4. tu sa s tebou budem dlho hádať ! ... prečo nereálne ? niekde som tu ja písal asi 6-8 bodov, ako definovať/vylúčiť TR ... a ak by sa aj TR povolila, zrušil by som jednoznačne pohár jazdcov !!!
6. dobrý nápad. ak sa dá niečo takéhoto definovať v Amerike, aký je s tým problém v F1 ? -
uzivatel000249
08:08 15.11.2010 XXXno, možno by sa tie predpotopné testy na dodržiavanie pravidiel pohli s dobou, a nemohli by sa obchádzať, ako teraz ...
a čo takto malé úpravy pravidiel a rozšírenia ? :
1. zoradenie za SC podľa poradia, nemôže to trvať viac ako 1-2 kolá ! žiadne blokovanie jazdcami o kolo !
2. umiestniť do monopostu elektronické snímače na rôzne meranie dodržiavania technických parametrov (flexibilita, vzdialenosť, výška a podobne)
3. keďže na jazdenie je určená trať, zabezpečiť, aby jazci jazdili po trati, a nerobili si skratky (prekročenie bielej čiary celým monopostom 3x - čierna vlajka)
4. DODRŽAŤ zákaz týmovej réžie ! je to proti logike, aby najlepší jazdec bol podporovaný iným jazdcom. (alebo, ako by sa nar. hodnotilo, ak by včera pustili súperi vedome Alfonza na 4. miesto ?)
5. povinne za jeden závod minimálne 2 zástavky v boxoch, a je to fuk, či tam budú tankovať, alebo si 5 sekúnd válať šunky ...
6. body aj za pole position, aj za najrýchlejšie kolo v samotných závodoch ...
atď ...-
Anonym
10:37 15.11.2010 XXX1.Souhlas
2.Od toho jsou zátěžové testy. Problém je v pravidlech a ne v měření.
3.nedodržení tratě = zpomalit min. o 3 sec v sektoru nebo následně trest, průjezd boxem. Výjimka, pokud by to bylo při souboji a jezdec by tímto způsobem nezískal lepší či výhodnější pozici
4. nereálné
5. povolit tankování, ale omezit počet mechaniků v boxech třeba na dva + jednoho zvedače. Změnit pravidlo povinného použití obou směsí. Je to nuda, každý závod na jeden pit a skoro všichni s první desítky stejnou taktiku. pozn. Omezit rychlost tankování, tak aby nevznikali technické problémy, třeba na polovinu původního řešení, tj. cca.5 litrů za sec.
6. Ještě bych omezil povolenou defenzívní jízdu po vzoru amerických sérií. Tam vyloženě defenzivně se jezdit nesmí. Tzn., že jezdec nesmí bránit tím, že opouští úmyslně ideální stoupu.
-