DISKUZE K ČLÁNKU Co by se stalo, kdyby do Ecclestona udeřil blesk?

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone si s hledáním svého zástupce neláme hlavu. Redaktorům Pitpassu odpověděl na otázku, co by se stalo s Formulí 1, kdyby do něj náhodou udeřil blesk.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co by se stalo, kdyby do Ecclestona udeřil blesk?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 15.11.2010 14:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 15.11.2010 12:27
Zrušit zpětná zrcátka! 01 Villeneuve, nebo kdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • scEddieJordan

    XXX
    Ok,Dekuji za odpoved.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Nešlo ani tak o to, že nebyl moc vtipný. Tvůj příspěvek byl smazán kvůli tvé hanlivé přezdívce. A neříkej, že ti sprostá anglická slovíčka nic neříkají.

    Pokud si nick změníš a nebudeš používat podobná vulgární slovíčka v češtině, nikdo se tvých příspěvků nedotkne. Potřebuješ-li se vyventilovat, udělej to u konkurence a pak zase přijď.

    Odpověď jsi dostal, pač jsi pohrozil silným kalibrem. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Zrušit zpětná zrcátka! 01 Villeneuve, nebo kdo to navrhoval.. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    keďže sa jedná o F1, t.j. kráľovskú motoristickú disciplínu, musí sa ísť s dobou ...
    2. záťažové testy sú na figu ! karbónové prvky majú rôzne vlastnosti, pri rôznom ukladaní vlákien a vrstvení. je takmer nereálne napodobniť reálne sily niekde v boxoch ! jednoznačne kontrola snímačmi na monoposte ... pravidlá sú pravidlá, a nebude sa predsa šaškovať napr. s vzdialenosťou od vozovky, keď sú prvky tak postavené, že to porušujú ...
    3. ok, prejazd boxami po 3 opustaniach trate by som alceptoval. snímače po celej dĺžke trate, a každé opustenie trate, jedno varovanie ! Videli ste, ako RB bral šikany v tréningoch v piatok ? 12
    4. tu sa s tebou budem dlho hádať ! 12 ... prečo nereálne ? niekde som tu ja písal asi 6-8 bodov, ako definovať/vylúčiť TR ... a ak by sa aj TR povolila, zrušil by som jednoznačne pohár jazdcov !!! 12
    6. dobrý nápad. ak sa dá niečo takéhoto definovať v Amerike, aký je s tým problém v F1 ? 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    já to vím naprosto přesně ten se svým kořínkem by omládl o 50 let 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    no, možno by sa tie predpotopné testy na dodržiavanie pravidiel pohli s dobou, a nemohli by sa obchádzať, ako teraz ... 04

    a čo takto malé úpravy pravidiel a rozšírenia ? :

    1. zoradenie za SC podľa poradia, nemôže to trvať viac ako 1-2 kolá ! žiadne blokovanie jazdcami o kolo !
    2. umiestniť do monopostu elektronické snímače na rôzne meranie dodržiavania technických parametrov (flexibilita, vzdialenosť, výška a podobne)
    3. keďže na jazdenie je určená trať, zabezpečiť, aby jazci jazdili po trati, a nerobili si skratky (prekročenie bielej čiary celým monopostom 3x - čierna vlajka)
    4. DODRŽAŤ zákaz týmovej réžie ! je to proti logike, aby najlepší jazdec bol podporovaný iným jazdcom. (alebo, ako by sa nar. hodnotilo, ak by včera pustili súperi vedome Alfonza na 4. miesto ?)
    5. povinne za jeden závod minimálne 2 zástavky v boxoch, a je to fuk, či tam budú tankovať, alebo si 5 sekúnd válať šunky ...
    6. body aj za pole position, aj za najrýchlejšie kolo v samotných závodoch ...
    atď ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      1.Souhlas
      2.Od toho jsou zátěžové testy. Problém je v pravidlech a ne v měření.
      3.nedodržení tratě = zpomalit min. o 3 sec v sektoru nebo následně trest, průjezd boxem. Výjimka, pokud by to bylo při souboji a jezdec by tímto způsobem nezískal lepší či výhodnější pozici
      4. nereálné
      5. povolit tankování, ale omezit počet mechaniků v boxech třeba na dva + jednoho zvedače. Změnit pravidlo povinného použití obou směsí. Je to nuda, každý závod na jeden pit a skoro všichni s první desítky stejnou taktiku. pozn. Omezit rychlost tankování, tak aby nevznikali technické problémy, třeba na polovinu původního řešení, tj. cca.5 litrů za sec.
      6. Ještě bych omezil povolenou defenzívní jízdu po vzoru amerických sérií. Tam vyloženě defenzivně se jezdit nesmí. Tzn., že jezdec nesmí bránit tím, že opouští úmyslně ideální stoupu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu