Zastávka bývalého sedminásobného mistra světa trvala taktéž 3,8 vteřiny. Velké zlepšení zažívá Sauber - nejen, že do Suzuky dovezly hromadu novinek (a nasadili jich více než McLaren: přední křídlo, difuzor, bočnicové panely, brzdové kanálky a další), předvedli také třetí nejrychlejší zastávku v případě Kamuje Kobajašiho.
Za stejně dobrý čas - 4 vteřiny rovné - byl odbaven také Lewis Hamilton. Pochvala pro tým z Wokingu, který na to v závěru sezóny tlačí, kýžené výsledky se však žel nedostavují. Stejně rychlý byla i zastávka Sebastiana Vettela. Nenechte se zmást celkovou dobou průjezdu boxy - ta je dána tím, že před mechaniky velmi pomalu dobrzďoval - až s přehnanou opatrností.
Výborně si počínali také u Toro Rosso hned v prvním kole po vyjetí safety-caru, když Alguersuariho přezuli za 4,1 vteřiny.
Podívejme se nyní na strategie. Všichni piloti sice měli v plánu jen jednu zastávku, žel Jaime Alguersuari s Timem Glockem navštívili mechaniky během závodu dvakrát. Španěl po kolizi s Kobajašim ve vlásence, za kterou si ale mohl sám. Glock se v úvodu snažil zbavit se měkčích pneumatik.
Nejdéle dnes na jedné sadě kroužili Jarno Trulli s Brunem Sennou. Oba zajeli do boxů hned po prvním kole a na tvrdší směsi vydrželi 52 kol až do cíle.
Na tvrdší směsi dnes z klasifikovaných pilotů startovali Kamuj Kobajaši, Timo Glock, Sébastien Buemi a z první desítky pouze Jenson Button. Úřadující mistr světa spolu s mladým Japoncem ji měnili ve 38. kole, Němec ve službách Virginu o 10 kol dříve.
Měkké pneumatiky dnes měli překvapivě dobrou výdrž, což se nevyplatilo McLarenu v případě strategie Jensona Buttona. Nejdéle na nich vydržel Heikki Kovalainen - rovných 35. kol.