Jeho zastávka ve 24. kole trvala pouhé 4 vteřiny. O zlomek vteřiny pomalejší byli mechanici v případě Marka Webbera, ale i Renault při přezouvání Roberta Kubicy, Sauber u Kamuje Kobajašiho či Force India při zastávce Adriana Sutila - všichni zastávky zvládli v rozmezí jedné desetiny.
O něco hůře si vedl tradičně McLaren, i když při výměně pneumatik Jensona Buttona to bylo velmi rychlé, u Lewise Hamiltona trvala samotná výměna o půl vteřiny déle.
Obvykle velmi rychlí mechanici Mercedesu se ve vrcholné formě nepředvedli, stejně jako au Ferrari.
Z pohledu počtu zastávek jsme dnes byli svědky nebývale jednoduchého závodu: všichni totiž vsadili pouze na jednu.
Při výjezdu safety-caru v prvním kole ihned vyměnila super-měkkou směs za středně-tvrdou šestice závodníků: Rosberg, Petrov, Alguersuari, Di Grassi, Senna a Klien. Zbylých 54 kol poté vydrželi odkroužit na jediné sadě.
Na super-měkké předvedl nejdelší stint Button, který stavěl až ve 39. kole (71 % celkové vzdálenosti závodu). Pokud si někdo myslel, že Petrov či Rosberg zamíří ke druhé zastávce, výkon mistra světa předchozího roku dokládal, že k tomu z hlediska výdrže pneumatik důvod nebude.
Delší úvodní stint než Button předvedli už jen Kovalainen, Kubica a Sutil: tito jezdci stavěli až ve 41., 46., respektive 47. kole. Ti ale úvodní vzdálenost urazili na tvrdší sadě pneumatik.